Wdrożenie e-usług w Szpitalu w Wołominie

Publication date 2018-10-01
End date 2018-10-12 00:00:00
Instytucja Szpital Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie
Miejscowość Wołomin
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi w zakresie oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 630241-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 722600005
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „wdrożenie e-usług w Szpitalu w Wołominie”, realizowanego w ramach projektu nr RPMA.02.01.01-14-2516/15 pn. „Wdrożenie e-usług w Szpitalu Powiatowym w Wołominie w celu poprawy jakości i dostępność ochrony zdrowia” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020 obejmującego dostawę sprzętu, wyposażenia i oprogramowania informatycznego– Szpital Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie zlokalizowanym w Wołominie, ul. Gdyńska 1/3

2. Szczegółowy opis zamówienia:
W ramach przedmiotu zamówienia wymaga się dostarczenia Systemu Informatycznego (zwanego też SI), w skład którego muszą wchodzić moduły/elementy określane jako część e-kadry, e-szkolenia, moduł Rozliczeń Kontraktów Pracowniczych, w ramach integracji istniejącego systemu części „szarej” .
Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia, tj.: opisu Systemów Informatycznych, sprzętu i wyposażenia zostały zamieszczone w załącznikach nr 1 do SIWZ .
3. Aplikacje zostaną wdrożone do użytkowania w terminie nie później niż do 31.01.2019r. od daty podpisania umowy.
Termin opieki nad wdrażaniem systemów informatycznych należy przyjąć 36 miesięcy.
Okres pogwarancyjny 36-60 miesięcy

