Zakup i dostawa sprzętu RTV oraz aparatury nagrywającej dźwięk i obraz, aparatury powielającej, sprzętu fotograficznego i akcesoriów, ekranów projekcyjnych oraz drukarek fotograficznych dla 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu oraz jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu.

Publication date 2018-10-01
End date 2018-10-10 00:00:00
Instytucja 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Zegrze
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Różne wyroby włókiennicze z tworzyw sztucznych,
  • Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca,
  • Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 630134-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 323000006, 323300005, 395251009, 386534001, 301212005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu RTV oraz aparatury nagrywającej dźwięk i obraz, aparatury powielającej, sprzętu fotograficznego i akcesoriów, ekranów projekcyjnych oraz drukarek fotograficznych dla 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu oraz jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu.
2. Zamawiający podzielił zamówienia na 5 części:
a. Część I - sprzęt RTV oraz aparatura nagrywająca dźwięk i obraz, aparatura powielająca;
b. Część II - akcesoria do sprzętu RTV oraz aparatura nagrywająca dźwięk i obraz, aparatura powielająca;
c. Część III - sprzęt fotograficzny i akcesoria;
d. Część IV - ekrany projekcyjne z montażem;
e. Część V - Drukarki fotograficzne (sublimacja).
3. Szczegółowy opis i wykaz ilości przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e do SIWZ (odpowiednio dla części).
4. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części, przy czym w danej części może złożyć tylko jedną ofertę.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych (art. 29 ust. 3 ustawy Pzp), w stosunku do produktów wskazanych przez Zamawiającego w Formularzu cenowym dla części III postępowania (Załącznik 2c do SIWZ). Produkty równoważne są to produkty o parametrach, cechach jakościowych i użytkowych identycznych lub nie gorszych jak produkty opisane przez Zamawiającego.
6. Wykonawca zobowiązany jest podać we wszystkich pozycjach Formularza cenowego stanowiącego Załącznik nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e do SIWZ Producenta/model oferowanego towaru.
7. Oferta, w której Wykonawca nie poda w/w informacji dla Części II w poz. 2 i 32 (towary równoważne) zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2 ustawy Pzp.
8. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy, stanowiący Załączniku nr 4 do SIWZ odpowiednio dla Części.
9. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 38650000-6, 32333200-8, 38651000-3, 32300000-6, 31440000-2, 39525100-9, 30234400-2, 38653400-1, 37524000-7, 30121200-5, 30232150-0,
10. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia (dotyczy wszystkich Części ):
a) Zamawiający wymaga, aby ceny jednostkowe oferowanych w ramach przedmiotu zamówienia towarów nie przekraczały kwoty brutto 9 999,99 zł (słownie: dziewięć tysięcy dziewięćset dziewięćdziesiąt dziewięć złotych 99/100).
b) Zamawiający wymaga przy dostawie, aby do dostarczanego sprzętu (towarów) były dołączone karty gwarancyjne, wykaz ukompletowania oraz instrukcje obsługi w języku polskim.
c) Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na okres nie krótszy niż 12 miesięcy (UWAGA: okres gwarancji jest kryterium oceny ofert).
d) Towar musi odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego oraz spełniać europejskie normy bezpieczeństwa CE.
e) Towar musi być fabrycznie nowy, nieużywany, zgodny z przedstawioną ofertą oraz spełniać wymagania techniczno – jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta.
f) Towar musi być dostarczony w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi.
g) Wykonawca oświadcza, iż jest uprawniony do wprowadzania do obrotu towarów.
h) Dostawa przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w SIWZ nastąpi transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy.
i) Do czasu odbioru towaru przez Zamawiającego, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą zamówionego towaru ponosi Wykonawca.
j) Dostawa winna być zrealizowana w dniach od poniedziałku do czwartku w godzinach od 7.30 do 15.00, w piątki w godzinach od 7.30 do 12.30.
