Dostawa sprzętu komputerowego

Publication date 2018-09-27
End date 2018-10-08 00:00:00
Instytucja Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu
Miejscowość Nowy Sącz
Województwo małopolskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 619325-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 302131006, 302370009, 302130005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego zwanego dalej „sprzętem”,
o parametrach określonych w Arkuszu Kalkulacyjnym lub równoważnych, tzn. o parametrach nie gorszych niż przedstawione w Arkuszu Kalkulacyjnym stanowiącym załącznik nr 7A i nr 7B, do specyfikacji. 2. W skład zamówienia wchodzą: 1) w zakresie części I: drukarki, switche, projektory multimedialne, przewody, pamięci pendrive, pamięci ram, przejściówki, adaptery, listwy zasilające, klawiatury, myszy, kable, głośniki komputerowe, dyski, zasilacze, podkładki, karty graficzne, routery; 2) w zakresie części II: komputery, laptopy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e662582d-5a15-40ee-a355-e7e31325c5d7
Biuletyn 619325-N-2018
Zamawiajacy nazwa Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu
Regon 49186124000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Staszica
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Nowy Sącz
Zamawiajacy kod pocztowy 33300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 184 434 545
Zamawiajacy fax 184 434 545
Zamawiajacy email zp@pwsz-ns.edu.pl
Adres strony url www.pwsz-ns.edu.pl/
Adres strony internetowej zp.pwsz-ns.edu.pl/profilnabywcy/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia zp.pwsz-ns.edu.pl/profilnabywcy/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja zp.pwsz-ns.edu.pl/profilnabywcy/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 z późn. zm.) lub posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu, ul. Staszica 1, 33-300 Nowy Sącz, Sekretariat Ogólny - pokój 01 (parter)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego
Numer referencyjny ZP.382-32/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego zwanego dalej „sprzętem”, o parametrach określonych w Arkuszu Kalkulacyjnym lub równoważnych, tzn. o parametrach nie gorszych niż przedstawione w Arkuszu Kalkulacyjnym stanowiącym załącznik nr 7A i nr 7B, do specyfikacji. 2. W skład zamówienia wchodzą: 1) w zakresie części I: drukarki, switche, projektory multimedialne, przewody, pamięci pendrive, pamięci ram, przejściówki, adaptery, listwy zasilające, klawiatury, myszy, kable, głośniki komputerowe, dyski, zasilacze, podkładki, karty graficzne, routery; 2) w zakresie części II: komputery, laptopy.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 pkt. 1-9 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126), zwanego dalej "rozporządzeniem o dokumentach" (jeżeli dotyczy), pod warunkiem, że dokumentów tych żądał od Wykonawcy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci DOKUMENTY potwierdzające, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: a) zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem spełniania przez Wykonawcę określonych norm zapewnienia jakości, w postaci certyfikatu ISO9001 dla producenta sprzętu (dot. części II – zestawy komputerowe); b) zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym w postaci certyfikatu potwierdzającego, że sprzęt spełnia wymogi normy Energy Star 6.1 (dot. części II – zestawy komputerowe); c) zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym w postaci potwierdzenia dla oferowanego sprzętu posiadania wpisu w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov – dopuszcza się wydruk ze strony internetowej (dot. części II – zestawy komputerowe);d)zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem spełniania przez Wykonawcę określonych norm zapewnienia jakości, w postaci certyfikatu ISO9001:2008 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadania autoryzacji producenta komputera (dot. części II – zestawy komputerowe).
Inne dokumenty niewymienione 1) Arkusz kalkulacyjny - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do specyfikacji 2) pisemnego zobowiązania podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy); 3) oświadczenie Wykonawców występujących wspólnie (jeżeli dotyczy); 4) pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy); 5) zaakceptowanego wzorca umowy (wymóg porządkowy). Ponadto, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do specyfikacji.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian określa wzór umowy, stanowiący załącznik do specyfikacji.
IV 4 4 data 2018-10-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa akcesoriów komputerowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Zalacznik krotki opis drukarki, switche, projektory multimedialne, przewody, pamięci pendrive, pamięci ram, przejściówki, adaptery, listwy zasilające, klawiatury, myszy, kable, głośniki komputerowe, dyski, zasilacze, podkładki, karty graficzne, routery;
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa komputerów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Zalacznik krotki opis komputery, laptopy
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Zwiększenie gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)