Świadczenie usług prowadzenia zajęć projektowych dla seniorów w ramach projektu "Aktywny Senior!"

Publication date 2018-09-27
End date 2018-10-05 00:00:00
Instytucja Urząd Gminy Łomazy
Miejscowość Łomazy
Województwo lubelskie
Branża
  • Wyroby rękodzielnicze i artystyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 622596-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 920000001, 378000006, 923120001, 923000004, 851212706, 851212005, 800000004, 851421007, 660000000, 791000005, 983221100, 853000002, 601000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1 Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług prowadzenia zajęć w ramach projektu „Aktywny Senior!”.
1.2 Miejsce świadczenia usług: Gminny Ośrodek Kultury, Gminna Biblioteka Publiczna, Hala Sportowa Zespołu Szkół - lokale mieszczą się przy ulicy Szkolnej 18A w Łomazach, Remiza OSP przy ulicy Małobrzeskiej 13 w Łomazach, Świetlica w Studziance, Świetlica w Huszczy, budynek poszkolny w Dubowie oraz Szkoła w Huszczy.
1.3 Miejsce/pomieszczenie do zajęć zapewnia Zamawiający.
1.4 Zajęcia będą realizowane zgodnie z harmonogramem realizacji zajęć, który zostanie opracowany po zakończeniu procesu rekrutacji uczestników oraz personelu. Odbywać się będą od poniedziałku do piątku oraz w weekendy w godzinach popołudniowych i wieczornych w zależności od potrzeb i możliwości uczestników projektu. Biorąc pod uwagę, iż harmonogram realizacji zajęć uzależniony będzie od specyfiki poszczególnych grup, osoby zainteresowane prowadzeniem zajęć w projekcie, powinny wykazać się przede wszystkim dyspozycyjnością czasową.
Wykonawca zobowiązany jest do:
• przeprowadzenia zajęć z zachowaniem wysokich standardów jakościowych,
w sposób zapewniający osiągnięcie zakładanych celów, w wymiarze czasowym wskazanym w specyfikacji przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem potrzeb
i możliwości uczestników projektu;
• przygotowania materiałów, tj. programu zajęć oraz materiałów pomocniczych. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do oznaczenia przygotowanych materiałów znakiem Unii Europejskiej, znakiem Funduszy Europejskich oraz oficjalnym logo promocyjnym Województwa Lubelskiego. Papier zawierający stosowne logotypy zostanie udostępniony Wykonawcy przez Zamawiającego
w wersji elektronicznej;
• informowania uczestników Projektu i opinię publiczną o współfinansowaniu realizacji Projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa;
• przekazania Zamawiającemu jednego kompletu przygotowanych materiałów do prowadzenia zajęć;
• prowadzenia dokumentacji prowadzonych zajęć, na którą składają się z listy obecności, dziennika zajęć, karty czasu pracy zgodnie ze wzorami przekazanymi przez Zamawiającego;
• przechowywania dokumentacji prowadzonych zajęć w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz systematycznego przekazywania dokumentacji tj. minimum raz w miesiącu;
• współpracy z Koordynatorem Projektu;
• zgłaszania stwierdzonych nieprawidłowości;
• współpracy przy prowadzeniu monitoringu stopnia osiągnięcia wskaźników;
• umożliwienia wglądu do dokumentów związanych z realizowanym Projektem,
w tym dokumentów finansowych przez Zamawiającego uprawnionym podmiotom w zakresie prawidłowości realizacji Projektu;
• udostępniania dokumentacji związanej z przedmiotem zamówienia podmiotom uprawnionym do przeprowadzania kontroli projektu, w ramach którego prowadzone są zajęcia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 929aafd9-8414-406e-bea5-90c42459b32f
Biuletyn 622596-N-2018
Zamawiajacy nazwa Urząd Gminy Łomazy
Regon 54556850000
Zamawiajacy adres ulica Plac Jagielloński
Zamawiajacy adres numer domu 27
Zamawiajacy miejscowosc Łomazy
Zamawiajacy kod pocztowy 21532
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 833 417 003
Zamawiajacy fax 833 417 021
Zamawiajacy email grzegorz_ug@o2.pl
Adres strony url www.lomazy.pl, www.uglomazy.bip.lubelskie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Europejskiegi Fundusz Społeczny w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa 11 Włączenie społeczne, Działanie 11.2 Usługi społeczne i zdrowotne.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.lomazy.pl; www.uglomazy.bip.lubelskie.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.lomazy.pl; www.uglomazy.bip.lubelskie.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie, zgodnei z zasadami określonymi w SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Łomazy, ul. Plac Jagielloński 27, 21-532 Łomazy, pokój nr 14
Nazwa nadana zamowieniu Świadczenie usług prowadzenia zajęć projektowych dla seniorów w ramach projektu "Aktywny Senior!"
