Dostawa serwera dla Politechniki Koszalińskiej

Publication date 2018-10-01
End date 2018-10-12 00:00:00
Instytucja Politechnika Koszalińska
Miejscowość Koszalin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Serwery komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 630034-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 488220006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwera dla Politechniki Koszalińskiej w zakresie określonym w SIWZ.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu we wskazane przez Zamawiającego miejsce, wraz z montażem Koszty transportu ponosi Wykonawca. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich..
. Przedmiot zamówienia opisuje następujący kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
48822000-6 Serwery komputerowe
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w formularzu cenowym tj. załączniku nr 1A do SIWZ.
Zamawiający wymaga podania przez wykonawcę w formularzu cenowym informacji umożliwiających zamawiającemu identyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia: producent, typ/model urządzenia.
2. Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych i jakościowych. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne oczekiwane przez Zamawiającego, podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym tzn. o parametrach technicznych nie gorszych niż opisane w formularzu cenowym.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5fddfb3b-9afb-43d4-902e-33b16a9b1ba2
Biuletyn 630034-N-2018
Zamawiajacy nazwa Politechnika Koszalińska
Regon 170300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Śniadeckich
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Koszalin
Zamawiajacy kod pocztowy 75453
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon (094) 34-78-637, 34-78-635
Zamawiajacy fax (094) 34-78-636
Zamawiajacy email szp@tu.koszalin.pl
Adres strony url bip.tu.koszalin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt „Centrum badawczo – wdrożeniowe inżynierii powierzchni, projektowania i symulacji procesów oraz badań wibroakustycznych” Nr RPZP.01.03.00-32-0002/17-00 Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa 1 Gospodarka, innowacje, nowoczesne technologie Działanie 1.3 Rozwój publicznej infrastruktury badawczej.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia bip.tu.koszalin.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.tu.koszalin.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Ofertę należy złożyć pisemnie w wersji papierowej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (Dz.U. z 2012r. poz.1529 oraz z 2015r. poz. 1830) lub osobiście, lub za pośrednictwem posłańca na
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Politechnika Koszalińska, Kancelaria Uczelni, ul. Śniadeckich 2, 75-453 Koszalin.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa serwera dla Politechniki Koszalińskiej
Numer referencyjny 51/PNOG/SZP-1/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwera dla Politechniki Koszalińskiej w zakresie określonym w SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu we wskazane przez Zamawiającego miejsce, wraz z montażem Koszty transportu ponosi Wykonawca. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich.. . Przedmiot zamówienia opisuje następujący kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 48822000-6 Serwery komputerowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w formularzu cenowym tj. załączniku nr 1A do SIWZ. Zamawiający wymaga podania przez wykonawcę w formularzu cenowym informacji umożliwiających zamawiającemu identyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia: producent, typ/model urządzenia. 2. Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych i jakościowych. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne oczekiwane przez Zamawiającego, podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym tzn. o parametrach technicznych nie gorszych niż opisane w formularzu cenowym.
Cpv glowny przedmiot 48822000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: maksymalnie 30 dni od dnia podpisania umowy. Uwaga: termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert. W związku z powyższym wskazany termin jest terminem maksymalnym, który każdy z Wykonawców może skrócić. Szczegółowe informacje zawiera rozdział XVI SIWZ.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1.W okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt.23 ustawy pzp , Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.2.Wykaz dokumentów, które powinny zostać złożone przez Wykonawcę w ofercie: 1) Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 do SIWZ 2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany Załącznik nr 1A do SIWZ 3) Oświadczenia z art.25a ust.1 ustawy Pzp -Załącznik nr 2 do SIWZ. 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Umowa nie może być sprzeczna z warunkami przedstawionymi w SIWZ. 2.Pozostałe warunki umowne określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia. 4.Strony postanawiają, iż dokonują w formie pisemnego aneksu zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty: -w zakresie zmiany ceny w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT - wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy ustalona zostanie z uwzględnieniem aktualnej stawki podatku VAT obowiązującej na dzień powstania obowiązku podatkowego. Wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. -w przypadku braku dostępności sprzętu na rynku tj sprzętu wskazanego w ofercie, co zostanie potwierdzone przez jego producenta, dopuszczalne jest dostarczenie przez Wykonawcę towaru o parametrach technicznych nie gorszych i cenie nie wyższej niż wynikającej z oferty. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest uprzednio przedłożyć Zamawiającemu stosowne dokumenty (oświadczenie producenta o niedostępności zaoferowanego towaru, specyfikacja techniczna o nie gorszych parametrach technicznych towaru zamiennego niż zaoferowany w ofercie).Zamiana zaoferowanego towaru wymaga zgody Zamawiającego, którą Zamawiający udzieli niezwłocznie, gdy otrzyma wymagane dokumenty. 5.Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 6.Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie Zamawiającego 7 Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy w przypadku dostawy urządzenia o parametrach technicznych innych niż określone w formularzu cenowym, w przypadku nie wywiązywania się z terminu dostawy określonej w umowie. 8.Odstąpienie od umowy w przypadku określonym w ust.5, 6, 7 powinno nastąpić w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach, w terminie 14 dni od daty otrzymania pisma w tej sprawie przez Wykonawcę. 9.Nie stanowią natomiast zmiany istotnej umowy w rozumieniu art. 144 ustawy PZP zmiany związane z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy ( np. zmiana rachunku bankowego lub zmiana danych teleadresowych). 10. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony .
IV 4 4 data 2018-10-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:45
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 W przypadku udzielenia zamówienia konsorcjum lub innym wykonawcom składającym ofertę wspólną (tzn. wykonawcy określonemu w art. 23 ust. 1 ustawy Pzp), Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

Criterion

Kryteria okres gwarancji w pełnych miesiacach
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena brutto oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin wykonania dostawy
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)