Dostawa sprzętu medycznego do SPZZOZ w Wyszkowie dla potrzeb Oddziału Ginekologiczno- Położniczego

Publication date 2018-09-27
End date 2018-10-05 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie
Miejscowość Wyszków
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 622979-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego do SPZZOZ w Wyszkowie dla potrzeb Oddziału Ginekologiczno- Położniczego:
a) zadanie nr 1: Detektor tętna płodu w ilości 1 sztuki, szczegółowo opisany w załączniku nr 2/1- opis przedmiotu zamówienia.
b) zadnie nr 2: Łóżka szpitalne w ilości 3 sztuk wraz z wieszakami do kroplówki w ilości 3 sztuk oraz z szafkami przyłóżkowymi w ilości 4 sztuk, szczegółowo opisane w załączniku nr 2/2- opis przedmiotu zamówienia.
2. Oferowane urządzenie musi być dopuszczone do obrotu i stosowania w służbie zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz z ustawą z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych (tj. Dz. U z 2017 r., poz.211 ze zm.).
3. Dostarczone urządzenie będzie odpowiadać warunkom jakościowym zgodnie z obowiązującymi atestami i normami.
4. Warunki dostawy: dostawa obejmie urządzenie medyczne spełniające wymagania Zamawiającego z wyposażeniem w asortymencie i ilości określonych w załączniku nr 2- opis przedmiotu zamówienia.
a) miejsce dostawy urządzenia medycznego szczegółowo opisanego w załączniku to Oddział Ginekologiczno- Położniczy w SPZZOZ w Wyszkowie, 07-200 Wyszków, ul. Komisji Edukacji Narodowej nr 1. Wykonawca we własnym zakresie zapewnia transport, rozładunek, dostarczenie do pomieszczeń Oddziału Neonatologicznego w SPZZOZ w Wyszkowie, zainstalowanie, uruchomienie i przeszkolenie personelu. W ramach dostawy przedmiotu zamówienia termin należy ustalić z Kierownikiem Działu Technicznego i Zamówień Publicznych pod nr tel. 795-143-059.
b) czas realizacji dostawy wraz z zainstalowaniem, uruchomieniem i przeszkoleniem obsługi, to maksymalnie 5 tygodni od daty podpisania umowy (35 dni kalendarzowe). Faktura może być wystawiona najwcześniej w dniu podpisania protokółu zdawczo-odbiorczego z dostawy i odbioru urządzenia, po zainstalowaniu i przeszkoleniu personelu.
5. Warunki płatności.
a) płatność w terminie 60 dni od daty doręczenia faktury Zamawiającemu,
b) płatność będzie dokonana przez Zamawiającego przelewem na numer rachunku bankowego wskazany w umowie,
c) faktura może być wystawiona przez Wykonawcę najwcześniej w dniu podpisania protokółu zdawczo-odbiorczego z dostawy i odbioru urządzenia, po zainstalowaniu i przeszkoleniu personelu.
d) Zamawiający wymaga aby faktura wystawiona była z uwzględnieniem cen jednostkowych elementów wchodzących w skład danego urządzenia medycznego lub aby do faktury dołączono załącznik określający ceny jednostkowe elementów wchodzących w skład danego urządzenia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 768a5605-6c5f-446b-a3ae-7f1129eeff5b
Biuletyn 622979-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie
Regon 30872600000
Zamawiajacy adres ulica Komisji Edukacji Narodowej
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Wyszków
Zamawiajacy kod pocztowy 07-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 29 743 76 11,
Zamawiajacy fax 297 437 605
Zamawiajacy email kancelaria@szpital-wyszkow.com.pl,
Adres strony url www.szpitalwyszkow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalwyszkow.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalwyszkow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie ul. Komisji Edukacji Narodowej 1 07-200 Wyszków
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu medycznego do SPZZOZ w Wyszkowie dla potrzeb Oddziału Ginekologiczno- Położniczego
Numer referencyjny DEZ/Z/341/ZP- 34/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego do SPZZOZ w Wyszkowie dla potrzeb Oddziału Ginekologiczno- Położniczego: a) zadanie nr 1: Detektor tętna płodu w ilości 1 sztuki, szczegółowo opisany w załączniku nr 2/1- opis przedmiotu zamówienia. b) zadnie nr 2: Łóżka szpitalne w ilości 3 sztuk wraz z wieszakami do kroplówki w ilości 3 sztuk oraz z szafkami przyłóżkowymi w ilości 4 sztuk, szczegółowo opisane w załączniku nr 2/2- opis przedmiotu zamówienia. 2. Oferowane urządzenie musi być dopuszczone do obrotu i stosowania w służbie zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz z ustawą z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych (tj. Dz. U z 2017 r., poz.211 ze zm.). 3. Dostarczone urządzenie będzie odpowiadać warunkom jakościowym zgodnie z obowiązującymi atestami i normami. 