GuidZP400 |
5f4a7451-7aef-482f-af09-8e5082e81dec
|
Biuletyn |
629741-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Łańcut
|
Regon |
69058175500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Plac Sobieskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
18
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łańcut
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
37100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
172 252 202
|
Zamawiajacy fax |
172 252 021
|
Zamawiajacy email |
urzad@um-lancut.pl
|
Adres strony url |
www.lancut.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://lancut.biuletyn.net
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://lancut.biuletyn.net
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
oferta pisemna złozona za pomocą operatora pocztowego, kuriera lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Łańcuta, Plac Sobieskiego 18, 37-100 Łańcut, pok. 22
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia: mebli oraz digestorium do Miejskiego Domu Kultury w Łańcucie
|
Numer referencyjny |
BPF.271.18.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa wyposażenia: mebli oraz digestorium do Miejskiego Domu Kultury w Łańcucie. Zamówienie podzielone zostało na części.
|
Cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-11-20T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast wskazanych dokumentów, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające,że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się wymienionych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Informacja dotyczącą Podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje zaangażowanie Podwykonawców do wykonania zamówienia) – w Formularzu Oferty. 2. Pisemne zobowiązanie podmiotów wraz z dokumentami dotyczącymi (jeżeli dotyczy - składane wraz z ofertą): 1) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Informację - czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku – informacja - w Formularzu Oferty. 4. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. 5. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy Wykonawca składa wraz z ofertą). 6. Wadium – dokument potwierdzający wniesienie wadium ( składany wraz z ofertą)
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
W zakres części 1 dostawa mebli - 4 000 zł
|
Zmiana umowy tekst |
Istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy określono w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - istotne postanowienia umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-10-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
PLN
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mebli
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-11-20T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa mebli, w tym m.in: szafy, krzesła, sofy, fotele, biurka. Szczegółowy zakres zawarty został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa digestorium
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39180000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-11-20T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa digestorium.
|
| |