GuidZP400 |
af102997-0c6a-468b-8fdd-e4a391e2aa89
|
Biuletyn |
617876-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Zarząd Powiatu Tureckiego
|
Regon |
31101898200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kaliska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
59
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Turek
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
62700
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
63 222 32 00
|
Zamawiajacy fax |
63 278 83 19
|
Zamawiajacy email |
starostwo@powiat.turek.pl
|
Adres strony url |
www.bip.powiat.turek.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.powiat.turek.pl/zamowienia_publiczne/163/status/rodzaj/wzp/zwr/0/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności, pisemnie w formie papierowej w języku polskim, pismem czytelnym
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Turku, Punkt Obsługi Interesanta - kancelaria ogólna, ul. Kaliska 59, 62-700 Turek
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania na wyposażenie Wydziału Geodezji Starostwa Powiatowego w Turku
|
Numer referencyjny |
OR.272.26.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem postępowania jest dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania na wyposażenie Wydziału Geodezji Starostwa Powiatowego w Turku w ramach dotacji z Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego na zakup sprzętu pomiarowego, informatycznego i oprogramowania do zakładania i aktualizowania operatów ewidencji gruntów oraz prowadzenia spraw ochrony gruntów rolnych.
1) UTM wielofunkcyjna zapora sieciowa - 1 sztuka;
2) Monitory - 8 sztuk;
3) Wieloformatowe urządzenie wielofunkcyjne - 1 sztuka.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
113008,13
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w niniejszym postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w niniejszym postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w niniejszym postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Mając na uwadze fakt, iż Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w niniejszym postępowaniu dotyczących:
1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej;
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
3) zdolności technicznej lub zawodowej.
Wykonawca nie składa oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu wykazania przez Wykonawcę spełniania przez oferowaną dostawę wymagań określonych przez Zamawiającego, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
opisy lub inne podobne materiały (np. specyfikacje techniczne) wraz z podaniem nazwy producenta oraz nazwy modelu (jeżeli został określony przez producenta) oferowanego sprzętu komputerowego.
Opisy mogą zawierać fotografie i rysunki (jeżeli są udostępniane przez producenta). Opisy będą służyć ocenie spełnienia wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ, w tym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym powinny zawierać informacje o spełnieniu przez oferowane wyposażenie minimalnych parametrów określonych przez Zamawiającego.
Nie spełnienie wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako sprzecznej z treścią SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
oświadczenie Wykonawcy, składane na podstawie art. 25a ust. 1 pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - Załącznik nr 5 do SIWZ
(dokument składany razem z ofertą pisemnie w formie papierowej)
stosownie do przepisu art. 25a ust. 1 pkt 1 pzp do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert w/w oświadczenie. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu.
oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 6 do SIWZ).
(dokument składany w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej www.bip.powiat.turek.pl (art. 86 ust. 5 pzp).
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (art. 23 ust. 1 pzp), oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia (art. 25a ust. 6 pzp).5. Ponadto do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentu rejestrowego). Pełnomocnictwo powinno zostać złożone albo w formie oryginału albo uwierzytelnionej notarialnie kopii;
6. Oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia z dnia 26 lipca 2016 r. (Dz.U. z 2016 r. poz. 1126), zwanym dalej „MR” dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a pzp oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale.7. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, o których mowa w MR, innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 14 |
1. Przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawca wnosi zabezpieczenie należytego wykonania umowy.
2. Wykonawca wnosi zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny całkowitej podanej w ofercie, jako gwarancję zgodnego z umową jej wykonania przed zawarciem umowy.
3. W sytuacji, gdy wystąpi konieczność przedłużenia terminu wykonania umowy, Wykonawca przed podpisaniem aneksu lub najpóźniej w dniu jego podpisania, zobowiązany jest do przedłużenia terminu ważności wniesionego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, albo jeśli nie jest to możliwe, do wniesienia nowego zabezpieczenia na okres wynikający z aneksu do umowy.
