GuidZP400 |
ccb0e3da-57ce-4130-a33b-2ee1b4f7b9f3
|
Biuletyn |
630151-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Ministerstwo Środowiska , Biuro Dyrektora Generalnego
|
Regon |
106485800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wawelska
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00922
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
0-22 57-92-523
|
Zamawiajacy fax |
0-22 57-92-524
|
Zamawiajacy email |
dorota.liwarska@mos.gov.pl
|
Adres strony url |
bip.mos.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Dostep dokumentow zamowienia |
bip.mos.gov.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.mos.gov.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie, zgodnie z zasadami określonymi w Rozdziale 7 SIWZ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Ministerstwo Środowiska, ul. Wawelska 52/54, 00-922 Warszawa (Kancelaria Ogólna)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i wdrożenie w infrastrukturze Zamawiającego urządzenia typu sandbox
|
Numer referencyjny |
BDGwzp-216/27/2018/DL
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie w infrastrukturze Zamawiającego urządzenia typu sandbox
|
Cpv glowny przedmiot |
48730000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
239625,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
20
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia: - dostarczenie, zainstalowanie i uruchomienie urządzenia wraz z zainstalowanym i skonfigurowanym oprogramowaniem: 20 dni roboczych od podpisania umowy; - dostarczenie pakietu usługi serwisu: 7 dni roboczych od dnia podpisania protokołu odbioru urządzenia
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał minimum dwa zamówienia, których przedmiotem była dostawa i wdrożenie urządzenia typu sandbox w infrastrukturze podmiotu zamawiającego, o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto każde wraz z podaniem jego wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których zamówienia te zostały wykonane oraz załączy dowody, że zamówienia te zostały wykonane należycie.
Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy b) dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego c) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt a) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone w pkt c) stosuje się odpowiednio
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) wykaz zamówień wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zawierający minimum dwa zamówienia, których przedmiotem była dostawa i wdrożenie urządzenia typu sandbox w infrastrukturze podmiotu zamawiającego, o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto każde, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie
2) dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ 2) Specyfikacja techniczna sporządzona i wypełniona według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2a do SIWZ 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.4.1 i 4.4.4 SIWZ - jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-10-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|