Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu i aparatury medycznej wraz z przeszkoleniem pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi w podziale na 7 zadań dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu

Publication date 2018-09-25
End date 2018-10-03 00:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
Miejscowość Bolesławiec
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 621263-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 330000000, 331941000, 331232100, 331923000, 331230000, 331610000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu i aparatury medycznej wraz z przeszkoleniem pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi w podziale na 7 zadań dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f143ed15-5809-404c-9f2d-e42384178a45
Biuletyn 621263-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
Regon 31033800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jeleniogórska
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Bolesławiec
Zamawiajacy kod pocztowy 59700
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 757 380 225
Zamawiajacy fax 75 738 00 13 75 738 02 01
Zamawiajacy email jablonskir@spzoz.boleslawiec.pl
Adres strony url WWW.ZOZBOL.EU
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu RPDS.06.02.00-02-0079/16
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia www.zozbol.eu
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zozbol.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny PISEMNIE
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W BOLESŁAWCU UL. JELENIOGÓRSKA 4 59-700 BOLESŁAWIEC (Budynek Administracji – Sekretariat, pok. nr 1
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu i aparatury medycznej wraz z przeszkoleniem pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi w podziale na 7 zadań dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
Numer referencyjny 14/Sprzęt medyczny/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu i aparatury medycznej wraz z przeszkoleniem pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi w podziale na 7 zadań dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawcy potwierdzą -zgodnie z art. 25, ust. 1 pkt 2 ustawy - że oferowany w dostawie przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Oświadczenia Wykonawcy: a. o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczenia podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji –dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w spłat tych należności, b. o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego i zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne; c. o niezaleganiu z opłaceniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z 12.1.1991 o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. 2018.1445 )
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Odpowiednie katalogi producenta (zawierające numery katalogowe oferowanych produktów), foldery lub materiały źródłowe producenta/oświadczenia producenta w czytelny i jasny sposób potwierdzające spełnianie parametrów techniczno-użytkowych opisanych przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ. Brak potwierdzenia parametrów wymaganych zostanie uznany za niespełnienie przez oferowany sprzęt tychże parametrów i spowoduje odrzucenie oferty, chyba, że zachodzić będą przesłanki określone w art. 26, ust. 3. W przypadku sporządzenia ww. dokumentów w języku obcym do oferty należy dołączyć dokument(y) wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia wiarygodności podanych przez Wykonawcę parametrów we wszystkich dostępnych źródłach. Oświadczenie potwierdzające dopuszczenie do obrotu na terenie RP - zgodnie z ustawą z dnia 20.5.2010 r. o wyrobach medycznych - m.in., tj, że oferowany wyrób: a) posiada Deklarację zgodności b) posiada certyfikat/y zgodności (wydany przez jednostkę notyfikowaną - o ile jest wymagany), c) został zgłoszony/wpisany do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu lub dokonano powiadomienia o wyrobie w trybie art. 58 ustawy o wyrobach medycznych (nazwa wyrobu zgłoszona/wpisana do rejestru winna odpowiadać nazwie handlowej /katalogowej oferowanego wyrobu). Jeżeli (zgodnie z treścią art. 13 ustawy) wytwórca nie ma miejsca zamieszkania lub siedziby w państwie członkowskim oraz nie wyznaczył autoryzowanego przedstawiciela albo jeżeli wyrób nie jest wprowadzany do obrotu na odpowiedzialność wytwórcy lub autoryzowanego przedstawiciela, informuje o tym fakcie Zamawiającego poprzez dołączenie do oferty stosownego oświadczenia w tym zakresie- NIE DOTYCZY ZADANIA 5 i 6
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst SZCZEGÓŁOWY ZAKRES, CHARAKTER I WARUNKI WPROWADZENIA ZMIEN PRZEWIDUJE PROJEKT UMOWY
IV 6 1 sposob udostepniania Zamawiający nie ujawnia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy, tj. m.in.: nazwy i adresu, informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia odpowiedniego punktu druku formularza ofertowego. Zastrzeżone informacje winny być odpowiednio oznaczone na właściwym dokumencie widocznym napisem: „tajemnica przedsiębiorstwa” i złożone w odrębnej kopercie wewnętrznej, a na ich miejscu w dokumentacji należy zamieścić stosowne odsyłacze
IV 4 4 data 2018-10-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie 1-Dostawa, montaż, uruchomienie 4 sztuk strzykawek infuzyjnych 1-strzykawkowych wraz ze stojakami (4 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33194100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Dostawa, montaż, uruchomienie 4 sztuk strzykawek infuzyjnych 1-strzykawkowych wraz ze stojakami (4 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa, montaż i uruchomienie strzygarki chirurgicznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33123210-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis dostawa, montaż i uruchomienie strzygarki chirurgicznej
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa szafki na narzedzia.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Dostawa szafki na narzedzia.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa 1 szt. krzesła toaletowego sanitarnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33123000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Dostawa 1 szt. krzesła toaletowego sanitarnego
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa 4 szt. stołków obrotowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Dostawa 4 szt. stołków obrotowych
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa 12 szt. krzeseł
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Dostawa 12 szt. krzeseł
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa lampy czołowej z lupą
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33161000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Dostawa lampy czołowej z lupą
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)