4. Formy oraz zmiany formy zabezpieczenia określa przepis art. 148 i art. 149 pzp 70% zabezpieczenia należytego wykonania umowy zostanie zwrócone lub zwolnione Wykonawcy w terminie 30 dni po ich ostatecznym odbiorze. 30% zostanie zwrócone lub zwolnione Wykonawcy w terminie 15 dni po upływie okresu rękojmi
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Wzory umów stanowią załączniki do SIWZ .
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie:
1) parametrów urządzenia, jeżeli oferowane przez Wykonawcę urządzenie zostało wycofane z produkcji bądź obrotu, a przy zachowaniu należytej staranności Wykonawca nie mógł tego przewidzieć; ciężar dowodu na wskazane wyżej okoliczności leży po stronie Wykonawcy,
2) terminu wykonania umowy - jeżeli pierwotny termin nie może być dochowany:
a) z przyczyn leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego - termin ulegnie wydłużeniu o okres, przez który Wykonawca z powodu tych przyczyn nie mógł wykonać umowy, albo
b) z powodu siły wyższej, rozumianej jako zdarzenie nagłe, na które strony nie mają wpływu, przed którym nie można było się rozsądnie zabezpieczyć przed momentem zawarcia umowy, którego nie można było przewidzieć, a także uniknąć lub przezwyciężyć oraz niezależne od stron (w szczególności katastrofalne działania przyrody, akty władzy ustawodawczej i wykonawczej, strajki, zamieszki uliczne, ataki terrorystyczne) - termin zostanie przedłużony o okres, przez który strona powołująca się na siłę wyższą nie mogła z powodu tej siły i jej następstw wykonywać umowy; okoliczności te winna wykazać strona powołująca się na siłę wyższą.
2. Niezwłocznie po powzięciu przez Wykonawcę informacji o wystąpieniu okoliczności wymienionych w ust. 1 pkt 1, Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego na piśmie, pod rygorem nieważności, o ich wystąpieniu, jeśli informacje te nie pochodzą od Zamawiającego, oraz zaproponować Zamawiającemu urządzenia inne niż wskazane w ofercie, ale o nie gorszych i nie mniej nowoczesnych parametrach technicznych.
3. Zamawiający w terminie 7 dni od doręczenia propozycji ustosunkuje się do niej, a w przypadku jej przyjęcia, Strony sporządzą odpowiedni aneks do umowy.
4. W razie przyjęcia propozycji Wykonawcy, o której mowa w ust. 2, wynagrodzenie może ulec zwiększeniu, nie więcej jednak niż o 10% w stosunku do wynagrodzenia pierwotnie przewidzianego.
5. Nieustosunkowanie się którejkolwiek ze Stron do propozycji drugiej Strony w terminie uważa się za nieprzyjęcie propozycji.
6. Niezwłocznie po powzięciu przez Wykonawcę informacji o wystąpieniu jednej z okoliczności, o których mowa w ust. 1 pkt 2, Wykonawca poinformuje Zamawiającego o jej wystąpieniu na piśmie, pod rygorem nieważności, a jeżeli nie będzie możliwe dochowanie takiej formy - w każdy inny powszechnie przyjęty sposób (telefon, fax, email).
7. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
8. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych:
1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego),
2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami.
