Budowa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych na terenie Gminy Dąbie

Publication date 2018-09-25
End date 2018-10-03 00:00:00
Instytucja Gmina Dąbie
Miejscowość Dąbie
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 621774-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 429000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostaw w ramach realizacji zadania: „Budowa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych na terenie Gminy Dąbie”.
Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w następujący zakres dostaw, zgodnie z załączonym Programem Funkcjonalno-Użytkowym:
1. Kontenery i pojemniki do magazynowania odpadów:
1) 1 szt. - kontener o pojemności ok. 36 m3,
2) 1 szt. - kontener o pojemności ok. 15 m3,
3) 4 szt. – kontenery otwarte o pojemności ok. 7 m3,
4) 5 szt. – kontenery zamknięte z klapami o pojemności ok. 7 m3,
5) 8 szt. – pojemników z tworzywa sztucznego, zamykane z klapą, o pojemności min. 1 m3 z pokrywą,
2. Wyposażenie pomieszczenia magazynowego na odpady niebezpieczne i ZSEE:
1) Pojemnik na świetlówki - 1 szt.
2) Pojemnik na baterie - 1 szt.
3) Pojemnik na akumulatory - 1 szt.
4) Beczki na odpady płynne - 8 szt.
5) Pojemniki na odpady medyczne - 3 szt.
6) Pojemniki na odpady niebezpieczne - 10 szt.
7) Kosze siatkowe - 2 szt.
3. Wyposażenie pomieszczenia na odpady inne niż niebezpieczne:
1) Kosze siatkowe 2 szt.
4. Oznaczenia, treść tablic informacyjnych kontenerów i pojemników:
Łączna liczba tabliczek: 65 szt. wraz z montażem.
Tablice przy kontenerach i pojemnikach na terenie placu o wymiarach min. 80 x 60 cm.
Tabliczki i informacje znajdujące się wewnątrz pomieszczeń magazynowych. Wymiary: min. 42 x 29 cm.
Tablice informacyjne przed wejściem do magazynów.
5. Przyczepy lekkie, łącznie 2 szt., w tym:
a. Przyczepa lekka – 1 szt. o parametrach:
 Dmc: 750 kg,
 Wymiary przestrzeni ładunkowej: długość (od 202 do 207 cm) x szerokość (od 110 do 115 cm) x wysokość burty min. 32 cm
 Układ jezdny: oś skrętna, koła min. 155/70 R 13,
 Układ hamulcowy: niehamowana, zaczep kulowy,
 Nadwozie: rama nośna wykonana z profili giętych z blachy stalowej grubości min. 2,5 mm, podłoga wykonana ze sklejki wodoodpornej – antypoślizgowej o grubości min. 9 mm,
 Wyposażenie: burta stalowa o wysokości min. 32 cm, otwierana tylna burta,
 Solidny dyszel w kształcie V,
 Uchwyty do plandeki,
 Doposażenie: koło podporowe z obejmą,
 Ramka do tablicy rejestracyjnej,
 Elektryka: instalacja 12V, wtyczka 7 PIN, lampy tylne zespolone, podświetlenie tablicy.