Numer referencyjny AS.042.5.AG
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 17
Okreslenie przedmiotu 1 Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług prowadzenia zajęć w ramach projektu „Aktywny Senior!”. 1.2 Miejsce świadczenia usług: Gminny Ośrodek Kultury, Gminna Biblioteka Publiczna, Hala Sportowa Zespołu Szkół - lokale mieszczą się przy ulicy Szkolnej 18A w Łomazach, Remiza OSP przy ulicy Małobrzeskiej 13 w Łomazach, Świetlica w Studziance, Świetlica w Huszczy, budynek poszkolny w Dubowie oraz Szkoła w Huszczy. 1.3 Miejsce/pomieszczenie do zajęć zapewnia Zamawiający. 1.4 Zajęcia będą realizowane zgodnie z harmonogramem realizacji zajęć, który zostanie opracowany po zakończeniu procesu rekrutacji uczestników oraz personelu. Odbywać się będą od poniedziałku do piątku oraz w weekendy w godzinach popołudniowych i wieczornych w zależności od potrzeb i możliwości uczestników projektu. Biorąc pod uwagę, iż harmonogram realizacji zajęć uzależniony będzie od specyfiki poszczególnych grup, osoby zainteresowane prowadzeniem zajęć w projekcie, powinny wykazać się przede wszystkim dyspozycyjnością czasową. Wykonawca zobowiązany jest do: • przeprowadzenia zajęć z zachowaniem wysokich standardów jakościowych, w sposób zapewniający osiągnięcie zakładanych celów, w wymiarze czasowym wskazanym w specyfikacji przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem potrzeb i możliwości uczestników projektu; • przygotowania materiałów, tj. programu zajęć oraz materiałów pomocniczych. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do oznaczenia przygotowanych materiałów znakiem Unii Europejskiej, znakiem Funduszy Europejskich oraz oficjalnym logo promocyjnym Województwa Lubelskiego. Papier zawierający stosowne logotypy zostanie udostępniony Wykonawcy przez Zamawiającego w wersji elektronicznej; • informowania uczestników Projektu i opinię publiczną o współfinansowaniu realizacji Projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa; • przekazania Zamawiającemu jednego kompletu przygotowanych materiałów do prowadzenia zajęć; • prowadzenia dokumentacji prowadzonych zajęć, na którą składają się z listy obecności, dziennika zajęć, karty czasu pracy zgodnie ze wzorami przekazanymi przez Zamawiającego; • przechowywania dokumentacji prowadzonych zajęć w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz systematycznego przekazywania dokumentacji tj. minimum raz w miesiącu; • współpracy z Koordynatorem Projektu; • zgłaszania stwierdzonych nieprawidłowości; • współpracy przy prowadzeniu monitoringu stopnia osiągnięcia wskaźników; • umożliwienia wglądu do dokumentów związanych z realizowanym Projektem, w tym dokumentów finansowych przez Zamawiającego uprawnionym podmiotom w zakresie prawidłowości realizacji Projektu; • udostępniania dokumentacji związanej z przedmiotem zamówienia podmiotom uprawnionym do przeprowadzania kontroli projektu, w ramach którego prowadzone są zajęcia.
