Dostawę sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego dla Dzieci w SPS ZOZ "Zdroje" w Szczecinie w ramach realizowanego projektu pt. „Dofinansowanie zakupu sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego dla Dzieci w SPS ZOZ "Zdroje" w Szczecinie” współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020, Działanie: 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego, na realizację projektu w trybie pozakonkursowym- Wsparcie istniejących SOR

Publication date 2018-09-25
End date 2018-10-03 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "ZDROJE"
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 621039-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 330000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa: sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego dla Dzieci w SPS ZOZ "Zdroje" w Szczecinie w ramach realizowanego projektu pt. „Dofinansowanie zakupu sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego dla Dzieci w SPS ZOZ "Zdroje" w Szczecinie”, współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020, Działanie: 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego, na realizację projektu w trybie pozakonkursowym- Wsparcie istniejących SOR
Przedmiot zamówienia jest podzielony na 2 części zwanych pakietami. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferta powinna obejmować całość przedmiotu zamówienia w danym pakiecie:
l.. p. Nr pakietu Nazwa Pakietu
1. Nr 1 USG
2. Nr 2 Kardiomonitor; Kapnograf; Pulsoksymetr; Aparat do powierzchniowego ogrzewania pacjenta

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f63791b1-f698-45ae-9a95-becac8c6c50d
Biuletyn 621039-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "ZDROJE"
Regon 29141100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mączna
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 70780
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 918 806 260
Zamawiajacy fax 918 806 203
Zamawiajacy email org@szpital-zdroje.szczecin.pl
Adres strony url www.szpital-zdroje.szczecin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projektu pt. „Dofinansowanie zakupu sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego dla Dzieci w SPS ZOZ "Zdroje" w Szczecinie” współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020, Działanie: 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego, na realizację projektu w trybie pozakonkursowym- Wsparcie istniejących SOR
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital-zdroje.szczecin.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital-zdroje.szczecin.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest złożenie oferty w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej „Zdroje” ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin, Pawilon 5, Kancelaria
Nazwa nadana zamowieniu Dostawę sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego dla Dzieci w SPS ZOZ "Zdroje" w Szczecinie w ramach realizowanego projektu pt. „Dofinansowanie zakupu sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego dla Dzieci w SPS ZOZ "Zdroje" w Szczecinie” współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020, Działanie: 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego, na realizację projektu w trybie pozakonkursowym- Wsparcie istniejących SOR
Numer referencyjny 47/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa: sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego dla Dzieci w SPS ZOZ "Zdroje" w Szczecinie w ramach realizowanego projektu pt. „Dofinansowanie zakupu sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego dla Dzieci w SPS ZOZ "Zdroje" w Szczecinie”, współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020, Działanie: 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego, na realizację projektu w trybie pozakonkursowym- Wsparcie istniejących SOR Przedmiot zamówienia jest podzielony na 2 części zwanych pakietami. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferta powinna obejmować całość przedmiotu zamówienia w danym pakiecie: l.. p. Nr pakietu Nazwa Pakietu 1. Nr 1 USG 2. Nr 2 Kardiomonitor; Kapnograf; Pulsoksymetr; Aparat do powierzchniowego ogrzewania pacjenta
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-11-12T00:00:00+01:00
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku Wykonawca zobowiązany jest oświadczyć, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia - dla każdego pakietu.- nie niższą niż. l. p. Nr pakietu Nazwa Pakietu 1. Nr 1 USG - za sumę ubezpieczenia w zł co najmniej: 130 000,00 zł 2. Nr 2 Kardiomonitor; Kapnograf; Pulsoksymetr; Aparat do powierzchniowego ogrzewania pacjenta - za sumę ubezpieczenia w zł co najmniej: 70 000,00 zł W przypadku składania oferty na kilka pakietów wymagana jest łączna suma ubezpieczenia dla pakietów objętych ofertą. Celem potwierdzenia spełniania warunku dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej, Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie - pisemne oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Celem potwierdzenia spełniania ww. Warunku Wykonawca zobowiązany jest oświadczyć, że należycie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie –minimum dwie dostawy polegające na dostawie różnego rodzaju wyrobów medycznych,. z których co najmniej jedna - w odniesieniu do odpowiedniego pakietu – będzie o wartości niemniejszej niż określona poniżej tabeli Za dostawę Zamawiający uzna dostawę polegającą na dostawie różnego rodzaju wyrobów medycznych l. p. Nr pakietu Nazwa Pakietu 1. Nr 1 USG - za kwotę brutto co najmniej: 130 000,00 zł 2. Nr 2 Kardiomonitor; Kapnograf; Pulsoksymetr; Aparat do powierzchniowego ogrzewania pacjenta -za kwotę brutto co najmniej: 70 000,00 zł Celem wstępnego potwierdzenia spełniania warunku dot. zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie - pisemne oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania tego obowiązany jest złożyć odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku oferty wspólnej ww. odpis składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdziale VI, pkt 5, ppkt. 1) SIWZ składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokument, o którym