Dostawa urządzeń technologii w ramach projektu p.n. Poprawa stanu zabytkowego budynku Starej Apteki z XVII wieku wraz z Przejściem Bramnym i murami obronnymi Głównego Miasta w Gdańsku poprzez nadanie nowych funkcji kulturalnych.

Publication date 2018-09-25
End date 2018-10-02 00:00:00
Instytucja Teatr Wybrzeże w Gdańsku
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 621409-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 310000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa urządzeń technologii (ruchoma głowa typu Profil – 6 sztuk, ruchoma głowa typu WASH – 4 sztuki, urządzenie typu stroboskop/naświetlacz - 2 sztuki, maszyna do dymu – 1 sztuka) w ramach projektu p.n. Poprawa stanu zabytkowego budynku Starej Apteki z XVII wieku wraz z Przejściem Bramnym i murami obronnymi Głównego Miasta w Gdańsku poprzez nadanie nowych funkcji kulturalnych. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz ze złożeniem w miejscu wskazanym przez zamawiającego urządzeń technologii, których wykaz zawarty jest w załączniku 6 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2c496109-1c63-4a84-a9ab-92c7fa3fcccd
Biuletyn 621409-N-2018
Zamawiajacy nazwa Teatr Wybrzeże w Gdańsku
Regon 27910800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Świętego Ducha
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-834
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 58 3011836
Zamawiajacy fax 58 3012046
Zamawiajacy email sekretariat@teatrwybrzeze.pl
Adres strony url www.teatrwybrzeze.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Inwestycja jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.teatrwybrzeze.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Teatr Wybrzeże, ul. Św. Ducha 2, 80-834 Gdańsk
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa urządzeń technologii w ramach projektu p.n. Poprawa stanu zabytkowego budynku Starej Apteki z XVII wieku wraz z Przejściem Bramnym i murami obronnymi Głównego Miasta w Gdańsku poprzez nadanie nowych funkcji kulturalnych.
Numer referencyjny ZPI-3700-13/18
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest Dostawa urządzeń technologii (ruchoma głowa typu Profil – 6 sztuk, ruchoma głowa typu WASH – 4 sztuki, urządzenie typu stroboskop/naświetlacz - 2 sztuki, maszyna do dymu – 1 sztuka) w ramach projektu p.n. Poprawa stanu zabytkowego budynku Starej Apteki z XVII wieku wraz z Przejściem Bramnym i murami obronnymi Głównego Miasta w Gdańsku poprzez nadanie nowych funkcji kulturalnych. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz ze złożeniem w miejscu wskazanym przez zamawiającego urządzeń technologii, których wykaz zawarty jest w załączniku 6 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 31000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2018-09-25T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2018-10-02T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 zamówienie, którego przedmiotem była dostawa urządzeń technologii, o wartości tego zamówienia nie mniejszej niż 150.000 złotych brutto (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy, b) dokumentów dotyczących podmiotów trzecich, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie jakim wykonawca powołuje się na zasoby – jeśli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego, c) w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumentów dotyczących każdego z wykonawców, odpowiednio w zakresie, w którym każdy z wykonawców spełnia warunki udziału.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego tj. karta katalogowa (format minimum A4), na której są przedstawione proponowane urządzenia technologii. Karta katalogowa musi zawierać nazwę producenta oraz modelu, rysunek lub zdjęcie proponowanych urządzeń technologii wraz z opisem technicznym i parametrami.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w zakresie, jaki określony jest w art. 144 ustawy Pzp. Ponadto, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, zamawiający określa/przewiduje co najmniej następujący zakres zmian: 1) zmiana wysokości wynagrodzenia, pod warunkiem wejścia w życie przepisów wprowadzających zmiany w wysokości stawek podatku VAT, 2) zmiana wprowadzająca rozwiązania zamienne pod warunkiem, że będzie to skutkowało usprawnieniem lub zwiększeniem bezpieczeństwa realizacji przedmiotu umowy lub polepszeniem jakości składających się na niego elementów/urządzeń/materiałów, 3) zmiana wynikająca z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, noszących znamiona siły wyższej jako zdarzenia niemożliwego do zapobieżenia. Strona wnioskująca o zmianę umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy. Zmiana oznaczenia stron umowy, danych niezbędnych do wystawienia faktury oraz adresu korespondencyjnego wynikająca ze zmian organizacyjnych, zmian numerów telefonów i faksów/ adresów poczty elektronicznej, nie stanowi zmiany treści umowy i wymaga tylko pisemnego powiadomienia drugiej strony.
IV 6 1 sposob udostepniania Nie dotyczy
IV 6 1 srodki ochrony Nie dotyczy
IV 4 4 data 2018-10-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)