Cpv glowny przedmiot 92000000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow W zakresie Część 1 – prowadzenie zajęć ruchowych i tanecznych – joga, pilates, aerobic, zumba wymagana jest specjalizacja wychowanie fizyczne, fizjoterapia lub rehabilitacja ruchowa, bądź kwalifikacje uprawniające do prowadzenia zajęć ruchowych. W zakresie Część 2 – prowadzenie zajęć ruchowych – nordic walking wymagana jest specjalizacja wychowanie fizyczne, bądź kwalifikacje uprawniające do prowadzenia zajęć nordic walking. W zakresie Część 3 – prowadzenie zajęć z rękodzieła wymagane są zdolności z zakresu rękodzieła lub twórczości ludowej, potwierdzone np. referencjami, rekomendacjami. W zakresie Część 4 – prowadzenie zajęć artystycznych wymagane są zdolności artystyczne bądź literackie oraz mile widziane jest doświadczenie w prowadzeniu zajęć o podobnej specyfice. W zakresie Część 5 – prowadzenie warsztatów wokalnych wymagane jest wykształcenie muzyczne bądź doświadczenie w prowadzeniu zajęć wokalnych. W zakresie Część 6 – prowadzenie warsztatów instrumentalnych wymagane jest wykształcenie muzyczne bądź doświadczenie w prowadzeniu zajęć instrumentalnych. W zakresie Część 7 – prowadzenie wsparcia psychologicznego wymagane jest wykształcenie psychologiczne. W zakresie Część 8 – prowadzenie wsparcia terapeutycznego wymagane jest doświadczenie w realizacji tego typu zajęć. W zakresie Część 9 – prowadzenie zajęć informatycznych wymagane jest wykształcenie informatyczne bądź doświadczenie na stanowisku pracy nauczyciela informatyki. W zakresie Część 10 – prowadzenie poradnictwa zdrowotnego wymagane jest wykształcenie fizjoterapeutyczne, bądź posiadanie kursów uprawniających do prowadzenia tego typu zajęć. W zakresie Część 11 – prowadzenie poradnictwa bankowego i ubezpieczeniowego wymagane jest doświadczenie w branży bankowej i/lub ubezpieczeniowej. W zakresie Część 12 – prowadzenie poradnictwa prawnego wymagane jest wykształcenie prawnicze. W zakresie Część 13 – prowadzenie zajęć z kreowania wizerunku wymagane są kwalifikacje, doświadczenie z zawodzie kosmetyczka lub stylista, bądź kurs/szkolenie do wykonywania powyższych zadań. W zakresie Część 14 – prowadzenie zajęć z aquaaerobicu wymagane jest posiadanie kursu/szkolenia do prowadzenia tego typu zajęć. W zakresie Część 15 – opiekun grupy na zajęcia wymagana jest umiejętność komunikowania się z osobami starszymi, cierpliwość, wysoka kultura osobista, wyrozumiałość oraz odporność psychiczna. W zakresie Część 16 – opiekun grupy na spotkania okazjonalne wymagana jest umiejętność komunikowania się z osobami starszymi, cierpliwość, wysoka kultura osobista, wyrozumiałość oraz odporność psychiczna. W zakresie Część 17 - Dowożenie uczestników projektu na zajęcia - zezwolenia na wykonywanie regularnych przewozów w krajowym transporcie drogowym.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu W zakresie Część 1 – prowadzenie zajęć ruchowych i tanecznych – joga, pilates, aerobic, zumba wymagana jest specjalizacja wychowanie fizyczne, fizjoterapia lub rehabilitacja ruchowa, bądź kwalifikacje uprawniające do prowadzenia zajęć ruchowych. W zakresie Część 2 – prowadzenie zajęć ruchowych – nordic walking wymagana jest specjalizacja wychowanie fizyczne, bądź kwalifikacje uprawniające do prowadzenia zajęć nordic walking. W zakresie Część 3 – prowadzenie zajęć z rękodzieła wymagane są zdolności z zakresu rękodzieła lub twórczości ludowej, potwierdzone np. referencjami, rekomendacjami. W zakresie Część 4 – prowadzenie zajęć artystycznych wymagane są zdolności artystyczne bądź literackie oraz mile widziane jest doświadczenie w prowadzeniu zajęć o podobnej specyfice. W zakresie Część 5 – prowadzenie warsztatów wokalnych wymagane jest wykształcenie muzyczne bądź doświadczenie w