Dostawy produktów mleczarskich i jaj świeżych dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Lecznictwa Odwykowego i Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Gorzycach

Publication date 2018-09-25
End date 2018-10-03 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Ośrodek Lecznictwa Odwykowego i Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Gorzycach
Miejscowość Gorzyce
Województwo śląskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty mleczarskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 621482-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 150000008, 155000003, 31425003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawy produktów mleczarskich-Zadanie nr 1 i jaj świeżych-Zadanie nr 2 w okresie 12 miesięcy, zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załącznikach nr 1 i 1a do SIWZ oraz w asortymencie i ilościach zawartych w załącznikach nr 2a i 2b do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 767b79ae-ac4d-4cd6-a75c-39a0c57e249e
Biuletyn 621482-N-2018
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Ośrodek Lecznictwa Odwykowego i Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Gorzycach
Regon 109208500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Zamkowa
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Gorzyce
Zamawiajacy kod pocztowy 44350
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 324 511 697
Zamawiajacy fax 324 511 696
Zamawiajacy email woloizol@woloizol.com.pl
Adres strony url www.woloizol.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia wwww.woloizol.com.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.woloizol.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 44-350 Gorzyce, ul. Zamkowa 8
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy produktów mleczarskich i jaj świeżych dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Lecznictwa Odwykowego i Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Gorzycach
Numer referencyjny 10/2018/SŻ/PN
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci nie
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Dostawy produktów mleczarskich-Zadanie nr 1 i jaj świeżych-Zadanie nr 2 w okresie 12 miesięcy, zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załącznikach nr 1 i 1a do SIWZ oraz w asortymencie i ilościach zawartych w załącznikach nr 2a i 2b do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada decyzję, wydaną przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego lub Powiatowego Inspektora Weterynarii, dotyczącą możliwości produkcji lub obrotu danym towarem spożywczym będącym przedmiotem zamówienia tj. Zadanie nr 1 – produkty mleczarskie i Zadanie nr 2 – jaja świeże.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku jeżeli Wykonawca przedstawi Oświadczenie, że Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia środkami transportu odpowiadającymi wymaganiom sanitarnym, określonym w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jedn. Dz.U. z 2018r poz. 1541.) i rozporządzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str. 1; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 13, t. 34, str. 319).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu 1) decyzja Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego lub Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej dotyczącą możliwości produkcji lub obrotu danym towarem spożywczym będącym przedmiotem zamówienia tj. Zadanie nr 1-produktami mleczarskimi oraz Zadanie nr 2- jajami świeżymi; 2) oświadczenie, że Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia środkami transportu odpowiadającymi wymaganiom sanitarnym, określonym w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jedn. z 2018r. Dz. U. poz. 1541 ze zm.) i rozporządzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str. 1; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 13, t. 34, str. 319) – dotyczy obu Zadań.
Inne dokumenty niewymienione 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2) wypełnione wyliczenie całkowitej wartości oferty dla jednego lub obu zadań – Załącznik nr 2a i/lub 2b.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 03.10.2018r. do godz. 11.15 wnieść wadium jak niżej: 1) dla Zadania nr 1 – produkty mleczarskie w wysokości 6500,00 PLN (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych 00/100), 2) dla zadania nr 2 – jaja świeże w wysokości 500,00 zł. (słownie: pięćset złotych 00/100). W przypadku składania oferty na oba Zadania po stronie Wykonawcy leży obowiązek zsumowania kwot wadiów dla obu zadań, aby skutecznie zabezpieczyć ofertę.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą być dokonywane jedynie w formie pisemnej, jako aneks do umowy podpisany przez dwie strony. 2. Zmianie mogą podlegać postanowienia umowy wynikające: 1) z art. 144 ustawy Pzp; 2) ze zmiany oznaczenia stron umowy w wyniku następstwa prawnego, 3) z ustawowej zmiany stawek VAT - o różnicę wynikającą z jej dotychczasowej wielkości a wprowadzonej zmiany, jednak nie wcześniej niż po dacie rozpoczęcia jej obowiązywania, 4) ze zmiany przepisów powszechnie obowiązujących, które mają wpływ na treść umowy, 5) ze zmiany ceny przewidzianej w ust. 3. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość obniżenia cen jednostkowych towarów, w przypadku obniżenia cen producenta lub zastosowania promocyjnej obniżki cen. Powrót do cen określonych w załączniku do umowy nie wymaga dodatkowych czynności.
IV 4 4 data 2018-10-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:15
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Produkty mleczarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy produktów mleczarskich w okresie 12 miesięcy, zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do SIWZ oraz w asortymencie i ilościach zawartych w załączniku nr 2a do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Jaja świeże
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy jaj świeżych w okresie 12 miesięcy, zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1a do SIWZ oraz w asortymencie i ilościach zawartych w załączniku nri 2b do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)