GuidZP400 |
e519e446-f638-417b-94b6-e92b981e4215
|
Biuletyn |
630445-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Zarząd Powiatu w Strzelinie
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kamienna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Strzelin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
57100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
(071) 392 30 16
|
Zamawiajacy fax |
(071) 392 30 15
|
Zamawiajacy email |
przetargi@powiatstrzelinski.pl
|
Adres strony url |
www.powiatstrzelinski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Działanie 7.2 Inwestycje w edukację ponadgimnazjalną, w tym zawodową, Poddziałanie 7.2.1 Inwestycje w edukację ponadgimnazjalną, w tym zawodową – konkursy horyzontalne – nabór na OSI.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.pzstrzelin.finn.pl/bipkod/17904500; http://projekty.powiatstrzelinski.pl/index.php/przetargi-i-zapytania-ofertowe
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Strzelinie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Kamienna 10, 57-100 Strzelin
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO PRACOWNI CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO W STRZELINIE W RAMACH PROJEKTU PN.„INNOWACYJNE PRACOWNIE ZAWODOWE W POWIECIE STRZELIŃSKIM”
|
Numer referencyjny |
14/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do pracowni Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelinie w ramach projektu pn.„Innowacyjne pracownie zawodowe w Powiecie Strzelińskim
Celem Projektu jest poprawa warunków kształcenia w zakresie edukacji zawodowej w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelinie poprzez zakup nowoczesnego, specjalistycznego wyposażenia i narzędzi dydaktycznych oraz modernizację pomieszczeń na potrzeby kształcenia zawodowego.
Zamówienie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Działanie 7.2 Inwestycje w edukację ponadgimnazjalną, w tym zawodową, Poddziałanie 7.2.1 Inwestycje w edukację ponadgimnazjalną, w tym zawodową – konkursy horyzontalne – nabór na OSI.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2018-11-12T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa podatkowego w zakresie stawki podatku VAT, co skutkować będzie zmianą wynagrodzenia brutto, przy niezmienionym wynagrodzeniu netto.
|
IV 4 4 data |
2018-10-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA pn. „Dostawa wyposażenia pracowni metrologii technicznej - pomiarów”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-11-12T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia w części nr 1 jest dostawa następujących maszyn i narzędzi:
1. Zestaw mikrometrów noniuszowych o zakresie całkowitym 0-150mm:
• Mikrometr noniuszowy 0-25 mm
• Mikrometr noniuszowy 25-50 mm
• Mikrometr noniuszowy 50-75 mm
• Mikrometr noniuszowy 75-100 mm
• Mikrometr noniuszowy 100-125 mm
• Mikrometr noniuszowy 125-150 mm
2. Suwmiarka do tarcz hamulcowych.
3. Kątomierz uniwersalny suwmiarkowy.
4. Wysokościomierz suwmiarkowy
5. Płyta pomiarowa żeliwna.
6. Płyta pomiarowa kamienna.
7. Głębokościomierz suwmiarkowy.
8. Głębokościomierz elektroniczny (Głębokościomierz Cyfrowy z Prostym Prętem Pomiarowym).
9. Czujnik zegarowy z podstawą.
10. Cyfrowy czujnik zegarowy z podstawą.
11. Płytki wzorcowe chropowatości.
12. Płytki wzorcowe.
13. Suwmiarka z odczytem elektronicznym.
14. Suwmiarka noniuszowa.
15. Promieniomierz.
16. Szczelinomierz.
17. Grzebień do gwintów.
18. Sprawdzany tłoczkowe do otworów zestaw 7-21mm
19. Suwmiarka modułowa.
20. Twardościomierz
21. Projektor multimedialny.
22. Przyrządy kreślarskie.
23. Przyrząd kłowy do pomiaru bicia + czujnik.
24. Średnicówka z czujnikiem zegarowym.
25. Mikrometr elektroniczny 0-150mm.
26. Suwmiarka do bębnów hamulcowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA pn. „Dostawa wyposażenia pracowni motocyklowej”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-11-12T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia w części nr 2 jest dostawa następujących maszyn i narzędzi:
1. Program diagnostyczny do KTS 750 - roczna licencja.
2. Kable diagnostyczne.
3. Wyważarka do kół motocyklowych.
4. Podnośnik do motocykli.
5. Motocykle.
6. Prostownik 6V/12V/6A.
7. Tester akumulatora.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA pn. „Dostawa wyposażenia pracowni przepisów ruchu drogowego”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-11-12T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia w części nr 3 jest dostawa następujących maszyn i narzędzi:
1. Komputer z oprogramowaniem + monitor
2. Drukarka laserowa kolorowa
3. Biurko
4. Krzesło
5. Plansze edukacyjne – skrzyżowania
6. Znaki drogowe plansze
7. Alko gogle
8. Narko gogle
9. Programy komputerowe do nauki jazdy oraz przepisów ruchu drogowego
10. Fantom do udzielania pierwszej pomocy
11. Filmy dydaktyczne do nauki jazdy oraz przepisów ruchu drogowego
12. Tablica interaktywna z nagłośnieniem
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA pn. „Dostawa wyposażenia pracowni spawalnictwa”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-11-12T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia w części nr 4 jest dostawa następujących maszyn i narzędzi:
1. Lutownice
2. SpawarkiMIG/MAG
3. Spawarki inwentorowe
|
| |