b. Przyczepa lekka – 1 szt. o parametrach:
 Dmc: 750 kg,
 Wymiary przestrzeni ładunkowej: długość (od 260 do 265 cm) x szerokość (od 130 do 135 cm) x wysokość burty min. 32 cm
 Układ jezdny: oś na resorze, koła min. 165/70 R 13,
 Układ hamulcowy: niehamowana, zaczep kulowy,
 Nadwozie: solidna, mocna konstrukcja, podłoga wykonana ze sklejki wodoodpornej – antypoślizgowej o grubości min. 9 mm,
 Wyposażenie: burta stalowa o wysokości min. 32 cm, otwierana przednia i tylna burta, możliwość demontażu burt bocznych,
 Uchylna skrzynia ładunkowa,
 Solidny dyszel w kształcie V,
 Wewnętrzne uchwyty do mocowania ładunku 6 sztuk,
 Uchwyty do plandeki,
 Doposażenie: koło podporowe z obejmą,
 Ramka do tablicy rejestracyjnej,
 Elektryka: instalacja 12V, wtyczka 7 PIN, lampy tylne zespolone, podświetlenie tablicy, lampy przednie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno – Użytkowym, stanowiącym załącznik do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 219ebd7f-c834-4538-bc7a-faacacdf88b5
Biuletyn 621774-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Dąbie
Regon 31101907100000
Zamawiajacy adres ulica Plac Mickiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Dąbie
Zamawiajacy kod pocztowy 62660
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 063 2710073 w. 112
Zamawiajacy fax 632 710 086
Zamawiajacy email sekretariat@dabie.nowoczesnagmina.pl
Adres strony url http://dabie.nowoczesnagmina.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Oś Priorytetowa 4 Środowisko Działanie 4.2 Gospodarka odpadami Poddziałanie 4.2.1 Tworzenie kompleksowych systemów gospodarki odpadami oraz uzupełnienie istniejących
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://dabie.nowoczesnagmina.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://dabie.nowoczesnagmina.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy przesłać z zachowaniem formy pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, kurierem lub przez posłańca w zamkniętej kopercie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Dąbiu, Plac Mickiewicza 1, 62-660 Dąbie
Nazwa nadana zamowieniu Budowa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych na terenie Gminy Dąbie
Numer referencyjny IOK.271.1.9.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostaw w ramach realizacji zadania: „Budowa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych na terenie Gminy Dąbie”. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w następujący zakres dostaw, zgodnie z załączonym Programem Funkcjonalno-Użytkowym: 1. Kontenery i pojemniki do magazynowania odpadów: 1) 1 szt. - kontener o pojemności ok. 36 m3, 2) 1 szt. - kontener o pojemności ok. 15 m3, 3) 4 szt. – kontenery otwarte o pojemności ok. 7 m3, 4) 5 szt. – kontenery zamknięte z klapami o pojemności ok. 7 m3, 5) 8 szt. – pojemników z tworzywa sztucznego, zamykane z klapą, o pojemności min. 1 m3 z pokrywą, 2. Wyposażenie pomieszczenia magazynowego na odpady niebezpieczne i ZSEE: 1) Pojemnik na świetlówki - 1 szt. 2) Pojemnik na baterie - 1 szt. 3) Pojemnik na akumulatory - 1 szt. 4) Beczki na odpady płynne - 8 szt. 5) Pojemniki na odpady medyczne - 3 szt. 6) Pojemniki na odpady niebezpieczne - 10 szt. 7) Kosze siatkowe - 2 szt. 3. Wyposażenie pomieszczenia na odpady inne niż niebezpieczne: 1) Kosze siatkowe 2 szt. 4. Oznaczenia, treść tablic informacyjnych kontenerów i pojemników: Łączna liczba tabliczek: 65 szt. wraz z montażem. Tablice przy kontenerach i pojemnikach na terenie placu o wymiarach min. 80 x 60 cm. Tabliczki i informacje znajdujące się wewnątrz pomieszczeń magazynowych. Wymiary: min. 42 x 29 cm. Tablice informacyjne przed wejściem do magazynów. 5. Przyczepy lekkie, łącznie 2 szt., w tym: a. Przyczepa lekka – 1 szt. o parametrach:  Dmc: 750 kg,  Wymiary przestrzeni ładunkowej: długość (od 202 do 207 cm) x szerokość (od 110 do 115 cm) x wysokość burty min. 32 cm  Układ jezdny: oś skrętna, koła min. 155/70 R 13,  Układ hamulcowy: niehamowana, zaczep kulowy,  Nadwozie: rama nośna wykonana z profili giętych z blachy stalowej grubości min. 2,5 mm, podłoga wykonana ze sklejki wodoodpornej – antypoślizgowej o grubości min. 9 mm,  Wyposażenie: burta stalowa o wysokości min. 32 cm, otwierana tylna burta,  Solidny dyszel w kształcie V,  Uchwyty do plandeki,  Doposażenie: koło podporowe z obejmą,  Ramka do tablicy rejestracyjnej,  Elektryka: instalacja 12V, wtyczka 7 PIN, lampy tylne zespolone, podświetlenie tablicy. b. Przyczepa lekka – 1 szt. o parametrach:  Dmc: 750 kg,  Wymiary przestrzeni ładunkowej: długość (od 260 do 265 cm) x szerokość (od 130 do 135 cm) x wysokość burty min. 32 cm  Układ jezdny: oś na resorze, koła min. 165/70 R 13,  Układ hamulcowy: niehamowana, zaczep kulowy,  Nadwozie: solidna, mocna konstrukcja, podłoga wykonana ze sklejki wodoodpornej – antypoślizgowej o grubości min. 9 mm,  Wyposażenie: burta stalowa o wysokości min. 32 cm, otwierana przednia i tylna burta, możliwość demontażu burt bocznych,  Uchylna skrzynia ładunkowa,  Solidny dyszel w kształcie V,  Wewnętrzne uchwyty do mocowania ładunku 6 sztuk,  Uchwyty do plandeki,  Doposażenie: koło podporowe z obejmą,  Ramka do tablicy rejestracyjnej,  Elektryka: instalacja 12V, wtyczka 7 PIN, lampy tylne zespolone, podświetlenie tablicy, lampy przednie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno – Użytkowym, stanowiącym załącznik do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 42900000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-10T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wadium Na podstawie art. 45 ust.2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający odstępuje od wymagania wniesienia wadium.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza - jeżeli uzna za uzasadnione - możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, w następujących przypadkach: 1)zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, spowodowanej zmianą przepisów prawa podatkowego mającą wpływ na wysokość podatku VAT. 2)zmiany terminu realizacji zamówienia, w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności: a)potrzeby wykonania dostaw zamiennych lub odstąpienia od realizacji części dostaw, b)zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, w szczególności: - wstrzymania dostaw przez Zamawiającego, - wystąpienia zdarzeń wymuszających przerwę w realizacji zamówienia niezależnych od Wykonawcy, c)w przypadku wystąpienia / konieczności wykonania zamówień dodatkowych, które będą niezbędne do prawidłowego wykonania i zakończenia dostaw objętych umową, d)inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące brakiem możliwości wykonania dostaw przewidzianych umowa, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych wyżej termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 3)Zmiany technologiczne spowodowane w szczególności następującymi okolicznościami: a)konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, b)zamiany w zakresie dostarczanych urządzeń, materiałów, w przypadku gdy Wykonawca nie jest w stanie nabyć na rynku zaoferowanego w ofercie Wykonawcy urządzenia, materiału np.: w związku z wycofaniem urządzenia lub elementu urządzenia, materiału z produkcji lub wprowadzeniem nowej wersji zamawianych urządzeń lub ich elementów, materiałów; zaoferowane przez Wykonawcę urządzenie, materiał musi charakteryzować się wyższymi lub lepszymi parametrami niż wymagane były w SIWZ i Zamawiający wyrazi na nie zgodę, 4)pozostałe zmiany spowodowane następującymi okolicznościami: a)przekształcenie którejkolwiek ze stron umowy bądź zmiana adresu, b)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy lub świadczenia stron umowy. 2. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli: 1)zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu; 2)nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: a) zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści, b) zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie, c) zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy, d) polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione. w art. 144 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP. 3. Podstawą uzasadnionego przedłużenia terminu umownego jest zgłoszenie przerwania dostaw przez Wykonawcę ze wskazaniem przyczyny ich wstrzymania lub zgłoszenie konieczności wykonania dostaw dodatkowych lub innych przyczyn. Powyższe okoliczności potwierdzone każdorazowo przez Zamawiającego w formie pisemnej. Przedłużenie terminu nastąpi w oparciu o aneks do umowy. 4. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w niniejszym paragrafie, Zamawiającemu przysługuje prawo do zmiany ustaleń zawartej umowy w zakresie, który uzna za uzasadniony. Zmiana dokonana zostanie w formie aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2018-10-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:45
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria 2) OKRES GWARANCJI (G) - 40%
Znaczenie 0,40
  
Kryteria 1) CENA (całkowity koszt zamówienia) z VAT-em (C) - 60%
Znaczenie 0,60
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)