prowadzeniu zajęć wokalnych. W zakresie Część 6 – prowadzenie warsztatów instrumentalnych wymagane jest wykształcenie muzyczne bądź doświadczenie w prowadzeniu zajęć instrumentalnych. W zakresie Część 7 – prowadzenie wsparcia psychologicznego wymagane jest wykształcenie psychologiczne. W zakresie Część 8 – prowadzenie wsparcia terapeutycznego wymagane jest doświadczenie w realizacji tego typu zajęć. W zakresie Część 9 – prowadzenie zajęć informatycznych wymagane jest wykształcenie informatyczne bądź doświadczenie na stanowisku pracy nauczyciela informatyki. W zakresie Część 10 – prowadzenie poradnictwa zdrowotnego wymagane jest wykształcenie fizjoterapeutyczne, bądź posiadanie kursów uprawniających do prowadzenia tego typu zajęć. W zakresie Część 11 – prowadzenie poradnictwa bankowego i ubezpieczeniowego wymagane jest doświadczenie w branży bankowej i/lub ubezpieczeniowej. W zakresie Część 12 – prowadzenie poradnictwa prawnego wymagane jest wykształcenie prawnicze. W zakresie Część 13 – prowadzenie zajęć z kreowania wizerunku wymagane są kwalifikacje, doświadczenie z zawodzie kosmetyczka lub stylista, bądź kurs/szkolenie do wykonywania powyższych zadań. W zakresie Część 14 – prowadzenie zajęć z aquaaerobicu wymagane jest posiadanie kursu/szkolenia do prowadzenia tego typu zajęć. W zakresie Część 15 – opiekun grupy na zajęcia wymagana jest umiejętność komunikowania się z osobami starszymi, cierpliwość, wysoka kultura osobista, wyrozumiałość oraz odporność psychiczna. W zakresie Część 16 – opiekun grupy na spotkania okazjonalne wymagana jest umiejętność komunikowania się z osobami starszymi, cierpliwość, wysoka kultura osobista, wyrozumiałość oraz odporność psychiczna. W zakresie Część 17 - Dowożenie uczestników projektu na zajęcia - zezwolenia na wykonywanie regularnych przewozów w krajowym transporcie drogowym. Należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie stosownych uprawnień
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ.
IV 4 4 data 2018-10-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 5 1

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa prowadzenie zajęć ruchowych i tanecznych – joga, pilates, aerobic, zumba– 1 osoba
Zalacznik cpv glowny przedmiot 92000000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis • Zadanie obejmuje realizację wyżej wymienionych zajęć naprzemiennie w celu utrzymania dobrej kondycji zdrowotnej i psychicznej uczestników. Zajęcia należy dostosować do potrzeb i możliwości seniorów. Ich główny cel to rozładowanie napięcia mięśniowego i psychofizycznego oraz poprawa funkcji motorycznych i równowagi. Ćwiczenia nie mogą obciążać stawów i kręgosłupa oraz nie mogą nadmiernie pobudzać akcji serca. • Umowa zlecenie obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 272 godzin w systemie:1 grupa - 10 osób x 1 spotkanie w tygodniu x 2 godziny. • Wymagana jest specjalizacja wychowanie fizyczne, fizjoterapia lub rehabilitacja ruchowa, bądź kwalifikacje uprawniające do prowadzenia zajęć ruchowych.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa prowadzenie zajęć ruchowych – nordic walking – 1 osoba
Zalacznik cpv glowny przedmiot 92000000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-27T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis prowadzenie zajęć ruchowych – nordic walking – 1 osoba • Zadanie obejmuje prowadzenie zajęć nordic walking. Zajęcia należy dostosować do potrzeb i możliwości seniorów. • Umowa zlecenie obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 272 godzin w systemie:1 grupa - 10 osób x 2 spotkania w tygodniu x 1 godzina. • Wymagana jest specjalizacja wychowanie fizyczne, bądź kwalifikacje uprawniające do prowadzenia zajęć nordic walking.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa prowadzenie zajęć z rękodzieła
