Dostawa artykułów spożywczych

Publication date 2018-09-27
End date 2018-10-05 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Mińsk Mazowiecki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 622969-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zmówienia jest dostawa artykułów spożywczych. Szczegółowy opis oraz ilości jest zawarty w załącznikach od nr 5 do nr 17 do SIWZ.
Pakiet 1 - różne produkty spożywcze
Pakiet 2 - pieczywo
Pakiet 3 - drób
Pakiet 4 - nabiał
Pakiet 5 - jabłka
Pakiet 6 - jaja świeże
Pakiet 7 - ryby
Pakiet 8 - Produkty dla dzieci
Pakiet 9 - Przetwory mięsne
Pakiet 10 - mięso
Pakiet 11 - warzywa okopowe i inne
Pakiet 12 - warzywa sezonowe
Pakiet 13 - różne produkty spożywcze

Dodatkowe informacje

GuidZP400 36281b05-6bc2-4818-a93c-4121f0bf3df3
Biuletyn 622969-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
Regon 71235110000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 37
Zamawiajacy miejscowosc Mińsk Mazowiecki
Zamawiajacy kod pocztowy 05-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 25 5065100
Zamawiajacy fax 25 7591666
Zamawiajacy email spzozmm@spzozmm.pl, zamowienia.publiczne@spzozmm.pl
Adres strony url www.spzozmm.bip.net.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Mińsku Mazowieckim
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.spzozmm.bip.net.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spzozmm.bip.net.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SPZOZ ul. Szpitalna 37, 05-300 Mińsk Mazowiecki
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów spożywczych
Numer referencyjny 55/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zmówienia jest dostawa artykułów spożywczych. Szczegółowy opis oraz ilości jest zawarty w załącznikach od nr 5 do nr 17 do SIWZ. Pakiet 1 - różne produkty spożywcze Pakiet 2 - pieczywo Pakiet 3 - drób Pakiet 4 - nabiał Pakiet 5 - jabłka Pakiet 6 - jaja świeże Pakiet 7 - ryby Pakiet 8 - Produkty dla dzieci Pakiet 9 - Przetwory mięsne Pakiet 10 - mięso Pakiet 11 - warzywa okopowe i inne Pakiet 12 - warzywa sezonowe Pakiet 13 - różne produkty spożywcze
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień – dla pakietu nr 9, 10 decyzja powiatowego Lekarza Weterynarii uprawniającej do produkcji i wprowadzania do obrotu mięsa i produktów z mięsa
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zastosowanie ma oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp. oraz oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu dla pakietu nr 9, 10 decyzja powiatowego Lekarza Weterynarii uprawniającej do produkcji i wprowadzania do obrotu mięsa i produktów z mięsa
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia (zgodnie z zapisami pod formularzami cenowymi): Dotyczy pakietu nr 6 - aktualnej na dzień złożenia zaświadczenia ze Stacji Weterynaryjnej o nadzorze sanitarno-weterynaryjnym nad fermą drobiu oraz zaświadczenie na samochód dotyczące spełniania wymagań sanitarno-weterynaryjnych do przewozu produktów pochodzenia zwierzęcego. Dotyczy pakietu nr 9, 10 - aktualnej na dzień złożenia Decyzji powiatowego Lekarza Weterynarii uprawniającej do produkcji i wprowadzania do obrotu mięsa i produktów z mięsa. Dotyczy pakietu nr 11 - aktualnego zaświadczenia wydanego przez Wojewódzkiego Inspektora Ochrony Roślin i Nasiennictwa
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3) Dokument o którym mowa w pkt. V.3. ppkt. 2) jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. 4) Formularze cenowe - wypełniony i podpisany przez wykonawcę W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi, lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć: Pakiet Nr 2 - Wraz z ofertą Wykonawca dostarczy do oceny po 1 szt. (opakowaniu) każdej pozycji asortymentowej. Pakiet Nr 4 – Wraz z ofertą Wykonawca dostarczy do oceny po 1 szt. (opakowaniu) każdej pozycji asortymentowej w najmniejszych opakowaniach handlowych. Pakiet Nr 9 – Wraz z ofertą Wykonawca dostarczy do oceny po 10 dkg każdej pozycji asortymentowej. Nie dopuszcza się przetworów mięsnych mrożonych.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. W trakcie obowiązywania umowy Odbiorca może skorzystać z prawa opcji obejmującego prawo zwiększenia do 20% ilości w każdej z pozycji asortymentowych wskazanych w formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 1) - po cenach jednostkowych wskazanych w tym formularzu. W przypadku, gdy 20% w danej pozycji daje w wyniku ułamek, ilość objętą opcją zaokrągla się w dół do liczby całkowitej. W przypadku nieskorzystania przez Odbiorcę z prawa opcji, albo w przypadku skorzystania w niepełnym zakresie, Dostawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia. 2. Odbiorca może skorzystać z prawa opcji w przypadku wyczerpania zakresu podstawowego dostawy w danej pozycji, jeśli pojawi się potrzeba zwiększenia zakresu tej dostawy. W takiej sytuacji Odbiorca poinformuje Dostawcę o skorzystaniu z prawa opcji. 