GuidZP400 |
c2554271-3c19-4cf2-b677-e6866a5b86c0
|
Biuletyn |
622956-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Warmińsko-Mazurski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Olsztynie
|
Regon |
519653022
|
Zamawiajacy adres ulica |
Jagiellońska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
91
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Olsztyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
10-356
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
895 357 684
|
Zamawiajacy fax |
895 357 684
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@w-modr.pl
|
Adres strony url |
www.w-modr.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.w-modr.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Jagiellońskiej 91, 10-356 Olsztyn, w sekretariacie
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa oraz montaż i instalacja gilotyny/ krajarki papieru z programatorem, zszywarko-falcerki, zbieraczki ciernej oraz bigówko-perforatora
|
Numer referencyjny |
SZP-26-A-12/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż i instalacja gilotyny/ krajarki papieru z programatorem, zszywarko-falcerki, zbieraczki ciernej oraz bigówko-perforatora.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
42900000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
129434,96
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
49
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu
Zamawiający żąda następujących dokumentów: Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej
ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5
pkt 1 ustawy Pzp (§ 5 pkt 4 rozporządzenia ws. dokumentów). Dotyczy odpisu z Krajowego
Rejestru Sądowego (dla podmiotów wpisanych do KRS) lub odpisu z Centralnej Ewidencji
Działalności Gospodarczej (dla podmiotów wpisanych do CEDIG). Wskazane rejestry są
ogólnodostępnymi i bezpłatnymi bazami danych, zatem Zamawiający pobiera samodzielnie
informacje z tych baz danych. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa
dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3.
Dokumenty, o których mowa w pkt. 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert. 9. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się
dokumentów, o których mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio
oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub
oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem
sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym
ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Przepis pkt. 3 stosuje się.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w przypadku:
a. zmian technologicznych spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami: udokumentowaną niedostępnością na rynku materiałów wskazanych w załączniku nr 1 do umowy, spowodowaną zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku, pojawieniem się na rynku materiałów nowszej generacji,
b. w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy,
|
IV 4 4 data |
2018-10-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|