GuidZP400 |
e374f4ed-b5cd-47f0-a2da-bffda29fad17
|
Biuletyn |
622872-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Powiatowy w Chmielniku
|
Regon |
368011300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kielecka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
42372
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Chmielnik
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
26020
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
41 3542136, 3542017 w.140, 150
|
Zamawiajacy fax |
413 542 136
|
Zamawiajacy email |
przetargi@szpital-chmielnik.pl
|
Adres strony url |
www.szpital-chmielnik.pl
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital-chmielnik.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna wymagana w SIWZ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Powiatowy w Chmielniku, ul. Kielecka 1-3; 26-020 Chmielnik
|
Nazwa nadana zamowieniu |
ZAKUP I DOSTAWA NICI CHIRURGICZNYCH
|
Numer referencyjny |
2/26/PN/12/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
7
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa nici chirurgicznych w asortymencie i szacunkowej ilości określonych w formularzu asortymentowo - cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ w okresie 12 miesięcy od udzielenia zamówienia
|
Cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Oświadczenie - załącznik nr 4 do SIWZ
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Oświadczenie - załącznik nr 4 do SIWZ
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Oświadczenie - załącznik nr 4 do SIWZ
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie - załącznik nr 4 do SIWZ
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 /Dz. U. z 2015 r. poz. 876/ oraz dopuszczony do obrotu i stosowania w służbie zdrowia lub stosowne oświadczenie iż do danego produktu nie stosuje się przepisów w/w ustawy. Na każde żądnie zamawiającego wykonawca zobligowany jest do przedłożenia aktualnych kopii dokumentów świadczących o wymaganym dopuszczeniu do obrotu i stosowania w Polsce. 2. Oświadczenie wykonawcy o posiadaniu na oferowane produkty wszystkich wymaganych przepisami prawa dopuszczeń do obrotu i zobowiązaniu do przedstawienia ich na każde wezwanie Zamawiającego
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wypełniony FORMULARZ OFERTY wraz z FORMULARZEM CENOWYM – Załącznik nr 1 i 2 do SIWZ - należy przedstawić w formie oryginału zgodnie ze wzorem zamieszczonym w SIWZ, Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - należy przedstawić w formie oryginału lub kopii potwierdzonej przez notariusza. W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla osoby uprawnionej do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy - należy przedstawić w formie oryginału lub kopii potwierdzonej przez notariusza. Oświadczenia i dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. Dokumenty należy złożyć w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian postanowień umowy w zakresie: 1.2. ilości poszczególnego asortymentu w trakcie realizacji umowy w ramach jej ogólnej wartości (bez konieczności podpisywania aneksu), 1.3. zamiany na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie nie wyższej niż w złożonej ofercie. Wykonawca zobowiązany jest do wykazania równoważności nowego wyrobu w stosunku do uprzednio zaoferowanego (bez konieczności podpisywania aneksu), 1.4. numeru katalogowego produktu (bez konieczności podpisywania aneksu), 1.5. . liczby opakowań, 1.6. wymiany/uzupełnienia elementów składowych przedmiotu zamówienia, w sytuacji, gdy wprowadzony zostanie do sprzedaży przez Wykonawcę produkt zmodyfikowany/udoskonalony, 1.7. zmiany na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie, w sytuacji, gdy wystąpi przejściowy brak produktu, zakończenie produkcji lub wycofanie z rynku produktu będącego przedmiotem zamówienia z przyczyn leżących po stronie producenta, 1.8. przedłużenia końcowego terminu obowiązywania umowy w przypadku niewykorzystania jej ogólnej wartości w pierwotnym terminie, 1.9. zmiany ceny: 1.9.1. cena jednostkowa będzie mogła ulec zmianie na skutek zmiany stawek podatkowych dla przedmiotu zamówienia, w takim przypadku zmianie ulega cena jednostkowa brutto, przy zachowaniu ceny jednostkowej netto, oraz na skutek zmiany cen urzędowych dla przedmiotu zamówienia, 1.9.2. cena jednostkowa będzie mogła ulec obniżeniu przez Wykonawcę w trakcie trwania umowy, 1.10. wystąpienie o zmianę cen jednostkowych przez Wykonawcę musi odbyć się z wyprzedzeniem, nie później niż 14 dni przed proponowaną datą zmiany cen, 1.11. zmiana umowy będzie możliwa jeżeli zajdzie obiektywna konieczność zmiany umowy innego rodzaju niż wymienione w pkt. 1.2. – 1.8, pod warunkiem, że zmiana nie będzie ingerować w treść przedmiotu zamówienia oraz wynagrodzenia, 1.12. zmiany wprowadzone do umowy będą obowiązywały po podpisaniu odpowiedniego aneksu przez obie strony (z wyjątkiem punktu 1.2, 1.3. i 1.4.)
|
IV 4 4 data |
2018-10-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr I. Nici syntetyczne, wchłanialne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Rodzaj i ilość określono w formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr I. Nici syntetyczne, wchłanialne, jednowłókninowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Rodzaj i ilość określono w formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 2.1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr III. Plecionka syntetyczna, wchłanialna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Rodzaj i ilość określono w formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 2.2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr IV. Nici niewchłanialne, jednowłókninowe, nylonowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Rodzaj i ilość określono w formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 2.3 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr V. Nici syntetyczne niewchłanialne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Rodzaj i ilość określono w formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 2.4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr VI. Zestaw chirurgiczny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Rodzaj i ilość określono w formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 2.5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr VII. Wosk kostny sterylny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Rodzaj i ilość określono w formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 2.6 do SIWZ
|
| |