3. Dodatkowo Odbiorca zastrzega sobie prawo opcji obejmujące prawo do zmian ilościowych w zakresie poszczególnych pozycji asortymentowych objętych przedmiotem umowy w uzasadnionych przypadkach. Zmiany te mogą polegać na zwiększeniu lub zmniejszeniu ilości jednego asortymentu, kosztem odpowiednio zmniejszenia lub zwiększenia ilości innego asortymentu objętego przedmiotem umowy. Powyższe zmiany nie mogą przekroczyć 20% ilości poszczególnych asortymentów i nie mogą doprowadzić do zwiększenia wartości umowy. 1. Na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy, chyba że Odbiorca przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. 2. Zmiana umowy będzie możliwa w następujących przypadkach: a) zmiana terminu realizacji umowy lub przesunięcie terminu realizacji umowy, przy czym zmiana taka nie wpływa na jednostkowe ceny wskazane w ofercie oraz na czas jej trwania. Zmiany te mogą nastąpić w związku z niewykorzystaniem przez Odbiorcę wartości brutto umowy. b) zmiana wynagrodzenia Dostawcy: - zmiana cen – w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT. Jeżeli w trakcie realizacji umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT, Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego brutto, przy zachowaniu stałości cen netto – dotyczy to części wynagrodzenia Dostawcy za dostawy, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie zrealizowano, - zmiana cen – w przypadku zmian cen urzędowych, które obowiązują od momentu ich wprowadzenia przez właściwe organy administracji państwowej. Jeżeli w trakcie realizacji umowy nastąpi zmiana ceny urzędowej, Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego – dotyczy to części wynagrodzenia Dostawcy za dostawy, których w dniu zmiany ceny urzędowej jeszcze nie zrealizowano oraz z zastrzeżeniem, że powyższa zmiana nie spowoduje podwyższenia cen umownych, c) zmiana danych Odbiorcy lub Dostawcy (np. adres siedziby, zmiana formy prawnej), a także zmiany organizacyjnej Dostawcy, ale wyłącznie takiej, która nie powoduje likwidacji Dostawcy. d) zmiana obowiązującego prawa mającego wpływ na zasady realizacji umowy w zakresie koniecznym dla stosowania zasad przyjętych w umowie do obowiązującego prawa, e) zmian podwykonawców jeśli zmiana albo rezygnacja podwykonawcy dotyczy przedmiotu, na którego zasoby Dostawca powoływał się, na zasadach określonych art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zobowiązany jest wykazać, że inny podwykonawca lub Dostawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania, f) innych sytuacji, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nieodnoszących się do kwestii, które podlegały ocenie podczas wyboru Dostawcy i takich, które, gdyby były znane w momencie wszczęcia procedury mającej na celu wybór Dostawcy, nie miałyby wpływu na udział większej ilości podmiotów zainteresowanych tą procedurą.
IV 4 4 data 2018-10-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Klauzula informacyjna 1) Administratorem danych jest Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Mińsku Mazowieckim ul. Szpitalna 37, 05-300 Mińsk Mazowiecki tel. 25 506 51 00 2) Inspektorem ochrony danych jest: Piotr Ładno Tel. 25 506 51 80, e-mail: piotr.ladno@spzozmm.pl 3) Dane osobowe są zbierane w celu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 4) Przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne do wykonania zamówienia publicznego. 5) Dane osobowe będą przechowywane do chwili ustania przydatności z zachowaniem celowości danych i ograniczenia czasowego. 6) Przysługuje Panu/Pani prawo do żądania od administratora danych dostępu do własnych danych, ich sprostowania, usunięcia, lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu do przetwarzania danych; 7) Przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego; 8) Podanie danych jest dobrowolne. Nie podanie danych może uniemożliwić np. przeprowadzenie przetargu, zgłoszenie oferty. 9) Dane wprowadzone do systemu informatycznego będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i mogą być poddane profilowaniu. 10) Dane mogą być przekazywane innym instytucjom zgodnie z obowiązującymi zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1 - różne produkty spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2 - pieczywo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 3 - drób
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet 4 - nabiał
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet 5 - jabłka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet 6 - jaja świeże
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet 7 - ryby
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet 8 - Produkty dla dzieci
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet 9 - Przetwory mięsne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet 10 - mięso
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet 11 - warzywa okopowe i inne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet 12 - warzywa sezonowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Pakiet 13 - różne produkty spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
  

Criterion

Kryteria Jakość
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin załatwienia reklamacji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)