k) Wartość brutto obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją umowy, w tym podatek od towarów i usług VAT, inne opłaty i podatki, opłaty celne, ubezpieczenia, koszty opakowania oraz koszty dostawy (transportu i rozładunku) towaru do miejsca wskazanego w SIWZ wraz z kosztami rozładunku.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 453d8169-b5f7-446c-8b50-03120c7208c6
Biuletyn 630134-N-2018
Zamawiajacy nazwa 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Regon 142917040
Zamawiajacy adres ulica Juzistek
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Zegrze
Zamawiajacy kod pocztowy 05-131
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 261883896
Zamawiajacy fax 261883868
Zamawiajacy email jw4809.zp@ron.mil.pl
Adres strony url www.26wog.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Wojskowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.26wog.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Juzistek 2, 05-131 Zegrze, kancelaria jawna pokój nr 43, budynek nr 220.
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa sprzętu RTV oraz aparatury nagrywającej dźwięk i obraz, aparatury powielającej, sprzętu fotograficznego i akcesoriów, ekranów projekcyjnych oraz drukarek fotograficznych dla 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu oraz jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu.
Numer referencyjny ZP/75/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu RTV oraz aparatury nagrywającej dźwięk i obraz, aparatury powielającej, sprzętu fotograficznego i akcesoriów, ekranów projekcyjnych oraz drukarek fotograficznych dla 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu oraz jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu. 2. Zamawiający podzielił zamówienia na 5 części: a. Część I - sprzęt RTV oraz aparatura nagrywająca dźwięk i obraz, aparatura powielająca; b. Część II - akcesoria do sprzętu RTV oraz aparatura nagrywająca dźwięk i obraz, aparatura powielająca; c. Część III - sprzęt fotograficzny i akcesoria; d. Część IV - ekrany projekcyjne z montażem; e. Część V - Drukarki fotograficzne (sublimacja). 3. Szczegółowy opis i wykaz ilości przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e do SIWZ (odpowiednio dla części). 4. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części, przy czym w danej części może złożyć tylko jedną ofertę. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych (art. 29 ust. 3 ustawy Pzp), w stosunku do produktów wskazanych przez Zamawiającego w Formularzu cenowym dla części III postępowania (Załącznik 2c do SIWZ). Produkty równoważne są to produkty o parametrach, cechach jakościowych i użytkowych identycznych lub nie gorszych jak produkty opisane przez Zamawiającego. 6. Wykonawca zobowiązany jest podać we wszystkich pozycjach Formularza cenowego stanowiącego Załącznik nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e do SIWZ Producenta/model oferowanego towaru. 7. Oferta, w której Wykonawca nie poda w/w informacji dla Części II w poz. 2 i 32 (towary równoważne) zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2 ustawy Pzp. 8. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy, stanowiący Załączniku nr 4 do SIWZ odpowiednio dla Części. 9. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 38650000-6, 32333200-8, 38651000-3, 32300000-6, 31440000-2, 39525100-9, 30234400-2, 38653400-1, 37524000-7, 30121200-5, 30232150-0, 10. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia (dotyczy wszystkich Części ): a) Zamawiający wymaga, aby ceny jednostkowe oferowanych w ramach przedmiotu zamówienia towarów nie przekraczały kwoty brutto 9 999,99 zł (słownie: dziewięć tysięcy dziewięćset dziewięćdziesiąt dziewięć złotych 99/100). b) Zamawiający wymaga przy dostawie, aby do dostarczanego sprzętu (towarów) były dołączone karty gwarancyjne, wykaz ukompletowania oraz instrukcje obsługi w języku polskim. c) Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na okres nie krótszy niż 12 miesięcy (UWAGA: okres gwarancji jest kryterium oceny ofert). d) Towar musi odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego oraz spełniać europejskie normy bezpieczeństwa CE. e) Towar musi być fabrycznie nowy, nieużywany, zgodny z przedstawioną ofertą oraz spełniać wymagania techniczno – jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta. f) Towar musi być dostarczony w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi. g) Wykonawca oświadcza, iż jest uprawniony do wprowadzania do obrotu towarów. h) Dostawa przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w SIWZ nastąpi transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy. i) Do czasu odbioru towaru przez Zamawiającego, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą zamówionego towaru ponosi Wykonawca. j) Dostawa winna być zrealizowana w dniach od poniedziałku do czwartku w godzinach od 7.30 do 15.00, w piątki w godzinach od 7.30 do 12.30. k) Wartość brutto obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją umowy, w tym podatek od towarów i usług VAT, inne opłaty i podatki, opłaty celne, ubezpieczenia, koszty opakowania oraz koszty dostawy (transportu i rozładunku) towaru do miejsca wskazanego w SIWZ wraz z kosztami rozładunku.
