dostawa środków piorących, dezynfekujących i wspomagających pranie wraz z użyczeniem systemu dozującego oraz wyrobów foliowych dla Działu Usług Niemedycznych

Publication date 2018-09-27
End date 2018-10-08 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Preparaty piorące,
  • Produkty z tworzyw sztucznych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 622682-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 398310006, 195200007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

dostawa środków piorących, dezynfekujących i wspomagających pranie wraz z użyczeniem systemu dozującego oraz wyrobów foliowych dla Działu Usług Niemedycznych:
zad. nr 1 - dostawa środków piorących, dezynfekujących i wspomagających pranie wraz z użyczeniem systemu dozującego
zad. nr 2 - dostawa worków foliowych i rękawów foliowych

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a566c6ed-b68a-4fb6-9cd2-b0bf59147bee
Biuletyn 622682-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4
Regon 28875100000
Zamawiajacy adres ulica ul. dr K. Jaczewskiego
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20954
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 0-81 72-44-360
Zamawiajacy fax 081 746-71-55
Zamawiajacy email dzp@spsk4.lublin.pl
Adres strony url www.spsk4.lublin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.spsk4.lublin.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spsk4.lublin.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w wersji pisemnej, osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4 , ul. dr K. Jaczewskiego 8, 20 - 954 Lublin - Kancelaria Ogólna na I piętrze (pok. 106)
Nazwa nadana zamowieniu dostawa środków piorących, dezynfekujących i wspomagających pranie wraz z użyczeniem systemu dozującego oraz wyrobów foliowych dla Działu Usług Niemedycznych
Numer referencyjny EDZ.242-92/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu dostawa środków piorących, dezynfekujących i wspomagających pranie wraz z użyczeniem systemu dozującego oraz wyrobów foliowych dla Działu Usług Niemedycznych: zad. nr 1 - dostawa środków piorących, dezynfekujących i wspomagających pranie wraz z użyczeniem systemu dozującego zad. nr 2 - dostawa worków foliowych i rękawów foliowych
Cpv glowny przedmiot 39831000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow W przedmiotowym postępowaniu Wykonawca nie jest zobligowany do spełniania powyższego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada środki finansowe w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo – kredytowej lub zdolność kredytową na łączną kwotę co najmniej 55 000,00 zł w przypadku składania ofert na wszystkie pakiety, a w przypadku składania ofert na wybrane pakiety- na kwotę odpowiadającą co najmniej wartości z poniższej tabeli - dla zadań, na które składana jest oferta: Nr zadania Poziom warunku (zł) 1. 40 000,00 2. 15 000,00 1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2) Zamawiający informuje, iż „stosowna sytuacja”, o której mowa w pkt. 1) wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy: a) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (uwzględniające co najmniej informacje podane w ppkt. lit. c); b) Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty trzecie zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13 – 22 i ust. 5 pkt 1 ustawy pzp; c) Z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; -sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika (Lidera) do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem (Liderem). Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) musi zostać dołączone do oferty. Pełnomocnictwo, o którym mowa w zdaniu poprzednim powinno: - precyzować zakres umocowania, - wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, - każdy z tych Wykonawców musi podpisać się na wspólnym dokumencie pełnomocnictwa lub innego dokumentu sporządzonego w tym celu; alternatywnie - wystawić niezależne pełnomocnictwo indywidualnie dla Pełnomocnika – Lidera (nie jest wymagany podpis Pełnomocnika – Lidera na dokumencie pełnomocnictwa). 4. