Sukcesywna produkcja i dostawa drukowanych materiałów popularyzacyjnych dla UDT -znak sprawy ZP-DK-37/18

Publication date 2018-09-27
End date 2018-10-09 00:00:00
Instytucja Urząd Dozoru Technicznego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Druki i produkty podobne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 612896-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 220000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną produkcję i dostawę drukowanych materiałów popularyzacyjnych:
1. broszura szyta (Przewodnik_ Elektromobilność), 2. broszura szyta (Inspektor), 3. broszura szyta (Dominiki Nauka Techniki), 4. broszura szyta (kalendarium NDT), 5. broszura szyta UDT/UDT-CERT), 6. broszura szyta (kolorowanka), 7. broszura szyta (kalendarium ROK), 8. broszura szyta poziom, 9. broszura szyta mała, 10. notesy A4 CERT, 11. notesy A4 AKADEMIA, 12. notesy A4 AD, 13. notesy A4 DBT, 14. notesy A5, 15. okładka karton (UDT, CERT, AKADEMIA), 16. plakat B2 (BHP), 17. plakat B2 (BTW), 18. segregator grzbiet 40 mm CERT, 19. segregator grzbiet 40 mm AKADEMIA, 20. teczka dyplom (twarda), 21. teczka z wykrojnikiem, 22. torby reklamowe małe, 23. ulotki A3 pion/poziom, 24. ulotki A4,

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3403b789-fb86-4b01-82fd-ab425fbeaa0b
Biuletyn 612896-N-2018
Zamawiajacy nazwa Urząd Dozoru Technicznego
Regon 1719630000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szczęśliwicka
Zamawiajacy adres numer domu 34
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-353
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225 722 100
Zamawiajacy fax 225 722 388
Zamawiajacy email przetargi@udt.gov.pl
Adres strony url www.udt.gov.pl-zakładka-kim jesteśmy-zamówienia publiczne
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu Sukcesywna produkcja i dostawa drukowanych materiałów popularyzacyjnych dla UDT -znak sprawy ZP-DK-37/18
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Przeprowadza wspolnie podmiot list NIE
Postepowanie wspolne tresc NIE
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa Osoba Prawna
Dostep dokumentow zamowienia NIE
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.udt.gov.pl
Dostep do dokumentow ograniczony nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny NIE
Wymagane przeslanie ofert inny TAK - OFERTĘ SKŁADA SIĘ NA PIŚMIE
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ul. Szczęśliwicka 34, 02 -353 Warszawa
Komunikacja elektroniczna wymaga NIE
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna produkcja i dostawa drukowanych materiałów popularyzacyjnych dla UDT -znak sprawy ZP-DK-37/18
Numer referencyjny ZP-DK-37/18
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną produkcję i dostawę drukowanych materiałów popularyzacyjnych: 1. broszura szyta (Przewodnik_ Elektromobilność), 2. broszura szyta (Inspektor), 3. broszura szyta (Dominiki Nauka Techniki), 4. broszura szyta (kalendarium NDT), 5. broszura szyta UDT/UDT-CERT), 6. broszura szyta (kolorowanka), 7. broszura szyta (kalendarium ROK), 8. broszura szyta poziom, 9. broszura szyta mała, 10. notesy A4 CERT, 11. notesy A4 AKADEMIA, 12. notesy A4 AD, 13. notesy A4 DBT, 14. notesy A5, 15. okładka karton (UDT, CERT, AKADEMIA), 16. plakat B2 (BHP), 17. plakat B2 (BTW), 18. segregator grzbiet 40 mm CERT, 19. segregator grzbiet 40 mm AKADEMIA, 20. teczka dyplom (twarda), 21. teczka z wykrojnikiem, 22. torby reklamowe małe, 23. ulotki A3 pion/poziom, 24. ulotki A4,
Cpv glowny przedmiot 22000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow 12 miesięcy lub do dnia wykorzystania kwoty umowy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 ustawy PZP; 2. spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie: zdolności zawodowej dotyczącej doświadczenia: Wykonawca wykaże że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych/ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej dwie dostawy obejmujące produkcję i dostawę drukowanych materiałów, o wartości co najmniej 100 000,00 złotych brutto każda. Każda z dostaw musi zostać zrealizowana na podstawie jednej umowy. W przypadku, gdy Wykonawca nadal wykonuje dostawy (dostawy okresowe lub ciągłe) wartość jej realizacji, na dzień składania ofert, musi wynosić co najmniej 100 000,00 zł brutto. