Adaptacja obiektu handlowo-usługowego na świetlicę wiejską w m. Rychlik - wyposażenie

Publication date 2018-10-01
End date 2018-10-22 00:00:00
Instytucja Urząd Miejski w Sulęcinie
Miejscowość Sulęcin
Województwo lubuskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 622190-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 390000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia, sprzętu gospodarstwa domowego oraz mebli i sprzętu RTV i AGD zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia .

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bb883d68-4733-40eb-aab7-4405519d999d
Biuletyn 622190-N-2018
Zamawiajacy nazwa Urząd Miejski w Sulęcinie
Regon 52617900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Lipowa
Zamawiajacy adres numer domu 18
Zamawiajacy miejscowosc Sulęcin
Zamawiajacy kod pocztowy 69200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 957 553 601
Zamawiajacy fax 957 552 122
Zamawiajacy email umig@sulecin.pl
Adres strony url www.bip.sulecin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.sulecin.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.sulecin.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej pod rygorem nieważności .
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Sulęcinie , ul. Lipowa 18, 69-200 Sulęcin, biuro podawcze.
Nazwa nadana zamowieniu Adaptacja obiektu handlowo-usługowego na świetlicę wiejską w m. Rychlik - wyposażenie
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia, sprzętu gospodarstwa domowego oraz mebli i sprzętu RTV i AGD zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia .
Cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2018-12-10T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2019-01-18T00:00:00+01:00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1) wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ; 2) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia wg załącznika nr 2 do SIWZ; 3) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania 4) oświadczenie o grupie kapitałowej
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-10-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)