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2085d599-f5db-478f-a0da-4790009238c2
Biuletyn 630241-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szpital Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie
Regon 31031500000
Zamawiajacy adres ulica Gdyńska
Zamawiajacy adres numer domu 1/3
Zamawiajacy miejscowosc Wołomin
Zamawiajacy kod pocztowy 05-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 227 633 100
Zamawiajacy fax 227 633 135
Zamawiajacy email zamowienia@szpitalwolomin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu RPMA.02.01.01-14-2516/15 pn. „Wdrożenie e-usług w Szpitalu Powiatowym w Wołominie w celu poprawy jakości i dostępność ochrony zdrowia” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020 obejmującego dostawę sprzętu, wyposażenia i oprogramowania informatycznego– Szpital Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie zlokalizowanym w Wołominie, ul. Gdyńska 1/3
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny szpital
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalwolomin.pl
Nazwa nadana zamowieniu Wdrożenie e-usług w Szpitalu w Wołominie
Numer referencyjny 04/I/2018/ZAM
Czy dialog techniczny 1
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest „wdrożenie e-usług w Szpitalu w Wołominie”, realizowanego w ramach projektu nr RPMA.02.01.01-14-2516/15 pn. „Wdrożenie e-usług w Szpitalu Powiatowym w Wołominie w celu poprawy jakości i dostępność ochrony zdrowia” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020 obejmującego dostawę sprzętu, wyposażenia i oprogramowania informatycznego– Szpital Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie zlokalizowanym w Wołominie, ul. Gdyńska 1/3 2. Szczegółowy opis zamówienia: W ramach przedmiotu zamówienia wymaga się dostarczenia Systemu Informatycznego (zwanego też SI), w skład którego muszą wchodzić moduły/elementy określane jako część e-kadry, e-szkolenia, moduł Rozliczeń Kontraktów Pracowniczych, w ramach integracji istniejącego systemu części „szarej” . Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia, tj.: opisu Systemów Informatycznych, sprzętu i wyposażenia zostały zamieszczone w załącznikach nr 1 do SIWZ . 3. Aplikacje zostaną wdrożone do użytkowania w terminie nie później niż do 31.01.2019r. od daty podpisania umowy. Termin opieki nad wdrażaniem systemów informatycznych należy przyjąć 36 miesięcy. Okres pogwarancyjny 36-60 miesięcy
Cpv glowny przedmiot 72260000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-01-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej. Do prowadzenia działalności w zakresie niniejszego przedmiotu zamówienia nie jest wymagane posiadanie kompetencji ani uprawnień. Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane OŚWIADCZENIE – że ustawy nie nakładają obowiązku posiadania koncesji , zezwolenia lub licencji.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Potwierdzenie że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. OPŁACONA POLISA , a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 200.000 zł.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli: I. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał co najmniej: Jedno zamówienie o wartości minimum 300 000,00 zł brutto, którego przedmiotem była dostawa i wdrożenie elektronicznego obiegu dokumentów, BI wraz z interfejsami do integracji z systemami zewnętrznymi i obejmowała łącznie następujące kryteria: • minimum 50 stanowisk komputerowych objętych serwisem w danej jednostce ochrony zdrowia; • minimum 2 fizycznych serwerów objętych serwisem w danej jednostce ochrony zdrowia; • minimalna ilość pracowników Wykonawcy świadcząca usługi na terenie danego Zamawiającego to 2 osoby; II. Wykaz osób realizujących zamówienie: 1. minimum 1 osobę pełniącą funkcję Kierownik Projektu, która: • posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w projektach w zakresie administrowania systemem informatycznym oraz kierowania pracami obsługi technicznej w jednostkach ochrony zdrowia; • w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyła w przynajmniej jednym projekcie w zakresie administrowania systemem informatycznym oraz kierowania pracami obsługi technicznej w jednostce ochrony zdrowia o wartości usługi nie mniejszej niż 300 000 PLN brutto i terminie realizacji nie krótszym niż 24 miesiące, w charakterze kierownika/zastępcy kierownika projektu; • posiada wiedzę z zakresu metodyk zarządzania projektami. 2. minimum 1 osobą pełniącą funkcję Administrator Baz Danych, która: • posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w projektach realizowanych w jednostkach ochrony zdrowia w zakresie konfigurowania i administrowania bazami SQL; • w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyła w przynajmniej jednym projekcie o wartości usługi nie mniejszej niż 150 000 PLN brutto i terminie realizacji nie krótszym niż 12 miesięcy, którego jednym z zakresów była instalacja, konfigurowanie i administrowanie bazami SQL; 3. minimum 1 osobą pełniącą funkcję Administratora Systemów Serwerowych, która: • posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w projektach realizowanych w jednostkach ochrony zdrowia w zakresie administrowania serwerami Microsoft Windows Server w wersji co najmniej 2008; • w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyła w przynajmniej jednym projekcie o wartości usługi nie mniejszej niż 150 000 PLN brutto i terminie realizacji nie krótszym niż 12 miesięcy, którego jednym z zakresów było administrowanie serwerami Microsoft Windows Server w wersji co najmniej 2008, 4. minimum 1 osobą pełniącą funkcję Administrator Środowiska Wirtualizacyjnego, która: • posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w projektach realizowanych w jednostkach ochrony zdrowia w zakresie administrowania środowiskiem wirtualizacyjnym; • w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyła w przynajmniej jednym projekcie o wartości usługi nie mniejszej niż 150 000 PLN brutto i terminie realizacji nie krótszym niż 12 miesięcy, którego jednym z zakresów było administrowanie środowiskiem wirtualizacyjnym; 5. minimum 1 osoba pełniąca funkcję Konsultanta ds. Wdrażania Dokumentacji, która: • Posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie wdrożeń SZBI zgodnie z wymagania normy ISO 27001 • Uczestniczyła w co najmniej jednym wdrożeniu SZBI zgodnie z wymaganiami normy PN-ISO/IEC 27001:2014 dla jednostek z branży ochrony zdrowia; • Posiada aktualny certyfikat metodyki zarządzania projektami PRINCE2 lub PMI; 6. minimum 1 osoba pełniąca funkcję Konsultanta, która: • Posiada certyfikat CISSP lub CASP • Posiada certyfikat audytora wiodącego ISO/IEC 27001:2013 (akredytacja IRCA) • Posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w roli kierownika zespołu konsultantów w zakresie wdrożeń SZBI zgodnie z wymaganymi normy PN-ISO/IEC 27001:2014; • Uczestniczyła w co najmniej jednym wdrożeniu SZBI zgodnie z wymaganiami normy PN-ISO/IEC 27001:2014 dla jednostek z branży ochrony zdrowia; 7. minimum 1 osobę pełniącą funkcję Koordynatora Testów Bezpieczeństwa, która: • Posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie w przeprowadzaniu testów bezpieczeństwa aplikacji i infrastruktury • Posiada co najmniej jeden z certyfikatów: Certified Ethical Hacker (CEH), Offensive Security Certified Professional (OSCP) certyfikat GIAC (Global Information Assurance Certification), Certified Information Systems Security Professional (CISSP). WYKAZU USŁUG/DOSTAW wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których prace te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy i usługa zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy prace zostały wykonane i prawidłowo ukończone - załącznik nr 1A do SIWZ; WYKAZU OSÓB, skierowanych ,które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie pracami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 1B do SIWZ
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe ZAŚWIADCZENIE niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem spełnienia przez Wykonawcę określonych norm zapewnienia jakości potwierdzające, że działalność Wykonawcy objęta jest Systemem Zarządzania Jakością w zakresie przedmiotu zamówienia np. Certyfikat ISO 9001:2009 lub ISO 9001:2015 lub dokument równoważny. (Składa przynajmniej jeden z uczestników konsorcjum). ZAŚWIADCZENIE niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem spełnienia przez Wykonawcę określonych norm zapewnienia bezpieczeństwa informacji potwierdzające, że działalność Wykonawcy objęta jest Systemem Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w zakresie przedmiotu zamówienia np. Certyfikat ISO/IEC 27001:2013 (akredytacja IRCA), PN-ISO/IEC 27001:2014 lub dokument równoważny. (Składa przynajmniej jeden z uczestników konsorcjum).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia wymaganych w SIWZ oświadczeń lub dokumentów
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia wymaganych w SIWZ oświadczeń lub dokumentów
Zakresie kryteriow selekcji Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia wymaganych w SIWZ oświadczeń lub dokumentów
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia wymaganych w SIWZ oświadczeń lub dokumentów
Czy wadium 1
Wadium Przystępując do przetargu, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości; 5.500zł
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-10-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Funkcjonalność oprogramowania
Znaczenie 25,00
  
Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Kryteria serwis pogwarancyjny
Znaczenie 15,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)