Dostawy sprzętu jednorazowego i wielorazowego użytku 2

Publication date 2018-09-27
End date 2018-10-05 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Mława
Województwo mazowieckie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 622560-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawy sprzętu jednorazowego i wielorazowego użytku wykazane w załaczniku nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2687556b-d6a1-43f2-91e9-dd949df6836c
Biuletyn 622560-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 30247400000
Zamawiajacy adres ulica ul. A. Dobrskiej
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Mława
Zamawiajacy kod pocztowy 06500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 236 543 240
Zamawiajacy fax 236 543 240
Zamawiajacy email zamowienia@szpitalmlawa.pl
Adres strony url www.bip.szpitalmlawa.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.szpitalmlawa.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 06-500 Mława, ul. Anny Dobrskiej 1 pok. 105 sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy sprzętu jednorazowego i wielorazowego użytku 2
Numer referencyjny SPZOZ ZP 297/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawy sprzętu jednorazowego i wielorazowego użytku wykazane w załaczniku nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-10-01T00:00:00+02:00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony i podpisany „Formularz Ofertowy” – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Dokument KRS lub CEDiG w celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy tym samym składania oświadczenia woli. 3. Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale XII o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 2 ustawy PZP ¬jeśli dotyczy. 4. Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy. 5. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda złożenia próbek, certyfikatów, oświadczeń, kart katalogowych.(dotyczy tych pakietów w których zamawiający postawił taki wymóg)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści umowy zgodnie z art. 144 ustawy Pzp w następujących sytuacjach: a) nastąpiła zmiana podatku VAT przy czym zmianie ulegnie cena brutto. Cena netto pozostaje bez zmian; b) nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć itp.); c) nastąpiła zmiana nazwy handlowej lub własnej potwierdzona stosownym dokumentem wydanym przez producenta; d) zmiany sposobu konfekcjonowania; e) zmiany ilości w poszczególnych pozycjach w obrębie zadania (pakietu) bez przekroczenia wartości ogółem zadania. f) Zmiana terminu realizacji umowy w przypadku niewyczerpania asortymentu g) Zmiana numerów katalogowych przez producenta
IV 6 1 sposob udostepniania Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4.
IV 4 4 data 2018-10-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, nie później niż na 2 dni przed terminem składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Płatnośc wynosi 30 dni od daty wystawienia faktury.

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)