mowa w pkt. 1, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji , lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć złożone przed notariuszem, lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 4. Dokumenty i oświadczenie, o których mowa w pkt. 1 i 3 należy składać w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Zakresie warunkow udzialu W celu wykazania tego obowiązany jest złożyć następujące dokumenty.: a) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego w pkt. 2, ppkt. 1) b) wykaz dostaw, o których mowa w SIWZ pkt 2 ppkt 2) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów –oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3miesiące przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale, natomiast dowody i inne dokumenty w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem - Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy złożyć katalog ze zdjęciami lub folder, ulotka informacyjna oferowanego produktu-zawierająca nazwę produktu nazwę producenta, szczegółową charakterystykę. (opis) W przypadku, gdy przedłożony katalog byłby w innym języku niż język polski należy dołączyć tłumaczenie folderu oferowanego produktu. (Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzania wiarygodności podanych przez Wykonawcę parametrów we wszystkich dostępnych źródłach);
Inne dokumenty niewymienione DOKUMENTY WYMAGANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO 1) Formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 4SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) Formularz „Szczegółowa oferta cenowa”– według wzoru stanowiącego załącznik nr 1.1 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) Oświadczenie, - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) Oświadczenia, zgodnie z Rozdziałem VI pkt 2 ppkt 1 – 2 SIWZ – wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców ww. oświadczenie, potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu . Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 5) Odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 6 zdanie 2 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 SIWZ);Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 6) Informacji od wykonawcy wskazującej części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm podwykonawców o ile są znane – oświadczenie na załączniku nr 1 pkt 9. 7) Informacji dot art. 13 lub art. 14 RODO - oświadczenie na załączniku nr 1pkt 12.
Czy wadium 1
Wadium Wadium należy wnieść w wysokości: l. p. Nr pakietu Nazwa Pakietu 1. Nr 1 USG - na kwotę 2 777,00 zł 2. Nr 2 Kardiomonitor; Kapnograf; Pulsoksymetr; Aparat do powierzchniowego ogrzewania pacjenta - na kwotę 1 463,00 zł
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wzór umowy § 8 1. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga dla swej ważności formy pisemnej, z zastrzeżeniem, że postanowienia niniejszej umowy nie regulują tej kwestii odmiennie 2. Zmiana umowy wymaga zgody Zamawiającego i może nastąpić tylko w następujących przypadkach 1) gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności, które uniemożliwią zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie; zmiana ograniczy się do niezbędnego minimum i będzie zmierzała do zapewnienia wykonania umowy w możliwie najbardziej zbliżonych do pierwotnych warunkach, przy zachowaniu w miarę możności pierwotnej równowagi ekonomicznej; 2) w przypadku zmian obciążeń publiczno-prawnych (np. cła), cen urzędowych i innych niezależnych od Stron administracyjnych regulacji bezpośrednio wpływających na koszty dostarczenia przedmiotu umowy; zmiana ograniczy się do niezbędnego minimum i obejmie te elementy umowy, na które bezpośrednio wpływają wskazane obciążenia; 3) W przypadku zmiany cen przez producenta tj. obniżki lub zwyżki na oferowane produkty skutkujących zmianą wysokości wynagrodzenia wykonawcy z tytułu zawartej umowy; zmiana obejmie te elementy umowy , na które bezpośrednio wpływają wskazane zmiany cen; 4) w przypadku nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron rażącą stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy. zmiana obejmie te elementy umowy , na których modyfikacja zapewni zbliżenie się do pierwotnych warunków realizacji umowy; 5) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia dopuszcza się zamianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie; 6) zmiany produktu na inny - o tych samych bądź lepszych parametrach. 7) zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, w szczególności dotyczy obniżenia ceny (wynagrodzenia); 8) zmiana jest nie istotna; 9) jest dopuszczalna w granicach i podstawach określonych w art. 144 ust. 1 Pzp. 3. Zmiany w okolicznościach wskazanych w ust. 2 pkt 1-6 będą ograniczały się do niezbędnego minimum zapewniającego przywrócenie pierwotnej równowagi lub zapewniającego rozsądne warunki kontynuacji umowy w przypadkach zagrożenia tej kontynuacji. Ograniczenie to nie dotyczy zmian wprowadzających rozwiązania korzystniejsze dla Zamawiającego. 4. Postanowienia ust. 2 nieoznaczają deklaracji zgody Zamawiającego na dokonanie zmiany umowy w wymienionych przypadkach, względnie na podjęcie rokowań idących w tym kierunku. Zgoda zależy tu od swobodnej decyzji Zamawiającego. W każdym przypadku Zamawiający może odmówić zmiany lub podjęcia rokowań bez podania przyczyn, lub nie składać żadnych oświadczeń w tym względzie z równorzędnym skutkiem jak brak zgody.
IV 4 4 data 2018-10-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 1 USG
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-11-12T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis USG - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1.1 „Szczegółowa oferta cenowa”
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 2 - Kardiomonitor; Kapnograf; Pulsoksymetr; Aparat do powierzchniowego ogrzewania pacjenta
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-11-12T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Kardiomonitor; Kapnograf; Pulsoksymetr; Aparat do powierzchniowego ogrzewania pacjenta - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1.1 „Szczegółowa oferta cenowa"
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)