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek określony w pkt. 1.2 lit b może być spełniony łącznie przez Wykonawców wspólnie składających ofertę lub tylko przez jednego z Wykonawców, a warunek określony w pkt. 1.2 lit. c) musi spełniać co najmniej jeden wykonawca samodzielnie ( nie dopuszcza się łączenia potencjałów) 6. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców: 1) którzy nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 1.2, 2) którzy nie wykażą, że nie zachodzą wobec nich przesłanki określone w art. 24 ust. 1 pkt. 13 – 23 ustawy Pzp 3) wobec których zachodzą przesłanki określone w art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w ramach głównych dostaw wykonał jedno zamówienie produktów stanowiących przedmiot postępowania i/lub innych wyrobów z folii lub środków piorących, o wartości nie mniejszej niż 176 000,00 zł w przypadku składania oferty na wszystkie zadania, a w przypadku składania ofert na wybrane pakiety - na kwotę odpowiadającą co najmniej wartości z poniższej tabeli dla zadań, na które składana jest oferta: Nr zadania Poziom warunku (zł) 1. 129 000,00 2. 47 000,00 1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2) Zamawiający informuje, iż „stosowna sytuacja”, o której mowa w pkt. 1) wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy: a) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (uwzględniające co najmniej informacje podane w ppkt. lit. c); b) Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty trzecie zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13 – 22 i ust. 5 pkt 1 ustawy pzp; c) Z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; -sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika (Lidera) do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem (Liderem). Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) musi zostać dołączone do oferty. Pełnomocnictwo, o którym mowa w zdaniu poprzednim powinno: - precyzować zakres umocowania, - wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, - każdy z tych Wykonawców musi podpisać się na wspólnym dokumencie pełnomocnictwa lub innego dokumentu sporządzonego w tym celu; alternatywnie - wystawić niezależne pełnomocnictwo indywidualnie dla Pełnomocnika – Lidera (nie jest wymagany podpis Pełnomocnika – Lidera na dokumencie pełnomocnictwa). 4. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek określony w pkt. 1.2 lit b może być spełniony łącznie przez Wykonawców wspólnie składających ofertę lub tylko przez jednego z Wykonawców, a warunek określony w pkt. 1.2 lit. c) musi spełniać co najmniej jeden wykonawca samodzielnie ( nie dopuszcza się łączenia potencjałów) 6. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców: 1) którzy nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 1.2, 2) którzy nie wykażą, że nie zachodzą wobec nich przesłanki określone w art. 24 ust. 1 pkt. 13 – 23 ustawy Pzp 3) wobec których zachodzą przesłanki określone w art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Zakresie warunkow udzialu 1) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. 2) Wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, 2.1. dowodami, o których mowa w pkt. 2) są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 5) w celu potwierdzenia, iż oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego -broszury reklamowe asortymentów, fragmenty katalogów lub ulotek - zawierające informacje techniczne nie sprzeczne z informacjami podanymi w Załącznikach 1- 2 6) dokumenty dotyczące środków - wymienione w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1-2) tj: dla zad. nr 1: A. Środki do prania wstępnego i właściwego • dla pozycji nr 1 1) świadectwo jakości zdrowotnej PZH 2) pozytywna opinia Centrum Zdrowia Dziecka lub Instytutu Matki i Dziecka dotycząca prania i dezynfekcji bielizny noworodkowej i niemowlęcej przy użyciu tego preparatu • dla pozycji nr 2 1) świadectwo jakości zdrowotnej PZH B. Środki do chemiczno-termicznej dezynfekcji i wybielające • dla pozycji nr 1 1) dopuszczenie do obrotu produktu biobójczego 2) opinia PZH dotycząca dezynfekcji chemiczno-termicznej bielizny w połączeniu z podstawowym środkiem piorącym w temperaturze 70oC, zakres działania dezynfekcyjnego: bakteriobójczy (B), prątkobójczy (prątki gruźlicy, Tbc), grzybobójczy (F) i wirusobójczy (V) • dla pozycji nr 2 1) deklaracja zgodności dla wyrobu medycznego