Dostawa fabrycznie nowych urządzeń telekomunikacyjnych, żarówek oraz lamp nawigacyjnych dla potrzeb Urzędu Morskiego w Gdyni

Publication date 2018-09-27
End date 2018-10-08 00:00:00
Instytucja Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Anteny i reflektory

Szczegóły

Numer ogłoszenia 622654-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 323520005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę urządzeń telekomunikacyjnych, żarówek oraz lamp nawigacyjnych. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4150a888-2fac-4202-8b0b-ee4e63a8193a
Biuletyn 622654-N-2018
Zamawiajacy nazwa Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni
Regon 14500001111
Zamawiajacy adres ulica ul. Chrzanowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Gdynia
Zamawiajacy kod pocztowy 81338
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon (58) 355 33 33
Zamawiajacy fax (58) 620 67 43
Zamawiajacy email zam_pub@umgdy.gov.pl
Adres strony url www.umgdy.gov.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.umgdy.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.umgdy.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.umgdy.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty nalezy składać w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Morski w Gdyni, ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia, pok. nr 8 (kancelaria ogólna)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa fabrycznie nowych urządzeń telekomunikacyjnych, żarówek oraz lamp nawigacyjnych dla potrzeb Urzędu Morskiego w Gdyni
Numer referencyjny ZP-JL-3800-44/18
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę urządzeń telekomunikacyjnych, żarówek oraz lamp nawigacyjnych. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 32352000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 73600,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 56
Informacje na temat katalogow I.Termin wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie: do 8 tygodni od dnia podpisania umowy (stanowi kryterium Rozdział XIII SIWZ). II.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. III.Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, IV.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie sporządzonego zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy w sytuacjach wymienionych w § 7 Zmiany umowy (Załącznik nr 3 do SIWZ): 1. Wszelkie zmiany treści niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej, w postaci aneksu, pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia okoliczności: a) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia nie dających się przewidzieć przed zawarciem umowy. b) braku produktu na rynku z przyczyn niezależnych od Wykonawcy ( np. zaprzestanie produkcji, wycofanie się z rynku producenta) istnieje możliwość zastąpienia produktem równoważnym lub wyższych parametrach, w cenie nie wyższej niż określona w formularzu oferty.
IV 4 4 data 2018-10-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:45
IV 4 4 jezyki JĘZYK POLSKI
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 I.Wymagania dotyczące wadium. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. II.Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Criterion

Kryteria TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Znaczenie 20,00
  
Kryteria TERMIN PŁATNOŚCI
Znaczenie 20,00
  
Kryteria ŁĄCZNA CENA OFERTOWA BRUTTO
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)