„dostawa tonerów do urządzenia wielofunkcyjnego i materiałów biurowych”

Publication date 2018-10-01
End date 2018-10-09 00:00:00
Instytucja Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Olsztynie
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 619267-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 301251105, 301976442
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tonerów do urządzenia wielofunkcyjnego i materiałów biurowych w ilości i o parametrach wskazanych w Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do umowy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ.
3. Zamawiający podzielił zamówienie na części i dopuszcza składanie ofert częściowych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f384836c-cdfd-4734-9968-c16d302af34d
Biuletyn 619267-N-2018
Zamawiajacy nazwa Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Olsztynie
Regon 280344449
Zamawiajacy adres ulica Dworcowa
Zamawiajacy adres numer domu 60
Zamawiajacy miejscowosc Olsztyn
Zamawiajacy kod pocztowy 10-437
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 89 537 21 00,
Zamawiajacy fax 89 527 04 23
Zamawiajacy email sekretariat.olsztyn@rdos.gov.pl,
Adres strony url http://bip.olsztyn.rods.gov.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu projekt nr POIS.02.04.00-00-0193/16, pn.: „Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.olsztyn.rdos.gov.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Olsztynie, ul. Dworcowa 60, 10-437 Olsztyn, sekretariat, parter
Nazwa nadana zamowieniu „dostawa tonerów do urządzenia wielofunkcyjnego i materiałów biurowych”
Numer referencyjny WOF-OA.082.10.2018.KB
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tonerów do urządzenia wielofunkcyjnego i materiałów biurowych w ilości i o parametrach wskazanych w Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do umowy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiający podzielił zamówienie na części i dopuszcza składanie ofert częściowych.
Cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający zażąda odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia lub wskazania przez Wykonawcę możliwości ich pobrania za pomocą bezpłatnych, ogólnodostępnych baz danych wskazując adres strony internetowej.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W przypadku oferowania przez Wykonawcę materiałów równoważnych, na potwierdzenie ich równoważności, Wykonawca przedstawi zaświadczenie lub certyfikat podmiotu uprawnionego do kontroli jakości w zakresie przedmiotu zamówienia. Przez jednostkę oceniającą zgodność (uprawniona do kontroli jakości) rozumie się jednostkę wykonującą działania z zakresu oceny zgodności, w tym kalibrację, testy, certyfikację i kontrolę, akredytowaną zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 765/2008 z dnia 9 lipca 2008 r. ustanawiającym wymagania w zakresie akredytacji i nadzoru rynku odnoszące się do warunków wprowadzania produktów do obrotu i uchylającym rozporządzenie (EWG) nr 339/93 (Dz. Urz. WE L 218 z 13.8.2008, str. 30). Za dokumenty równoważne zaświadczeniu lub certyfikatowi Zamawiający uzna raporty z testów wydajności (na każdy rodzaj materiału równoważnego) wykonane wg norm na tonery monochromatyczne ISO/IEC 19752, tonery do drukarek kolorowych ISO/IEC 19798. Zamawiający wymaga od Wykonawców przedstawienia raportu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność (spełniająca wymagania określone w ust. 4), jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawcy złożą w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji z otwarcia ofert, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Zamawiający na mocy art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r. poz. 229 t.j.) złożyli odrębne oferty, oferty częściowe w postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku jednej oferty Zamawiający może odstąpić od żądania złożenia oświadczenia.
Czy wadium 1
Wadium 1. W celu zabezpieczenia oferty Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości: 100 zł, w tym: 1) część 1 – 100 zł. 2) część 2 – Zamawiający nie przewiduje złożenia wadium. 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: 2.1. wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert, 2.2. wnoszone w pozostałych formach oryginały dokumentów zostały złożone w budynku RDOS, pok. nr 19, II piętro (p. Katarzyna Białek) przed upływem terminu do składania ofert. 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP O/O Olsztyn 61 1010 1397 0017 1713 9120 0000. 4. Formy wniesienia wadium: 4.1. wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 4.2. w treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, o których mowa w niniejszym rozdziale punkt 6 w jakich Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. Gwarancja (poręczenie) nie może zawierać zastrzeżenia gwaranta (poręczyciela), że pisemne żądanie zapłaty musi być przedstawione za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Zamawiającego, w celu potwierdzenia, że podpisy złożone na pisemnym żądaniu należą do osób uprawnionych do zaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu Zamawiającego. 5. Zwrot wadium. 5.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 6.1 i 6.2 niniejszego rozdziału; 5.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano; 5.3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zatrzymanie wadium. 6.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3 a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawianie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6.2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6.3. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie, pkt. 5.1. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-10-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa tonerów do urządzenia wielofunkcyjnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa do tonerów do urządzenia wielofunkcyjnego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w asortymencie i w ilościach zawartych w tabeli w rozdziale IVa SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa materiałów biurowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w asortymencie i w ilościach zawartych w tabeli w rozdziale IVa SIWZ.
  

Criterion

Kryteria okres gwarancji liczony od daty odbioru
Znaczenie 20,00
  
Kryteria liczba dni skrócenia terminu wykonania
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)