Zakup pierwszego wyposażenia Wieloprofilowego Centrum Symulacji Medycznej UO (budynek Oleska 48 - segment G - III p) w zakresie wyposażenia meblowego

Publication date 2018-09-27
End date 2018-10-18 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Opolski
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 622346-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest: Zakup pierwszego wyposażenia Wieloprofilowego Centrum Symulacji Medycznej UO (budynek Oleska 48 - segment G - III p) w zakresie wyposażenia meblowego,
w podziale na części:
1.1. CZĘŚĆ NR 1: Zakup wyposażenia meblowego dla Wieloprofilowego Centrum Symulacji Medycznej Uniwersytetu Opolskiego.
1.2. CZĘŚĆ NR 2: Zakup wyposażenia meblowego medycznego dla Wieloprofilowego Centrum Symulacji Medycznej Uniwersytetu Opolskiego.
2 Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1A do SIWZ (dla części nr 1) oraz załącznik nr 1B do SIWZ (dla części nr 2).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 765a073c-d187-4eb3-aa79-7706cd7bdb9b
Biuletyn 622346-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Opolski
Regon 138200000
Zamawiajacy adres ulica Pl. Kopernika
Zamawiajacy adres numer domu 11 A
Zamawiajacy miejscowosc Opole
Zamawiajacy kod pocztowy 45-040
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 077 5 415977
Zamawiajacy fax 775 415 930
Zamawiajacy email zamowienia@uni.opole.pl
Adres strony url http://zamowienia.uni.opole.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://zamowienia.uni.opole.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://zamowienia.uni.opole.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Opolski, Dział Zamówień Publicznych, 45-040 Opole, Pl. Kopernika 11A, pokój nr 2-3
Nazwa nadana zamowieniu Zakup pierwszego wyposażenia Wieloprofilowego Centrum Symulacji Medycznej UO (budynek Oleska 48 - segment G - III p) w zakresie wyposażenia meblowego
Numer referencyjny D/34/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest: Zakup pierwszego wyposażenia Wieloprofilowego Centrum Symulacji Medycznej UO (budynek Oleska 48 - segment G - III p) w zakresie wyposażenia meblowego, w podziale na części: 1.1. CZĘŚĆ NR 1: Zakup wyposażenia meblowego dla Wieloprofilowego Centrum Symulacji Medycznej Uniwersytetu Opolskiego. 1.2. CZĘŚĆ NR 2: Zakup wyposażenia meblowego medycznego dla Wieloprofilowego Centrum Symulacji Medycznej Uniwersytetu Opolskiego. 2 Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1A do SIWZ (dla części nr 1) oraz załącznik nr 1B do SIWZ (dla części nr 2).
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-17T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od dnia zawarcia umowy maksymalnie do siedemnastego grudnia dwa tysiące osiemnastego [ 17.12.2018 ] roku. 2. Wykonanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dni robocze. 3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia określony w pkt. 1 jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia. 4. UWAGA: Pomieszczenia, do których Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przedmiot zamówienia udostępnione będą Wykonawcy nie wcześniej niż pierwszego grudnia dwa tysiące osiemnastego [ 01.12.2018 ] roku. 5. W przypadku, gdy ostatni dzień terminu wykonania przedmiotu zamówienia przypada w dniu nie będącym w rozumieniu niniejszej SIWZ dniem roboczym, wówczas terminem wykonania przedmiotu zamówienia jest następny dzień będący dniem roboczym w rozumieniu SIWZ. 6. Dniem roboczym w rozumieniu SIWZ są dni od poniedziałku do piątku w godzinach od ósmej [ 8.00 ] do piętnastej [ 15.00 ] z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni ustanowionych przez władze Zamawiającego jako dni wolne od pracy. 7. W rozumieniu niniejszej SIWZ wykonaniem przedmiotu zamówienia jest produkcja lub zakup, dostarczenie i montaż przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w przedmiotowej SIWZ.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy, tj.: spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, Zamawiający będzie żądał dostarczenia przez Wykonawcę: Opisu przedmiotu zamówienia sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 1A-1B do SIWZ (odpowiednio do części). Wykonawca zobowiązany jest wypełnić Opis przedmiotu zamówienia - szczegółowe parametry/ dane techniczne zaoferowanego sprzętu/ ceny jednostkowej złotych netto/ wartości złotych netto/ stawki vat/ wartości złotych brutto, poprzez ich określenie m.in. w kolumnie „Oferta Wykonawcy”, Zamawiający nie dopuszcza wpisania tylko wyrazu „TAK”. Ponadto w przypadku dostarczenia przez Wykonawcę zamiast Opisu przedmiotu zamówienia sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 1A-1B do SIWZ (odpowiednio do części) – jedynie karty produktu/specyfikacji technicznej producenta, Zamawiający zastrzega, że dostarczona karta produktu/ specyfikacja techniczna producenta nie zostanie poddana ocenie, a Wykonawca ponownie zostanie wezwany do dostarczenia Opisu przedmiotu zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione I. ZAWARTOŚĆ OFERTY (poza Oświadczeniem o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w wymienionym wyżej pkt III.3): 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Pełnomocnictwo* podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy). 3. Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty). *Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. II. Wykonawca, w terminie trzech [ 3 ] dni od dnia otwarcia ofert, tj. od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (tj.: Protokołu z otwarcia ofert), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia Zamawiający udostępni Wykonawcom w dniu otwarcia ofert wraz z Protokołem z otwarcia ofert), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
IV 4 4 data 2018-10-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Uniwersytet Opolski, Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole. 2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Uniwersytecie Opolskim jest Pan Jacek Najgebauer, tel. 77 452 70 99, e-mail: najgebauer@uni.opole.pl/ . 3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr D/34/2018 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. 4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy. 5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 6. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy. 7. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 8. Posiadają Państwo: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych ; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO. 9. Nie przysługuje Państwu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup wyposażenia meblowego dla Wieloprofilowego Centrum Symulacji Medycznej Uniwersytetu Opolskiego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-17T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1A do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup wyposażenia meblowego medycznego dla Wieloprofilowego Centrum Symulacji Medycznej Uniwersytetu Opolskiego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-18T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1B do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Termin gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostarczenia przedmiotu zamówienia
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)