Wydrukowanie oraz dostarczenie ulotek informacyjnych i plakatów dla Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia.

Publication date 2018-10-01
End date 2018-10-10 00:00:00
Instytucja Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Drukowane książki, broszury i ulotki,
  • Usługi programowania pakietów oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 630036-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 221000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia: „Wydrukowanie oraz dostarczenie ulotek informacyjnych i plakatów dla Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b65bbfbf-e4d5-41fe-831e-2ad4c58ede03
Biuletyn 630036-N-2018
Zamawiajacy nazwa Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia
Regon 00137770600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Stanisława Dubois
Zamawiajacy adres numer domu 5A
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-184
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 5970927
Zamawiajacy fax 22 5970937
Zamawiajacy email biuro@csioz.gov.pl
Adres strony url www.csioz.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt pn. „Elektroniczna Platforma Gromadzenia, Analizy i Udostępniania zasobów cyfrowych o Zdarzeniach Medycznych (P1) – Faza 2” w ramach programu Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa,Działanie 2.1 „Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych” II oś priorytetowa „E-administracja i otwarty rząd”.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny jednostka budżetowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.csioz.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.csioz.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego i zaadresować zgodnie z opisem przedstawionym w rozdziale X SIWZ.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres siedziba Zamawiającego ul. Stanisława Dubois 5A, 00-184 Warszawa, piętro I, Kancelaria - pok. nr 127
Nazwa nadana zamowieniu Wydrukowanie oraz dostarczenie ulotek informacyjnych i plakatów dla Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia.
Numer referencyjny WZP.270.163.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot zamówienia: „Wydrukowanie oraz dostarczenie ulotek informacyjnych i plakatów dla Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 22100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-10T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Przedmiot Umowy zostanie wykonana w terminie do dnia 10 grudnia 2018 roku lub do zrealizowania przez Wykonawcę wszystkich Zleceń na wszystkie Materiały informacyjne określone w OPZ, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie obejmujące swoim zakresem dostawę ulotek informacyjnych i plakatów o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków określonych w rozdz. V.1.2.3 SIWZ – sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ, zawierający w szczególności: łączną cenę ofertową brutto, cenę jednostkową za poszczególny asortyment, termin wykonania zamówienia, warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację, którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2) oświadczenia wymienione w rozdziale VI.1- 4 SIWZ
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień Umowy, w następujących przypadkach: 1) gdy niezbędna jest zmiana sposobu wykonania Umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy; 2) gdy zaistnieje uzasadniona potrzeby modyfikacji terminu wykonania Umowy lub jej zakresu, z przyczyn które nie były znane w chwili zawierania Umowy i których nie można było przewidzieć; 3) wystąpienia przerwy w wykonania Umowy, dłuższej niż 10 dni roboczych, z przyczyn niezależnych od Stron; 4) w wyniku zmian w strukturze lub organizacji Zamawiającego, mających wpływ na wykonanie Umowy; 5) gdy nastąpi zmniejszenie stawki podatku od towarów i usług na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu zawarcia Umowy. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy będzie uwzględniać aktualną stawkę podatku od towarów i usług; 6) wystąpienia innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawierania Umowy, a które uniemożliwiają wykonanie Umowy zgodnie z jej treścią i celem. 2. O ile Umowa nie stanowi inaczej, wszelkie zmiany Umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności oraz winny być dokonywane w postaci aneksu do Umowy.
IV 4 4 data 2018-10-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Łączna cena ofertowa brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji poszczególnych zleceń
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)