klasy II a wraz z certyfikatem WE 2) opinia PZH dotycząca dezynfekcji chemiczno-termicznej bielizny w połączeniu z podstawowym środkiem piorącym w temperaturze 70oC, zakres działania dezynfekcyjnego: bakteriobójczy (B), prątkobójczy (prątki gruźlicy, Tbc), grzybobójczy (F) i wirusobójczy (V) • dla pozycji nr 3 1) świadectwo jakości zdrowotnej PZH C. Środki wspomagające pranie • dla pozycji nr 1 – 4 1) świadectwo jakości zdrowotnej PZH dla zad. nr 2 1) karta informacyjna stosowanego do produkcji worków, rękawów i półrękawów środka chemicznego 2) atest PZH lub dokument innego podmiotu potwierdzający możliwość stosowania produktów określonych w zadaniu nr 2 do transportu bielizny szpitalnej. 7) dla zadania nr 1 - aktualne karty charakterystyki zaproponowanych produktów z danymi bezpieczeństwa w języku polskim 8) dla zadania nr 2- próbki asortymentu dla potrzeb weryfikacji spełnienia cech należy dostarczyć co najmniej po 2 sztuki worków foliowych określonych w poz. 1-4 oraz po 1 metrze rękawa foliowego i półrękawa foliowego
Inne dokumenty niewymienione 19. Złożona oferta musi zawierać następujące dokumenty – poza wskazanymi w Rozdziale 5 pkt. 1: 1) Wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 3 do siwz); 2) kosztorys ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ- uwzględniający co najmniej: a. nazwę przedmiotu zamówienia a także producenta wyrobu oraz (jeżeli jest wprowadzone) nazwę własną (handlową) i numer katalogowy b. wielkość zamówienia w sztukach lub pełnych opakowaniach/ rolkach*) o wskazanej przez Wykonawcę wielkości c. ceny jednostkowe netto sztuki/opakowania/rolki - wg jednostek miary podanych wg lit. b d. stawka podatku VAT e. wartości dostaw (netto i brutto) dla poszczególnych pozycji f. łączną wartość oferty netto i brutto w ramach danego zadania 3) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony - o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel wykonawcy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony - zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - ustalają, że każda zmiana umowy może nastąpić wg niżej określonych zasad i warunków: a) nastąpiła zmiana stawki podatku VAT – cena brutto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny netto b) w przypadku zmiany nazwy produktu, numeru katalogowego, nazwy producenta – przy niezmienionym produkcie;. c) w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania (wielkości opakowania) – nastąpi przeliczenie ilości na odpowiednią ilość opakowań albo ilości sztuk w opakowaniu oraz – proporcjonalnie do zmiany – korekta ceny opakowania; d) nastąpił brak produktów na rynku z przyczyn niezależnych od Dostawcy (np. zaprzestanie produkcji, wycofanie z obrotu) – istnieje możliwość zastąpienia produktem o tym samym zastosowaniu, produktu równoważnego, ale przy cenie nie wyższej niż cena produktu wycofanego lub brakującego; dotyczy zadania nr 1- zmiana środka możliwa jest jedynie po uzyskaniu zgody Zamawiającego i powinna być zgłoszona pisemnie z nie mniej niż 1- miesięcznym wyprzedzeniem e) w przypadku nie wyczerpania ilości asortymentu objętego umową w terminie jej obowiązywania - strony mogą przedłużyć niniejszą umowę do wyczerpania ilości przedmiotu umowy, nie dłużej jednak niż na okres 3 miesięcy 6.Wniosek o dokonanie zmiany umowy należy przedłożyć na piśmie a okoliczności mogące stanowić podstawę zmiany umowy powinny być uzasadnione, a w miarę możliwości również udokumentowane przez stronę wnioskującą.
IV 4 4 data 2018-10-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa środków piorących, dezynfekujących i wspomagających pranie wraz z użyczeniem systemu dozującego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39831000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis dostawa środków piorących, dezynfekujących i wspomagających pranie wraz z użyczeniem systemu dozującego - 9 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa worki foliowe i rękawy foliowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis worki foliowe i rękawy foliowe - 6 poz.
  

Criterion

Kryteria termin płatrności
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realizacji
Znaczenie 30,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)