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis prowadzenie zajęć z rękodzieła -1 osoba • Zadanie obejmuje realizację zajęć: wizaż, tkactwo, decoupage, garncarstwo oraz rękodzieło okolicznościowe. Celem wsparcia jest aktywizacja społeczna i ruchowo-manualna, poprawa zdolności koncentracji i koordynacji, rozwój zainteresowań oraz wyrażanie uczuć poprzez działania twórcze, takie jak: lepienie, wycinanie, tworzenie ozdób np. choinkowych czy tworzenie biżuterii. • Umowa zlecenie obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 544 godzin w systemie: 2 grupy (po 10 osób każda z grup) x 2 spotkania w tygodniu x 2 godziny. • Wymagane są zdolności z zakresu rękodzieła lub twórczości ludowej, potwierdzone np. referencjami, rekomendacjami.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa prowadzenie zajęć artystycznych – 1 osoba
Zalacznik cpv glowny przedmiot 92312000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis prowadzenie zajęć artystycznych – 1 osoba • Zadanie obejmuje realizację warsztatów teatralnych, literacko-poetyckich oraz malarskich. W ramach zajęć przygotowywane będą scenariusze przedstawień i inscenizacji, scenografie oraz choreografie. Główne cele warsztatów to wzmacnianie poczucia własnej wartości, rozwijanie koncentracji, wyobraźni, myślenia, pamięci, praca nad pozytywnymi cechami charakteru, takimi jak tolerancja, życzliwość, otwartość czy szczerość, szacunek do pracy innych, współdziałanie w grupie, zwalczanie wstydu występowania przed publicznością. • Umowa zlecenie obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 204 godzin w systemie: grupa - 10 osób x 1 spotkanie w tygodniu x 1,5 godziny. • Wymagane są zdolności artystyczne bądź literackie oraz mile widziane jest doświadczenie w prowadzeniu zajęć o podobnej specyfice.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa prowadzenie warsztatów wokalnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 92312000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-27T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis prowadzenie warsztatów wokalnych – 1 osoba • Zadanie obejmuje realizację warsztatów wokalnych, składających się z zajęć z emisji głosu i śpiewu. Główne cele warsztatów to wzmacnianie poczucia własnej wartości, rozwijanie koncentracji, pamięci, współdziałanie w grupie, zwalczanie wstydu występowania przed publicznością. • Umowa zlecenie obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 68 godzin w systemie: 1 grupa - 20 osób x 2 spotkania w tygodniu x 1 godzina. • Wymagane jest wykształcenie muzyczne bądź doświadczenie w prowadzeniu zajęć wokalnych.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa prowadzenie warsztatów instrumentalnych – 1 osob
Zalacznik cpv glowny przedmiot 92300000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis prowadzenie warsztatów instrumentalnych – 1 osoba • Zadanie obejmuje realizację warsztatów instrumentalnych, obejmujących naukę gry na wybranym instrumencie: tuba, puzon, tehrohron, saksofon, trąbka, klarnet. • Umowa zlecenie obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 156 godzin w systemie: 1 grupa - 8 osób x 1 spotkanie w tygodniu x 3 godziny. • Wymagane jest wykształcenie muzyczne bądź doświadczenie w prowadzeniu zajęć instrumentalnych.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa prowadzenie wsparcia psychologicznego – 1 osoba
Zalacznik cpv glowny przedmiot 85121270-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis prowadzenie wsparcia psychologicznego – 1 osoba • Zadanie obejmuje realizację warsztatów wsparcia psychologicznego dla uczestników projektu. W ramach zajęć seniorzy zdiagnozują swoje problemy i zapoznają się z ich profilaktyką. • Umowa zlecenie obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 136 godzin w systemie:1 grupa - 15 osób x 1 spotkanie w tygodniu x 1 godzina. • Wymagane jest wykształcenie psychologiczne.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa prowadzenie wsparcia terapeutycznego – 1 osoba