|
IV 4 4 data |
2018-10-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
KLAUZULA INFORMACYJNA WYNIKAJĄCA Z ART. 13 RODO1
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest STAROSTA TURECKI z siedzibą Starostwa Powiatowe w Turku przy ul. Kaliskiej 59, 62-700 Turek;
2) w sprawie ochrony swoich danych osobowych może Pan/Pani skontaktować się z inspektorem ochrony danych e-mail:iod@powiat.turek.pl, tel. 63 222 32 07 lub pisemnie na adres: Starostwo Powiatowe w Turku, ul. Kaliska 59, 62-700 Turek;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr OR.272.26.2018 na dostawę sprzętu informatycznego i oprogramowania na wyposażenie Wydziału Geodezji Starostwa Powiatowego w Turku” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
1 rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Termin otwarcia ofert 08-10-2018 godz. 12.00
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa UTM wielofunkcyjnej zapory sieciowej na wyposażenie Wydziału Geodezji Starostwa Powiatowego w Turku
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
28455,28
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Kryteria oceny ofert są następujące : cena oferty brutto -60%, gwarancja (Okres rękojmi odpowiada okresowi udzielonej przez Wykonawcę gwarancji, wynosi jednak nie mniej niż okres wynikający z przepisów Kodeksu cywilnego i zaczyna biec od dnia odbioru końcowego bez zastrzeżeń przez Zamawiającego.) -20%, termin wykonania zamówienia (liczba dni licząc od dnia zawarcia umowy)- 20%. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
|
Zalacznik krotki opis |
„Dostawa UTM wielofunkcyjnej zapory sieciowej na wyposażenie Wydziału Geodezji Starostwa Powiatowego w Turku”.
1) Miejsce realizacji:
Polska, województwo wielkopolskie, powiat turecki, Kod NUTS: PL414
Wydział Geodezji Starostwa Powiatowego w Turku ul. Łąkowa 4a 62-700 Turek
2) Dodatkowe kody CPV:
32420000-3 urządzenia sieciowe
3) Opis zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Opis zawiera wymagania minimalne.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
„Dostawa monitorów na wyposażenie Wydziału Geodezji Starostwa Powiatowego w Turku“
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
7317,07
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Kryteria oceny ofert są następujące : cena oferty brutto -60%, gwarancja (Okres rękojmi odpowiada okresowi udzielonej przez Wykonawcę gwarancji, wynosi jednak nie mniej niż okres wynikający z przepisów Kodeksu cywilnego i zaczyna biec od dnia odbioru końcowego bez zastrzeżeń przez Zamawiającego.) -20%, termin wykonania zamówienia (liczba dni licząc od dnia zawarcia umowy)- 20%. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
|
Zalacznik krotki opis |
„Dostawa monitorów na wyposażenie Wydziału Geodezji Starostwa Powiatowego w Turku”
1) Miejsce realizacji:
Polska, województwo wielkopolskie, powiat turecki, Kod NUTS: PL414
Wydział Geodezji Starostwa Powiatowego w Turku
ul. Łąkowa 4a
62-700 Turek
2) Dodatkowe kody CPV:
30231300-0 Monitory ekranowe
3) Opis zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Opis zawiera wymagania minimalne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wielkoformatowego urządzenia wielofunkcyjnego na wyposażenie Wydziału Geodezji Starostwa Powiatowego w Turku
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
77235,77
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Kryteria oceny ofert są następujące : cena oferty brutto -60%, gwarancja (Okres rękojmi odpowiada okresowi udzielonej przez Wykonawcę gwarancji, wynosi jednak nie mniej niż okres wynikający z przepisów Kodeksu cywilnego i zaczyna biec od dnia odbioru końcowego bez zastrzeżeń przez Zamawiającego.) -20%, termin wykonania zamówienia (liczba dni licząc od dnia zawarcia umowy)- 20%. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
|
Zalacznik krotki opis |
9. Część nr 3
„Dostawa wielkoformatowego urządzenia wielofunkcyjnego na wyposażenie Wydziału Geodezji Starostwa Powiatowego w Turku”
1) Miejsce realizacji:
Polska, województwo wielkopolskie, powiat turecki, Kod NUTS: PL414
Wydział Geodezji Starostwa Powiatowego w Turku
ul. Łąkowa 4a
62-700 Turek
2) Dodatkowe kody CPV:
30232140-7 plotery
3) Opis zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Opis zawiera wymagania minimalne Uwaga. Do obowiązków Wykonawcy należy również demontaż obecnego plotera wielkoformatowego HP 500 PS/PLA zapewnienie jego utylizacji oraz dostarczanie Zamawiającemu dokumentacji wymaganej obowiązującymi przepisami prawa w zakresie gospodarowania odpadami w szczególności ”kart przekazania odpadu”, potwierdzających wydanie sprzętu podmiotom przetwarzającym odpady.
|
| |