Dostawa i montaż mebli do obiektu S.U. MEWA III w częściach I, II i III.

Publication date 2018-09-30
End date 2018-10-09 00:00:00
Instytucja Uzdrowisko Kołobrzeg Spółka Akcyjna
Miejscowość Kołobrzeg
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 629635-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 390000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem postępowania jest dostawa i montaż u Zamawiającego przez Wykonawcę wyrobów meblarskich zgodnie z opisem w załączniku nr 1a, załączniku 1b i załączniku 1c do SIWZ oraz wizualizacją w załączniku nr 8.

2. Dostarczane wyroby będą fabrycznie nowe, wykonane z pierwszym gatunku oraz posiadać będą aktualny, wydany przez upoważniony organ, atest bezpieczeństwa i higieny dopuszczający do stosowania w obiektach użyteczności publicznej na materiały zastosowane do wykonania przedmiotu umowy.

3. Zamawiane meble dostarczone zostaną do obiektu S.U. MEWA III (dawne D.S.U. SŁONECZKO) w Kołobrzegu transportem Dostawcy oraz zostaną zmontowane i ustawione we wskazanych miejscach.

4. Przed realizacją zamówienia należy dokonać szczegółowych pomiarów, ustaleń odnośnie rodzajów materiałów, kolorystyki, okuć itp. Ponieważ podane w załączniku wymiary są w większości orientacyjne.

Rozdz. IV. Opis części zamówienia
Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych, w rozumieniu ustawy.
Część I:
Meble – wyroby meblarskie – załącznik nr 1a
Część II:
Meble – meble tapicerowane – załącznik nr 1b.
Część III:
Meble – łóżka kontynentalne + materace – załącznik nr 1c.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cfdaecb4-cb90-40dd-b9b1-3e63722f11c8
Biuletyn 629635-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uzdrowisko Kołobrzeg Spółka Akcyjna
Regon 28817100000
Zamawiajacy adres ulica ks. Piotra Ściegiennego
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Kołobrzeg
Zamawiajacy kod pocztowy 78-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 943 548 802,
Zamawiajacy fax 94 35 225 16
Zamawiajacy email m.zasada@uzdrowisko.kolobrzeg.pl,
Adres strony url www.uzdrowisko.kolobrzeg.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż mebli do obiektu S.U. MEWA III w częściach I, II i III.
Numer referencyjny DPZ.271.29.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem postępowania jest dostawa i montaż u Zamawiającego przez Wykonawcę wyrobów meblarskich zgodnie z opisem w załączniku nr 1a, załączniku 1b i załączniku 1c do SIWZ oraz wizualizacją w załączniku nr 8. 2. Dostarczane wyroby będą fabrycznie nowe, wykonane z pierwszym gatunku oraz posiadać będą aktualny, wydany przez upoważniony organ, atest bezpieczeństwa i higieny dopuszczający do stosowania w obiektach użyteczności publicznej na materiały zastosowane do wykonania przedmiotu umowy. 3. Zamawiane meble dostarczone zostaną do obiektu S.U. MEWA III (dawne D.S.U. SŁONECZKO) w Kołobrzegu transportem Dostawcy oraz zostaną zmontowane i ustawione we wskazanych miejscach. 4. Przed realizacją zamówienia należy dokonać szczegółowych pomiarów, ustaleń odnośnie rodzajów materiałów, kolorystyki, okuć itp. Ponieważ podane w załączniku wymiary są w większości orientacyjne. Rozdz. IV. Opis części zamówienia Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych, w rozumieniu ustawy. Część I: Meble – wyroby meblarskie – załącznik nr 1a Część II: Meble – meble tapicerowane – załącznik nr 1b. Część III: Meble – łóżka kontynentalne + materace – załącznik nr 1c.
Cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-21T00:00:00+01:00
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający uzna za spełniony w/w warunek jeżeli Wykonawca będzie posiadał ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną umowę, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia (wartość netto minimum 50.000,00 zł), potwierdzonej referencjami, podpisanymi przez upoważnionego przedstawiciela zlecającego
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 4. Dla wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawcy w okolicznościach , o których mowa w art.24 ust.1 i ust.2 pkt. 5 ustawy, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dokument składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie). • oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. • listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 2 pkt. 5) ustawy, albo informacji o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, podpisanej przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu 1. Dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, opisanych w rozdziale VIII pkt. 2 SIWZ, Zamawiający żąda złożenia: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, przed podpisaniem umowy z wybranym wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę, wykonawca ten musi dostarczyć dokumenty potwierdzające te fakty. 2) wykazu dostaw wraz z montażem wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych zadań określających, czy zadania te zostały wykonane w sposób należyty, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów, to Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonywania zamówienia, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji danego podmiotu. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 3. W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego obowiązany będzie złożyć stosowne dokumenty dotyczące w szczególności a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania przez Wykonawcę zasobów innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium 3.000,00zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) dla części I zamówienia (wyroby meblarskie), w wysokości 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100) dla części II zamówienia (meble tapicerowane), w wysokości 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100) dla części III zamówienia (łóżka kontynentalne + materace) w przypadku składania ofert na całość zamówienia należy wnieść wadium w kwocie: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100).
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-10-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Meble – wyroby meblarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-21T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Meble – wyroby meblarskie – załącznik nr 1a
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Meble – meble tapicerowane
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-21T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Meble – meble tapicerowane – załącznik nr 1b.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Meble – łóżka kontynentalne + materace
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-21T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Meble – łóżka kontynentalne + materace – załącznik nr 1c.
  

Criterion

Kryteria cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Bezpłatny serwis w okresie gwarancji i po gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)