GuidZP400 |
f143ed15-5809-404c-9f2d-e42384178a45
|
Biuletyn |
621263-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
|
Regon |
31033800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Jeleniogórska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bolesławiec
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
59700
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
757 380 225
|
Zamawiajacy fax |
75 738 00 13 75 738 02 01
|
Zamawiajacy email |
jablonskir@spzoz.boleslawiec.pl
|
Adres strony url |
WWW.ZOZBOL.EU
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
RPDS.06.02.00-02-0079/16
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zozbol.eu
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zozbol.eu
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
PISEMNIE
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W BOLESŁAWCU UL. JELENIOGÓRSKA 4 59-700 BOLESŁAWIEC (Budynek Administracji – Sekretariat, pok. nr 1
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu i aparatury medycznej wraz z przeszkoleniem pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi w podziale na 7 zadań dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
|
Numer referencyjny |
14/Sprzęt medyczny/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu i aparatury medycznej wraz z przeszkoleniem pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi w podziale na 7 zadań dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
|
Cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawcy potwierdzą -zgodnie z art. 25, ust. 1 pkt 2 ustawy - że oferowany w dostawie przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Oświadczenia Wykonawcy:
a. o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczenia podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji –dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w spłat tych należności,
b. o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego i zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne;
c. o niezaleganiu z opłaceniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z 12.1.1991 o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. 2018.1445 )
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Odpowiednie katalogi producenta (zawierające numery katalogowe oferowanych produktów), foldery lub materiały źródłowe producenta/oświadczenia producenta w czytelny i jasny sposób potwierdzające spełnianie parametrów techniczno-użytkowych opisanych przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ. Brak potwierdzenia parametrów wymaganych zostanie uznany za niespełnienie przez oferowany sprzęt tychże parametrów i spowoduje odrzucenie oferty, chyba, że zachodzić będą przesłanki określone w art. 26, ust. 3. W przypadku sporządzenia ww. dokumentów w języku obcym do oferty należy dołączyć dokument(y) wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia wiarygodności podanych przez Wykonawcę parametrów we wszystkich dostępnych źródłach.
Oświadczenie potwierdzające dopuszczenie do obrotu na terenie RP - zgodnie z ustawą z dnia 20.5.2010 r. o wyrobach medycznych - m.in., tj, że oferowany wyrób:
a) posiada Deklarację zgodności
b) posiada certyfikat/y zgodności (wydany przez jednostkę notyfikowaną - o ile jest wymagany),
c) został zgłoszony/wpisany do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu lub dokonano powiadomienia o wyrobie w trybie art. 58 ustawy o wyrobach medycznych (nazwa wyrobu zgłoszona/wpisana do rejestru winna odpowiadać nazwie handlowej /katalogowej oferowanego wyrobu). Jeżeli (zgodnie z treścią art. 13 ustawy) wytwórca nie ma miejsca zamieszkania lub siedziby w państwie członkowskim oraz nie wyznaczył autoryzowanego przedstawiciela albo jeżeli wyrób nie jest wprowadzany do obrotu na odpowiedzialność wytwórcy lub autoryzowanego przedstawiciela, informuje o tym fakcie Zamawiającego poprzez dołączenie do oferty stosownego oświadczenia w tym zakresie- NIE DOTYCZY ZADANIA 5 i 6
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
SZCZEGÓŁOWY ZAKRES, CHARAKTER I WARUNKI WPROWADZENIA ZMIEN PRZEWIDUJE PROJEKT UMOWY
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Zamawiający nie ujawnia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że
nie mogą one być udostępnione. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy, tj. m.in.: nazwy i adresu, informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu
gwarancji i warunków płatności. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia odpowiedniego punktu druku formularza ofertowego. Zastrzeżone informacje winny być odpowiednio
oznaczone na właściwym dokumencie widocznym napisem: „tajemnica przedsiębiorstwa” i złożone w odrębnej kopercie wewnętrznej, a na ich miejscu w dokumentacji należy zamieścić stosowne odsyłacze
|
IV 4 4 data |
2018-10-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 1-Dostawa, montaż, uruchomienie 4 sztuk strzykawek infuzyjnych 1-strzykawkowych wraz ze stojakami (4 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33194100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa, montaż, uruchomienie 4 sztuk strzykawek infuzyjnych 1-strzykawkowych wraz ze stojakami (4 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
dostawa, montaż i uruchomienie strzygarki chirurgicznej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33123210-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa, montaż i uruchomienie strzygarki chirurgicznej
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa szafki na narzedzia.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33192300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa szafki na narzedzia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa 1 szt. krzesła toaletowego sanitarnego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33123000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa 1 szt. krzesła toaletowego sanitarnego
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa 4 szt. stołków obrotowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33192300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa 4 szt. stołków obrotowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa 12 szt. krzeseł
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33192300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa 12 szt. krzeseł
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa lampy czołowej z lupą
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33161000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa lampy czołowej z lupą
|
| |