GuidZP400 |
da45e4bf-bd5c-4d80-8aac-571e1e841c75
|
Biuletyn |
630348-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
|
Regon |
30206765400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Bukowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
34
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
60-811
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 57 48 02
|
Zamawiajacy fax |
261 57 72 04
|
Zamawiajacy email |
14wog.zp@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
www.14wog.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka Wojskowa
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.14wog.wp.mil.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.14wog.wp.mil.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa regałów wraz z rozładunkiem i montażem w magazynie WWSM Piła położonym w m. Biedrusko
|
Numer referencyjny |
38/z/2018
|
Czy dialog techniczny |
1
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Oferty lub wnioski |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa regałów magazynowych wraz z rozładunkiem i montażem do magazynu Wielobranżowego Wielkopowierzchniowego Składu Materiałowego Piła w m. Biedrusko zlokalizowanego przy ul. Poznańskiej 3, zgodnie z opisem w formularzu cenowo ofertowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w magazynie Wielobranżowego Wielkopowierzchniowego Składu Materiałowego Piła w m. Biedrusko zlokalizowanego przy ul. Poznańskiej 3. Przedmiot umowy należy realizować w dni robocze w godz. 08:00 – 15:00 po wcześniejszym poinformowaniu Zamawiającego (minimum 2 dni przed datą realizacji). W pierwszej kolejności Wykonawca zobowiązany jest oznakować regały magazynowe zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w celu rzetelnego opracowania rysunku na dzień 05.10.2018r., o godzinie 11:00 na terenie jednostki wojskowej w Biedrusku.
|
Cpv glowny przedmiot |
39141100-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia ilości asortymentu będącego przedmiotem zamówienia (umowy) w ramach prawa opcji o 30 000,00 zł netto na zakup dodatkowych ilości wyrobów wyszczególnionych w załączniku nr 2 (formularz cenowo-ofertowy) za określone w nim ceny jednostkowe, w przypadku zwiększenia się zapotrzebowania na określone wyroby niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego.
Stosownie do przepisów o finansach publicznych, przewidujących, że jednostki sektora finansów publicznych mogą zaciągać zobowiązania do sfinansowania w danym roku do wysokości wynikającej z planu finansowego (wydatków), dodatkowe zamówienie może być zrealizowane do 30.11.2018r. pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego na ten cel środków finansowych w zatwierdzonym planie finansowym na rok 2018.
Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy o wykonanie zamówienia przedłoży Zamawiającemu potwierdzenie wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% wartości umowy brutto.
|
Okreslenie warunkow |
Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawcy złożą oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawcy złożą oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek ten spełniają Wykonawcy, którzy wykonali lub wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, dostawy wraz z montażem regałów magazynowych i odpowiadającym co najmniej wartości 300 000,00 zł brutto wraz z załączeniem dowodów (poświadczeń) potwierdzających, że dostawa wraz z montażem zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa wyżej może być poświadczenie. W przypadku gdy Wykonawca wykonał na rzecz Zamawiającego dostawy wskazane w wykazie, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania do oferty dowodów potwierdzających.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) Projekt techniczny (rysunek techniczny) obrazujący konfigurację regałów we wskazanych pomieszczeniach oraz opis zawierający charakterystykę techniczną i dane pozwalające na jednoznaczną identyfikacje oferowanego asortymentu. Na projekcie (opisie technicznym), muszą być zamieszczone parametry oferowanych regałów, w tym w szczególności: wymiary elementów nośnych regałów, półek wraz z podaniem ich liczby oraz nośności z rozbiciem na poszczególne elementy, jak również zapewnione przejście robocze min. 0,75 m. Przy czym wymiary i liczba półek musi być zgodna z wymaganiami wyszczególnionymi w Wymaganiach Eksploatacyjno – Technicznych.
2) Wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw wraz z montażem przedmiotu zamówienia potwierdzonymi dowodami należytego wykonania z ostatnich 3 lat o łącznej wartości powyżej 300 000 zł brutto z czego minimum dwie dostawy muszą opiewać na kwotę co najmniej 150 000,00 zł brutto każda – wg załącznika nr 8 do SIWZ.
3) Oświadczenie o: (załącznik do SIWZ nr 9)
posiadaniu własnego serwisu montażowego;
udzieleniu gwarancji na min. 24 miesiące.
wykonaniu przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami określonymi w przepisach prawa europejskiego i krajowego.
4) „Instrukcję eksploatacji i konserwacji” w języku polskim, odnoszącą się do przedmiotu zamówienia, zawierająca przynajmniej niżej wymienione informacje i dokumenty:
a) charakterystykę regałów, budowę regałów, rysunki poglądowe, sposoby cechowania regałów;
b) zasady eksploatacji regałów, w tym zasady układania ładunków;
c) Zasady przeprowadzania konserwacji regałów opracowane zgodnie ze znowelizowaną normą PN-EN 15635:2010, „Stalowe statyczne systemy składowania – Zastosowanie i utrzymanie urządzeń do składowania”, zakres czynności przeprowadzanych przez poszczególne osoby funkcyjne (użytkownika, wykwalifikowane osoby np. producenta regałów), częstotliwość przeprowadzania przeglądów bieżących i okresowych, kontakty do serwisu w przypadku wystąpienia uszkodzenia regału, w tym przygotowaną na wzór kartę bieżącej kontroli stanu technicznego regałów oraz kartę okresowej kontroli stanu technicznego regałów;
5) Certyfikat jakości zgodny z normą ISO 9001 – potwierdzony za zgodność z oryginałem;
|
Inne dokumenty niewymienione |
Kompletna oferta musi zawierać:
1) Wypełniony formularz oferty - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ,
2) Wypełniony formularz cenowo - ofertowy – sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ,
3) Stosowne pełnomocnictwo(a) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego,
5) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia (załączniki nr 3 i nr 4 do SIWZ),
8) pisemne zobowiązanie podmiotu do udostępnienia niezbędnych zasobów do wykonania zamówienia (załącznik nr 7 do SIWZ) – jeżeli dotyczy,
9) potwierdzenie wniesienia wadium (zalecane).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: wysokości 7.500,00 zł. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert i musi obejmować cały okres związania ofertą.
2. Wadium należy wnieść w formach określonych w art. 45 ustawy.
3. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, należy je wnieść przelewem na konto 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego: nr 29 1010 1469 0042 0013 9120 2000. UWAGA! Przez „wniesienie wadium” Zamawiający przyjmuje zaksięgowanie przelewu na jego rachunku bankowym. W przypadku polecenia przelewu niezaksięgowanego przez bank, wadium uznaje się za nie wniesione.
4. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna oryginał gwarancji lub innego dokumentu należy przesłać (złożyć) za pismem przewodnim z podaniem nazwy przetargu do kancelarii Zamawiającego (budynek nr 2, pokój 17A – parter, czynna od poniedziałku do czwartku w godz. 7.00 – 11.00 oraz w godz. od 13.00-15.00 oraz w piątki w godz. 7.00 – 10.00 oraz w godz. 11.00 – 12.30). Kserokopię potwierdzającą wniesienie wadium zaleca się załączyć do oferty.
5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy.
6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz uprzednim wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za przypadki wymienione w art. 46 ust 4a oraz 5 ustawy powodujące utratę wadium przez Wykonawcę.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Umowa na wykonanie zamówienia sporządzona będzie zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian w treści umowy zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2018-10-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznaniu, ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań, tel. 261 574 802;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w 14 Wojskowym Oddziale Gospodarczym jest osoba wyznaczona rozkazem przez Komendanta 14 WOGu;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Dostawa regałów wraz z rozładunkiem i montażem w magazynie WWSM Piła położonym w m. Biedrusko prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. ustawy;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy( w tym gwarancji) przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
* * Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
|