GuidZP400 |
43075b5b-6d70-43da-8244-d3cdef95fce8
|
Biuletyn |
621586-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
17 Terenowy Oddział Lotniskowy
|
Regon |
---
|
Zamawiajacy adres ulica |
M. Konopnickiej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
13
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
80-240
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 21 34 03
|
Zamawiajacy fax |
261 21 34 04
|
Zamawiajacy email |
17tol.sekretariat@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
www.17tol.wp.mil.pl
|
Adres strony internetowej |
www.17tol.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka organizacyjna podległa MON
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.17tol.wp.mil.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.17tol.wp.mil.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„ Zakup wyposażenia kwaterunkowego i sprzętu ppoż w ramach zadania 54403 - Budowa budynku socjalno – bytowego dla personelu technicznego i latającego Domek Pilota na lotnisku SIEMIROWICE .”
|
Numer referencyjny |
54403
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu kwaterunkowego, obejmujący dostawę i wniesienie do budynku Domek Pilota na lotnisku w Siemirowicach, montaż oraz rozmieszczenie wg. aranżacji przestawionej w dokumentacji projektowej w ramach zadania 54403 – „Budowa budynku socjalno – bytowego dla personelu technicznego i latającego Domek Pilota na lotnisku SIEMIROWICE.” Zadanie zostało podzielone na następujące części: I część zamówienia – zakup sprzętu AGD; II część zamówienia – zakup sprzętu kwaterunkowego sanitarnego; III część zamówienia – zabezpieczenia okien ( rolety, żaluzje). Wykonawca/Dostawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia lub na wybraną część.
|
Cpv glowny przedmiot |
39710000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy/Dostawcy, którzy: - wykażą w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jednej dostawy sprzętu kwaterunkowego z montażem o podobnym asortymencie dla wybranej części dostawy na kwotę co najmniej dla poszczególnych części zamówienia: - części I dostawa sprzętu za minimum 1 500,00 zł; - części II dostawa sprzętu za minimum 3 000,00 zł; - części III dostawa sprzętu za minimum 2 000,00 zł. Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu należy załączyć odpowiednie dokumenty np. referencje.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Formularz oferty.
2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia.
3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
4. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
5. Wykaz dostaw.
6. Tabele do wypełnienia i złożenia wraz z ofertą - dla każdej części postępowania.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Formularz oferty.
2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia.
3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
4. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
5. Wykaz dostaw.
6. Tabele do wypełnienia i złożenia wraz z ofertą - dla każdej części postępowania.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Formularz oferty.
2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia.
3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
4. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
5. Wykaz dostaw.
6. Tabele do wypełnienia i złożenia wraz z ofertą - dla każdej części postępowania.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie przyszłe zobowiązania Wykonawcy związane z umową w sprawie zamówienia publicznego, istotne dla Zamawiającego postanowienia, w tym wysokość kar umownych z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy oraz zakres możliwych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, określa projekt umowy – załącznik do SIWZ.
2. Informacje dotyczące podpisania umowy:
1) Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę zgodnie z kryteriami wyboru oferty oraz oceny warunków określonych w niniejszej specyfikacji.
2) O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę pismem, o którym mowa w Rozdziale XV SIWZ. W przypadku braku możliwości stawienia się kompetentnych przedstawicieli Wykonawcy w wyznaczonym terminie, na pisemny wniosek Wykonawcy Zamawiający przesunie termin podpisania umowy maksymalnie o 3 dni robocze.
3. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
UWAGA:
Zamawiający przewiduje w trybie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w wyniku niniejszego postępowania w stosunku do treści oferty w przypadkach i na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2018-10-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
„ Zakup wyposażenia kwaterunkowego i sprzętu ppoż w ramach zadania 54403 - Budowa budynku socjalno – bytowego dla personelu technicznego i latającego Domek Pilota na lotnisku SIEMIROWICE .”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39710000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-11-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu kwaterunkowego, obejmujący dostawę i wniesienie do budynku Domek Pilota na lotnisku w Siemirowicach, montaż oraz rozmieszczenie wg. aranżacji przestawionej w dokumentacji projektowej w ramach zadania 54403 – „Budowa budynku socjalno –bytowego dla personelu technicznego i latającego Domek Pilota na lotnisku SIEMIROWICE.” I część zamówienia – zakup sprzętu AGD;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
„ Zakup wyposażenia kwaterunkowego i sprzętu ppoż w ramach zadania 54403 - Budowa budynku socjalno – bytowego dla personelu technicznego i latającego Domek Pilota na lotnisku SIEMIROWICE .”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39710000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-11-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu kwaterunkowego, obejmujący dostawę i wniesienie do budynku Domek Pilota na lotnisku w Siemirowicach, montaż oraz rozmieszczenie wg. aranżacji przestawionej w dokumentacji projektowej w ramach zadania 54403 – „Budowa budynku socjalno – bytowego dla personelu technicznego i latającego Domek Pilota na lotnisku SIEMIROWICE.” II część zamówienia – zakup sprzętu kwaterunkowego sanitarnego;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
„ Zakup wyposażenia kwaterunkowego i sprzętu ppoż w ramach zadania 54403 - Budowa budynku socjalno – bytowego dla personelu technicznego i latającego Domek Pilota na lotnisku SIEMIROWICE .”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39710000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-11-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu kwaterunkowego, obejmujący dostawę i wniesienie do budynku Domek Pilota na lotnisku w Siemirowicach, montaż oraz rozmieszczenie wg. aranżacji przestawionej w dokumentacji projektowej w ramach zadania 54403 – „Budowa budynku socjalno – bytowego dla personelu technicznego i latającego Domek Pilota na lotnisku SIEMIROWICE.” III część zamówienia – zabezpieczenia okien ( rolety, żaluzje).
|
| |