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: przynajmniej jeden musi wykazać co najmniej dwie dostawy obejmujące produkcję i dostawę drukowanych materiałów o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda, wykonywane na podstawie jednej umowy lub warunek może zostać spełniony łącznie, tzn.: spośród Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia przynajmniej dwóch musi wykazać, co najmniej jedną dostawę obejmującą produkcję i dostawę drukowanych materiałów typu ulotki, broszury, notesy, plakaty, torby papierowe, okładki, segregatory, teczki o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto, wykonaną na podstawie jednej umowy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności zawodowej Zamawiający żąda wypełnienia wykazu dostaw stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zgodnie z ust. 1 pkt. 1.2 rozdziału III SIWZ, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane. Jako potwierdzenie, że dostawy wskazane w wykazie dostaw zostały wykonane lub są wykonywane należycie Wykonawca złoży dowody, przy czym dowodami, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca składa wypełnioną i podpisaną ofertę, 2. Formularz cenowy, 3. Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu . 4. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, . 5. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności zawodowej Zamawiający żąda wypełnienia wykazu dostaw 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP (informacji z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 14 Ustala się zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości: 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie. 1. Wykonawca przed podpisaniem umowy wnosi zabezpieczenie w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu; b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone w formie pieniężnej Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, prowadzony przez Bank Gospodarstwa Krajowego o numerze: 73 1130 1017 0020 1214 7720 0038, zaznaczając w tytule przelewu temat: „ZP-DK-37/18 - Sukcesywna produkcja i dostawa drukowanych materiałów popularyzacyjnych dla UDT”. 3. Za datę wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie pieniężnej przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 4. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone w formie: poręczenia bankowego poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, (z którego treści winno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie Gwaranta) należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego, w Kancelarii UDT. 5. W przypadku, gdy zabezpieczenie będzie wnoszone w formie innej niż pieniądz, Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptacji projektu ww. dokumentu przed podpisaniem umowy. 6. Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. 7. W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form (zgodnie z zapisem pkt 1, lit. a – e). 8. Zmiana formy zabezpieczenia jest dokonywana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości. 9. W przypadku wydłużenia terminu realizacji zamówienia, zabezpieczenie należytego wykonania umowy wniesione w formie innej niż pieniądz powinno być również wydłużone do upływu terminów i okresów, o których mowa w art. 151 ustawy PZP. 10. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wyznaczonym przez zamawiającego terminie, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonywane, pod rygorem nieważności, tylko w formie pisemnej zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych i Specyfikacją istotnych warunków zamówienia - aneks do umowy. 1) zmiany lub rezygnacji lub wprowadzenia podwykonawcy, 2) przesunięcia terminów realizacji wskazanych w umowie z przyczyn nieleżących bezpośrednio po stronie Wykonawcy, w szczególności w przypadku niedotrzymania terminów realizacji dostaw materiałów/surowców niezbędnych do produkcji lub też z powodu działania siły wyższej; 3) gdy zmiana zakresu dostaw wynika ze zmian wprowadzonych w schemacie organizacyjnym lub w zakresie działalności Zamawiającego (w tym ewentualna zmiana kwoty i terminu wykonania); 4) gdy zmiana zakresu dostaw wynika ze zmian w przepisach prawa wprowadzonych po podpisaniu umowy z Zamawiającym (w tym ewentualna zmiana kwoty i terminu wykonania). 2. Zmiany umowy, które nie wymagają aneksu do umowy: 1) zmiana osób odpowiedzialnych za realizację umowy oraz zmiana osób wskazanych w jednostkach UDT wymienionych w załączniku nr 2 do umowy; 2) zmiana danych teleadresowych jednostek UDT wymienionych w załączniku nr 2 do umowy oraz zmiana danych teleadresowych stron umowy, 3) zmiany stawki podatku VAT w trakcie realizacji umowy obowiązująca będzie stawka podatku VAT właściwa na dzień powstania obowiązku podatkowego, z zastrzeżeniem, że kwota wynagrodzenia netto nie ulegnie zmianie, a jedynie odpowiedniej zmianie ulegnie kwota podatku VAT. 4) zmiana sposobu fakturowania.
IV 4 4 data 2018-10-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)