Dostawa drobnego sprzętu medycznego w 2019 roku.

Publication date 2018-09-25
End date 2018-10-04 00:00:00
Instytucja Centrum Psychiatrii w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 620723-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następującego asortymentu : igły, strzykawki, pojemniki na zużyty sprzęt i materiały, rękawice, maski na twarz, kaniule, cewniki, termometry, kieliszki do leków, szpatułki drewniane, pojemniki plastikowe na mocz, worki na mocz, ostrza chirurgiczne, kaczki i baseny jednorazowe, czepki, fartuchy i prześcieradła fizelinowe, cewniki, żel i papier do EKG, żel do USG, oraz inne materiały i drobny sprzęt. Szczegóły ( opis ) zawiera Zestawienie Wyceny Przedmiotu Zamówienia – Załącznik nr 10 do SIWZ.
Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11,ust.8 ustawy PZP. SIWZ wraz z Załącznikami opublikowana zostanie na stronie internetowej Zamawiającego, w dniu publikacji Ogłoszenia o zamówieniu w BZP.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8340b0ad-b4df-41f1-aad4-e80e848eed46
Biuletyn 620723-N-2018
Zamawiajacy nazwa Centrum Psychiatrii w Katowicach
Regon 27620698600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Korczaka
Zamawiajacy adres numer domu 27
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40340
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 326 038 400
Zamawiajacy fax 326 038 553
Zamawiajacy email marek.cp27@wp.pl
Adres strony url www.centrumpsychiatrii.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.centrumpsychiatrii.eu zakładka zamówienia
Czy dostep do dokumentow ograniczony 1
Dostep do dokumentow ograniczony Centrum Psychiatrii w Katowicach im. dr. K .Czumy, ul. Korczaka 22 ( budynek administracji, pokój nr 12 ), 40 – 340 Katowice.
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie - pocztą, kurierem, posłańcem, lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Psychiatrii w Katowicach im.dr. Krzysztofa Czumy, budynek administracji, pokój nr 12,40-340 Katowice, ul. Korczaka 22
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa drobnego sprzętu medycznego w 2019 roku.
Numer referencyjny ZP/PN/DSM/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następującego asortymentu : igły, strzykawki, pojemniki na zużyty sprzęt i materiały, rękawice, maski na twarz, kaniule, cewniki, termometry, kieliszki do leków, szpatułki drewniane, pojemniki plastikowe na mocz, worki na mocz, ostrza chirurgiczne, kaczki i baseny jednorazowe, czepki, fartuchy i prześcieradła fizelinowe, cewniki, żel i papier do EKG, żel do USG, oraz inne materiały i drobny sprzęt. Szczegóły ( opis ) zawiera Zestawienie Wyceny Przedmiotu Zamówienia – Załącznik nr 10 do SIWZ. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11,ust.8 ustawy PZP. SIWZ wraz z Załącznikami opublikowana zostanie na stronie internetowej Zamawiającego, w dniu publikacji Ogłoszenia o zamówieniu w BZP.
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Posiadanie Koncesji lub innego dokumentu ( licencja, zezwolenie ) uprawniająceg do prowadzenia działalności - jeżeli odpowiednie ustawy nakładają obowiązek ich posiadania do wykonania określonego zamówienia. Informacje dodatkowe
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawę dotyczącą przedmiotu zamówienia, o wartości minimum 55 000,00 PLN brutto.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zgodnie z art. 26 ust. 2f Pzp zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą wymaganych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, spełnianie wymagań określonych przez zamawiającego oraz braku podstaw wykluczenia : Oświadczenie dotyczące braku podstaw wykluczenia ; oraz koncesja ( licencja, zezwolenie ) dotycząca prowadzenia działalności gospodarczej - jeżeli dotyczy.
Zakresie warunkow udzialu Zgodnie z art. 26 ust. 2f Pzp zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą wymaganych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, spełnianie wymagań określonych przez zamawiającego oraz braku podstaw wykluczenia : Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wykaz dostaw.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zgodnie z art. 26 ust. 2f Pzp zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą wymaganych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, spełnianie wymagań określonych przez zamawiającego oraz braku podstaw wykluczenia. Zamawiający nie żąda dokumentów odnośnie art.25 ust.1, pkt.2 , jednak muszą być spełnione zapisy SIWZ i dane zawarte w załącznikach do SIWZ w zakresie dostawy objętej zamówieniem.
Inne dokumenty niewymienione Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.5. SIWZ: 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
IV IstotnePostanowienia Zawiera załącznik nr 5 do SIWZ - wzór ( projekt) umowy.
IV 4 14 Nie dotyczy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana ceny danego produktu, na wyższą niż cena podana przez Wykonawcę w ofercie przetargowej może nastąpić w trakcie realizacji umowy na podstawie aneksu do umowy, jedynie w przypadku znacznego wzrostu inflacji w odniesieniu do danej branży, według wskaźnika publikowanego przez GUS ( minimum 5% ), lub w przypadku znacznego wzrostu cen producenta ( minimum 10 % ) i braku na rynku producenta alternatywnego gwarantującego ceny na dotychczasowym poziomie - pod warunkiem pisemnej zgody Zamawiającego zawartej w formie aneksu do umowy. W przypadku zmian w podatku VAT obowiązują ceny netto na dostarczany sprzęt, od dnia jego obowiązywania bez konieczności zawarcia aneksu do umowy. 2.Udokumentowanie w/w kwestii należy do Wykonawcy. a) odpowiednie dokumenty Wykonawca przedstawia Zamawiającemu, wraz z wnioskiem o sporządzenie stosownego aneksu do umowy ; b) aneks nie może dotyczyć zrealizowanej części umowy ; c) aneks uznaje się za obowiązujący po wyrażeniu zgody przez każdą ze stron.
IV 4 4 data 2018-10-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Obowiązuje język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1.Oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego w trybie przetargu ograniczonego dla Centrum Psychiatrii w Katowicach im. dr. Krzysztofa Czumy o treści : „ Oświadczam, że stosownie do treści art. 13 lub art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) określanego powszechnie jako RODO - wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu ". 2.Klauzula informacyjna z art. 13 RODO dla Wykonawców, którzy w złożonych dokumentach podają dane osobowe podlegające ochronie prawnej lub w inny sposób zostały lub zostaną pozyskane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Psychiatrii w Katowicach im. dr. Krzysztofa Czumy; kontakt: administrator@centrum psychiatrii.eu ; iod@centrumpsychiatrii.eu Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego którego dotyczy ogłoszenie o przetargu/SIWZ i prowadzone w trybie przewidzianym ogłoszeniem/SIWZ ; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych z tym, że skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO w tym zastrzeżenie, że prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Załącznik Nr 9 do SIWZ Klauzula informacyjna z art. 13 RODO dla Wykonawców, którzy w złożonych dokumentach podają dane osobowe podlegające ochronie prawnej lub w inny sposób zostały lub zostaną pozyskane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Psychiatrii w Katowicach im. dr. Krzysztofa Czumy; kontakt: administrator@centrum psychiatrii.eu ; iod@centrumpsychiatrii.eu  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego którego dotyczy ogłoszenie o przetargu/SIWZ i prowadzone w trybie przewidzianym ogłoszeniem/SIWZ ;  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych z tym, że skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO w tym zastrzeżenie, że prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 30,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)