Zalacznik cpv glowny przedmiot 85121200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis prowadzenie wsparcia terapeutycznego – 1 osoba • Zadanie obejmuje realizację warsztatów terapeutycznych, m.in.: biblioterapię, filmoterapię, muzykoterapię oraz treningi pamięci. • Umowa zlecenie obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 272 godzin w systemie:1 grupa - 15 osób x 2 spotkania w tygodniu x 1 godzina. • Wymagane jest doświadczenie w realizacji tego typu zajęć.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa prowadzenie zajęć informatycznych – 1 osoba
Zalacznik cpv glowny przedmiot 80000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis prowadzenie zajęć informatycznych – 1 osoba • Zadanie obejmuje realizację zajęć mających na celu nabycie umiejętności z zakresu obsługi komputera, sprzętu ICT, nowoczesnych technologii oraz internetu. • Umowa zlecenie obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 576 godzin w systemie: 12 grup po 4 osoby w grupie x 2 spotkania w tygodniu x 2 godziny. • Wymagane jest wykształcenie informatyczne bądź doświadczenie na stanowisku pracy nauczyciela informatyki.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa prowadzenie poradnictwa zdrowotnego – 1 osoba
Zalacznik cpv glowny przedmiot 85142100-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis prowadzenie poradnictwa zdrowotnego – 1 osoba • Zadanie obejmuje realizację zajęć z zakresu dietetyki, fizjoterapii oraz masażu. Spotkanie te mają na celu edukację zdrowotną nakierowującą uczestników na działania profilaktyczne. • Umowa zlecenie obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 68 godzin w systemie:1 grupa - 20 osób x 2 spotkania w miesiącu x 1 godzina. • Wymagane jest wykształcenie fizjoterapeutyczne, bądź posiadanie kursów uprawniających do prowadzenia tego typu zajęć.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa prowadzenie poradnictwa bankowego i ubezpieczeniowego – 1 osoba
Zalacznik cpv glowny przedmiot 66000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-27T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis prowadzenie poradnictwa bankowego i ubezpieczeniowego – 1 osoba • Zadanie obejmuje realizację porad z zakresu ubezpieczeń i bankowości, m.in. bankowość internetowa. Zajęcia dostosowane do potrzeb odbiorców. • Umowa zlecenie obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 34 godzin w systemie:1 grupa - 30 osób x 1 spotkanie w miesiącu x 1 godzina. • Wymagane jest doświadczenie w branży bankowej i/lub ubezpieczeniowej.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa prowadzenie poradnictwa prawnego – 1 osoba
Zalacznik cpv glowny przedmiot 79100000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-27T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis prowadzenie poradnictwa prawnego – 1 osoba • Zadanie obejmuje zapoznanie uczestników z tematyką prawa rodzinnego, opiekuńczego, spadkowego oraz zasad i skutków zawierania umów. Porady prawne udzielane będą stosownie do indywidualnych potrzeb odbiorców. • Umowa zlecenie obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 136 godzin (68 godzin grupowo i 68 godzin indywidualnie) w systemie: 1 grupa - 30 osób x 1 spotkanie w miesiącu x 2 godziny oraz poradnictwo indywidualne: 1 spotkanie w miesiącu x 2 godziny. • Wymagane jest wykształcenie prawnicze.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa prowadzenie zajęć z kreowania wizerunku – 1 osoba