Cpv glowny przedmiot 32300000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 25
Informacje na temat katalogow Zamawiający wymaga, aby zamówienie było realizowane w terminie do 25 dni roboczych od daty zawarcia umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci karty katalogowe producenta do pozycji 2 i 32 Formularza cenowego (dotyczy części III).
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do upływu terminu składania ofert, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 1 niniejszej SIWZ, do złożenia oferty w formie pisemnej. Wzór formularza oferty stanowią: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Formularz/e cenowy/e - wypełnione i podpisane wg wzoru określonego w Zał. nr 2a, 2b, 2c, 2d i 2e do SIWZ odpowiednio dla Części. 2. Pełnomocnictwo
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionej poniżej: a) Istotnych zmian w przepisach ustawowych i aktach wykonawczych związanych z przedmiotem zamówienia, które nastąpiły po dniu podpisania umowy; b) Wystąpienia siły wyższej ( rozumiana, jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia, którego skutkom nie można było zapobiec) uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ- odstąpienie od umowy bez naliczania kar umownych, przedłużenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie zakresu realizacji umowy; c) Rezygnacji Zamawiającego z części przedmiotu umowy – zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy; d) Zmiany w zakresie podwykonawców, wskazanych w ofercie do realizacji części zamówienia, na wniosek złożony przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem, że jeżeli Wykonawca powołał się na spełnienie warunków udziału w postępowaniu na zasadach art. 22a ustawy Pzp, nowo wskazany podwykonawca wykaże spełnienie tych warunków; e) Gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonanaia umowy zgodnie z SIWZ – przedłużenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie zakresu realizacji umowy, odstąpienie od umowy bez naliczania kar umownych; f) W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana o wartość należnego podatku przez dodanie do wartości netto wartości należnego podatku VAT, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie prawa – zmiana wynagrodzenia Wykonawcy (brutto). 2. Powyższe zmiany wymagają zachowania formy pisemnej (w formie aneksu) pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-10-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część I - sprzęt RTV oraz aparatura nagrywająca dźwięk i obraz, aparatura powielająca;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32300000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 25
Zalacznik krotki opis Część I - sprzęt RTV oraz aparatura nagrywająca dźwięk i obraz, aparatura powielająca;
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część II - akcesoria do sprzętu RTV oraz aparatura nagrywająca dźwięk i obraz, aparatura powielająca;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32330000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 25
Zalacznik krotki opis Część II - akcesoria do sprzętu RTV oraz aparatura nagrywająca dźwięk i obraz, aparatura powielająca;
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część III - sprzęt fotograficzny i akcesoria;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39525100-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 25
Zalacznik krotki opis Część III - sprzęt fotograficzny i akcesoria;
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część IV - ekrany projekcyjne z montażem;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38653400-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 25
Zalacznik krotki opis Część IV - ekrany projekcyjne z montażem;
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Część V - Drukarki fotograficzne (sublimacja).
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30121200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis Część V - Drukarki fotograficzne (sublimacja).
  

Criterion

Kryteria Okres Gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)