Dostawa ”Specjalistycznych środków dezynfekcyjnych i wyrobów jednorazowego użytku z podziałem na pakiety”: Pakiet Nr I Dezynfekcja skóry, endoskopów, narzędzi; Pakiet Nr II Cewniki; Pakiet Nr III Zestawy opatrunkowe z pianką plus kanistry do podciśnieniowego leczenia ran.

Publication date 2018-09-27
End date 2018-10-05 00:00:00
Instytucja Powiatowy Szpital w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o.
Miejscowość Aleksandrów Kujawski
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 623002-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 336316008, 331412002, 331411166
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa ”Specjalistycznych środków dezynfekcyjnych i wyrobów jednorazowego użytku z podziałem na pakiety”: Pakiet Nr I Dezynfekcja skóry, endoskopów, narzędzi; Pakiet Nr II Cewniki; Pakiet Nr III Zestawy opatrunkowe z pianką plus kanistry do podciśnieniowego leczenia ran.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 137a3b90-79f0-4eca-811e-6dbe39ce3ec6
Biuletyn 623002-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiatowy Szpital w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o.
Regon 911344332
Zamawiajacy adres ulica Słowackiego
Zamawiajacy adres numer domu 18
Zamawiajacy miejscowosc Aleksandrów Kujawski
Zamawiajacy kod pocztowy 87-700
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon +48(54)2828001
Zamawiajacy fax +48(54)2828002
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne@vp.pl
Adres strony url www.szpital-aleksandrow.internetdsl.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital-aleksandrow.internetdsl.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital-aleksandrow.internetdsl.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz.U. z 2012 r. poz. 1529 oraz 2015 r. poz. 1830) lub osobiście lub za pośrednictwem kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiatowy Szpital w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o., ul. Słowackiego 18, 87-700 Aleksandrów Kujawski, Budynek Administracji pokój nr 9 - sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa ”Specjalistycznych środków dezynfekcyjnych i wyrobów jednorazowego użytku z podziałem na pakiety”: Pakiet Nr I Dezynfekcja skóry, endoskopów, narzędzi; Pakiet Nr II Cewniki; Pakiet Nr III Zestawy opatrunkowe z pianką plus kanistry do podciśnieniowego leczenia ran.
Numer referencyjny 28/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa ”Specjalistycznych środków dezynfekcyjnych i wyrobów jednorazowego użytku z podziałem na pakiety”: Pakiet Nr I Dezynfekcja skóry, endoskopów, narzędzi; Pakiet Nr II Cewniki; Pakiet Nr III Zestawy opatrunkowe z pianką plus kanistry do podciśnieniowego leczenia ran.
Cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada: a) dla produktów leczniczych: 1. Koncesję na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej na dostawę produktów leczniczych.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP;
Zakresie warunkow udzialu a) dla produktów leczniczych: 1. Koncesja na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej na dostawę produktów leczniczych.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) dla produktów leczniczych: 1. Oświadczenie o posiadaniu pozwolenia na wprowadzenie do obrotu produktu leczniczego wydane przez Ministra Zdrowia zgodnie z art. 14 ust.2 i 4 ustawy z dnia 06.09.2001 przepisy wprowadzające ustawę Prawo farmaceutyczne (Dz. U. 2016.poz. 2142) oraz art. 35 ustawy z dnia 06.09.2001 Prawo farmaceutyczne (Dz. U.2016.poz. 2142). 2. Oświadczenie o posiadaniu charakterystyki Produktu Leczniczego i ulotki zatwierdzonej przez Ministerstwo Zdrowia zgodnie z art.23 ust.2 ustawy z dnia 06.09.2001 Prawo farmaceutyczne (Dz. U.2016.poz.2142) potwierdzające spełnienie kryteriów SIWZ . /dotyczy Pakietu Nr I/ b) dla wyrobów medycznych: 1. Oświadczenie, że zaoferowane wyroby medyczne posiadają dokumenty właściwe dla poszczególnych klas wyrobów medycznych zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2017.poz.211), deklaracje zgodności, wpis do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie i używanie oraz certyfikat CE. 2. Ulotki informacyjne produktu. /dotyczy Pakietu Nr I/ 3. Oświadczenie o posiadaniu karty charakterystyki substancji niebezpiecznej. (dotyczy Pakietu Nr I)(w przypadku wyboru oferty Wykonawca będzie zobowiązany przed podpisaniem umowy do dostarczenia aktualnych kart charakterystyki substancji niebezpiecznej) c) Oświadczenie, że oferent posiada badania mikrobiologiczne potwierdzające spektrum i czas działania oferowanych preparatów (dotyczy Pakietu Nr I). d) Pozytywna opinia Olympus Optical do dezynfekcji endoskopów (Pakiet Nr I zadanie 4,5).
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ 2) Oświadczenie, że na dzień składania ofert Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania i spełnia warunki udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, jeżeli dotyczy. 4) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Przewiduje się możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach: - urzędowej zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, - jeżeli Wykonawca dostarczający przedmiot zamówienia zmienił dane firmy (np. w wyniku przekształceń, przejęć itp.) możliwe jest sporządzenie aneksu do umowy zmieniającego dane firmy, - w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych mających zastosowanie przy udzielaniu zamówień publicznych, treść umowy będzie zmieniała się stosownie do wprowadzonych rozwiązań prawnych.
IV 4 4 data 2018-10-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet Nr I Dezynfekcja skóry, endoskopów, narzędzi
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet Nr I Dezynfekcja skóry, endoskopów, narzędzi
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet Nr II Cewniki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141200-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet Nr II Cewniki
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet Nr III Zestawy opatrunkowe z pianką plus kanistry do podciśnieniowego leczenia ran
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141116-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet Nr III Zestawy opatrunkowe z pianką plus kanistry do podciśnieniowego leczenia ran
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)