Dostawa środków czyszczących i polerujących, produktów do pielęgnacji niemowląt, artykułów gospodarstwa domowego dla SPWSZ w Szczecinie

Publication date 2018-09-25
End date 2018-10-03 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony w Szczecinie
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe,
  • Środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 621221-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 398300009, 392200000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czyszczących i polerujących, produktów do pielęgnacji niemowląt, artykułów gospodarstwa domowego dla SPWSZ w Szczecinie. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 zadania (części).
2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym załącznik 4 do SIWZ i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ dla zadania nr 1-3.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b1f6af1e-d31a-4c4a-adc1-5b826e72b476
Biuletyn 621221-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony w Szczecinie
Regon 29027400000
Zamawiajacy adres ulica Arkońska
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 71-455
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 91 813 90 21
Zamawiajacy fax 918 139 079
Zamawiajacy email przetargi@spwsz.szczecin.pl
Adres strony url www.spwsz.szczecin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.spwsz.szczecin.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spwsz.szczecin.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Szczecinie, w budynku przy ul. Broniewskiego 2, II piętro, pokój nr 311
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa środków czyszczących i polerujących, produktów do pielęgnacji niemowląt, artykułów gospodarstwa domowego dla SPWSZ w Szczecinie
Numer referencyjny EP/220/79/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czyszczących i polerujących, produktów do pielęgnacji niemowląt, artykułów gospodarstwa domowego dla SPWSZ w Szczecinie. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 zadania (części). 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym załącznik 4 do SIWZ i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ dla zadania nr 1-3.
Cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje opisu warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje opisu warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje opisu warunku
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: dotyczy zadania nr 1: 1) dokumentów dopuszczających do obrotu zaoferowane produkty/wyroby, 2) atestu Instytutu Matki i Dziecka lub równoważnego dokumentu niezależnej instytucji stwierdzającej bezpieczeństwo produktów stosowanych dla dzieci (dotyczy pozycji 14-17), 3) świadectw dopuszczenia do obrotu i stosowania dla produktów kwalifikowanych jako wyrób kosmetyczny, tzn. potwierdzeń przyjęcia formularza przekazania danych do Krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach wprowadzanych do obrotu na terytorium RP, o którym mowa w ustawie o kosmetykach z dnia 30 marca 2001r. (dotyczy pozycji 11, 18 i 34), 4) kart charakterystyki (dotyczy pozycji 1-7, 10, 12, 13, 19-33 i 36-40), 5) kart produktu (dotyczy pozycji 8, 9 i 41-43), 6) kart pozwolenia na obrót produktem biobójczym, zgodnie z ustawą z dnia 9 października 2015r. o produktach biobójczych (Dz. U. z 2018r., poz. 122 ze zm.) (dotyczy pozycji 2); dotyczy zadania nr 2: 1) dokumentów opisujących oferowane dostawy (kart produktu, stron katalogowych lub folderów, ulotek informacyjnych, itp.) – w j. polskim dla oferowanych produktów/wyrobów, pozwalających na potwierdzenie ich zgodności z SIWZ w zakresie wymagań określonych przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ (dotyczy pozycji 1-55), 2) oświadczenia producenta o żywotności mopa przez min. 500 prań (dotyczy pozycji 3); dotyczy zadania nr 3: 1) dokumentów dopuszczających do obrotu zaoferowane produkty/wyroby, 2) kart charakterystyki, 3) dokumentów opisujących oferowane dostawy (stron katalogowych lub folderów, ulotek informacyjnych, itp.) – w j. polskim dla oferowanych produktów/wyrobów, pozwalających na potwierdzenie ich zgodności z SIWZ w zakresie wymagań określonych przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ, 4) oświadczenia Wykonawcy o zgodności oferowanego produktu z załączonym dokumentem opisującym ten produkt (dotyczy pozycji 6)
Inne dokumenty niewymienione 1. Każdy wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1) wypełniony formularz oferty, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ i formularz asortymentowo-cenowy, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2A do SIWZ, 2) oświadczenie, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, 3) oświadczenie, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3A do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, 4) odpowiednie pełnomocnictwa lub dokumenty (np. odpisy z rejestru) wykazujące umocowanie osoby podpisującej ofertę do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli dotyczy). 2. Wykonawca, bez wezwania, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (oryginał). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 1 i 2 niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 4. Oświadczenie dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp składane są w oryginale
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst zgodnie z paragrafem 6 projektu umowy, stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ
IV 4 4 data 2018-10-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Środki czystości ogólnego zastosowania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ dla zadania nr 1. Zadanie nr 1 składa się z 43 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Artykuły gospodarstwa domowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39220000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ dla zadania nr 2. Zadanie nr 2 składa się z 59 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Środki czystości specjalistyczne. Profesjonalny wózek do sprzątania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ dla zadania nr 3. Zadanie nr 3 składa się z 6 pozycji
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin płatności
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)