Zalacznik cpv glowny przedmiot 98322110-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis prowadzenie zajęć z kreowania wizerunku – 1 osoba • Zadanie obejmuje zagadnienia z dziedziny estetyki, higieny oraz kosmetologii. • Umowa zlecenie obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 214 godzin (34 godziny grupowo i 180 godzin indywidualnie) w systemie: 1 grupa - 10 osób x 1 spotkanie w miesiącu x 1 godziny oraz poradnictwo indywidualne: 30 osób x 2 godziny rocznie x 3 lata. • Wymagane są kwalifikacje, doświadczenie z zawodzie kosmetyczka lub stylista, bądź kurs/szkolenie do wykonywania powyższych zadań.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa prowadzenie zajęć z aquaaerobicu – 1 osoba
Zalacznik cpv glowny przedmiot 92000000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis prowadzenie zajęć z aquaaerobicu – 1 osoba • Zadanie obejmuje poprowadzenie zajęć z aguaaerobicu dla seniorów. Zajęcia należy dostosować do potrzeb i możliwości uczestników. Ich główny cel to rozładowanie napięcia mięśniowego i psychofizycznego oraz poprawa funkcji motorycznych i równowagi. Ćwiczenia nie mogą obciążać stawów i kręgosłupa oraz nie mogą nadmiernie pobudzać akcji serca. • Umowa zlecenie obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 18 godzin w systemie: 1 grupa - 25 osób x 6 spotkań w roku x 1 godzina. • Wymagane jest posiadanie kursu/szkolenia do prowadzenia tego typu zajęć.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa opiekun grupy na zajęcia – 2 osoby
Zalacznik cpv glowny przedmiot 85300000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis opiekun grupy na zajęcia – 2 osoby • Zadanie obejmuje pomoc osobom niesamodzielnym podczas trwania zajęć. Opiekun ma za zadanie pomóc w sprawnej organizacji zajęć oraz wspierać uczestników dając im poczucie bezpieczeństwa, udzielając pomocy, gdy tylko zaistnieje taka potrzeba. • Umowa zlecenie obejmuje pracę w ramach projektu w 2720 godzinach zajęć. • Wymagana jest umiejętność komunikowania się z osobami starszymi, cierpliwość, wysoka kultura osobista, wyrozumiałość oraz odporność psychiczna.
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa opiekun grupy na spotkania okazjonalne – 1 osoba
Zalacznik cpv glowny przedmiot 85300000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis opiekun grupy na spotkania okazjonalne – 1 osoba • Zadanie obejmuje pomoc osobom niesamodzielnym podczas trwania spotkań, takich jak: Dzień Babci i Dziadka, Spotkanie opłatkowe i Wielkanocne, wieczorki taneczne, spotkania integracyjne, itp. Opiekun ma za zadanie pomóc w sprawnej organizacji spotkań oraz wspierać uczestników dając im poczucie bezpieczeństwa, udzielając pomocy, gdy tylko zaistnieje taka potrzeba. • Umowa zlecenie obejmuje pracę w ramach projektu w 174 godzinach spotkań. • Wymagana jest umiejętność komunikowania się z osobami starszymi, cierpliwość, wysoka kultura osobista, wyrozumiałość oraz odporność psychiczna.
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Dowożenie uczestników projektu na zajęcia – 1 przewoźnik
Zalacznik cpv glowny przedmiot 60100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dowożenie uczestników projektu na zajęcia – 1 przewoźnik • Zadanie obejmuje dowóz uczestników ze wszystkich miejscowości położonych na terenie Gminy Łomazy. • Umowa zlecenie obejmuje świadczenie usługi transportu 2 razy dziennie (przywiezienie i odwiezienie) x 2 dni w tygodniu przez 136 tygodni. Umowa obejmuje wykonanie 544 kursów. Jeden kurs może wynieść łącznie 100km. Przedmioty zainteresowane złożeniem oferty powinny się charakteryzować dużą dyspozycją czasową ze względu na różne godziny odbywania zajęć ( godziny popołudniowe i weekendy).
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Doświadczenie zawodowe
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)