4. Warunki dostawy: dostawa obejmie urządzenie medyczne spełniające wymagania Zamawiającego z wyposażeniem w asortymencie i ilości określonych w załączniku nr 2- opis przedmiotu zamówienia. a) miejsce dostawy urządzenia medycznego szczegółowo opisanego w załączniku to Oddział Ginekologiczno- Położniczy w SPZZOZ w Wyszkowie, 07-200 Wyszków, ul. Komisji Edukacji Narodowej nr 1. Wykonawca we własnym zakresie zapewnia transport, rozładunek, dostarczenie do pomieszczeń Oddziału Neonatologicznego w SPZZOZ w Wyszkowie, zainstalowanie, uruchomienie i przeszkolenie personelu. W ramach dostawy przedmiotu zamówienia termin należy ustalić z Kierownikiem Działu Technicznego i Zamówień Publicznych pod nr tel. 795-143-059. b) czas realizacji dostawy wraz z zainstalowaniem, uruchomieniem i przeszkoleniem obsługi, to maksymalnie 5 tygodni od daty podpisania umowy (35 dni kalendarzowe). Faktura może być wystawiona najwcześniej w dniu podpisania protokółu zdawczo-odbiorczego z dostawy i odbioru urządzenia, po zainstalowaniu i przeszkoleniu personelu. 5. Warunki płatności. a) płatność w terminie 60 dni od daty doręczenia faktury Zamawiającemu, b) płatność będzie dokonana przez Zamawiającego przelewem na numer rachunku bankowego wskazany w umowie, c) faktura może być wystawiona przez Wykonawcę najwcześniej w dniu podpisania protokółu zdawczo-odbiorczego z dostawy i odbioru urządzenia, po zainstalowaniu i przeszkoleniu personelu. d) Zamawiający wymaga aby faktura wystawiona była z uwzględnieniem cen jednostkowych elementów wchodzących w skład danego urządzenia medycznego lub aby do faktury dołączono załącznik określający ceny jednostkowe elementów wchodzących w skład danego urządzenia.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 35
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza poprzez złożenie oświadczenia. SPOSÓB OCENY: Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca dołączy do składanej oferty podpisane oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza poprzez złożenie oświadczenia. SPOSÓB OCENY: Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca dołączy do składanej oferty podpisane oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca wykaże, że posiada dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami, w tym z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U z 2017 r., poz. 211 ze zm.)- dowodem będzie załączenie ich do oferty. Wykonawca wykaże, że posiada w języku polskim katalogi, broszury lub ulotki producentów opisujące szczegółowo oferowany towar- dowodem będzie załączenie ich do oferty. SPOSÓB OCENY: Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca dołączy do składanej oferty kopię dokumentów wymaganych ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych oraz w języku polskim katalogi, broszury lub ulotki producentów opisujące szczegółowo oferowany towar.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w formie oryginału wg załącznika nr 3 do SIWZ; dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami, w tym z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (tj. Dz. U z 2017 r., poz. 211 ze zm.) oraz języku polskim katalogi, broszury lub ulotki producentów opisujące szczegółowo oferowany towar.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci formularz ofertowy- wypełniony i podpisany załącznik nr 1 do SIWZ; szczegółowy opis przedmiotu zamówienia- załącznik nr 2 do SIWZ; zaparafowany przez Wykonawcę wzór umowy- załącznik nr 5 do SIWZ, jako znak akceptacji warunków umowy.
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie Wykonawcy o RODO- załącznik nr 6 do SIWZ.
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe Dopuszcza się dołączenia do ofert katalogów elektronicznych w języku polskim broszur lub ulotek producentów opisujących szczegółowo oferowany towar w postaci płyty CD lub na e-mail: zp@szpitalwyszkow.pl
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Warunki zmiany umowy: a) zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej. b) zmiany danych teleadresowych określonych w umowie, c) zmiany rachunku bankowego Wykonawcy, d) zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy. e) wystąpienia niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności, które mają wpływ na terminy realizacji zamówienia. f) zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, g) zmian cen urzędowych towaru, wprowadzonych rozporządzeniem odpowiedniego Ministra, przy czym zmiany te mogą dotyczyć podwyższenia i obniżenia cen. h) zmian stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz, o ile mają wpływ na ustalenie ceny towaru, i) zmiana terminu dostawy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy mających wpływ na termin dostawy. j) oraz w pozostałych przypadkach określonych w ustawie pzp.
IV 4 4 data 2018-10-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis Detektor tętna płodu w ilości 1 sztuki, szczegółowo opisany w załączniku nr 2/1- opis przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis Łóżka szpitalne w ilości 3 sztuk wraz z wieszakami do kroplówki w ilości 3 sztuk oraz z szafkami przyłóżkowymi w ilości 4 sztuk, szczegółowo opisane w załączniku nr 2/2- opis przedmiotu zamówienia.
  

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)