Dostawa nabiału

Publication date 2018-10-01
End date 2018-10-09 00:00:00
Instytucja Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II w Bełchatowie
Miejscowość Bełchatów
Województwo łódzkie
Branża
  • Produkty mleczarskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 623242-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 155000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa nabiału dla potrzeb Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Pawła II w Bełchatowie. 2. Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15500000-3 Produkty mleczarskie 3. Opis, wielkość i zakres zamówienia: określa załącznik nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8d6f052d-78b2-4150-958b-9ca928671151
Biuletyn 623242-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II w Bełchatowie
Regon 000306503
Zamawiajacy adres ulica Czapliniecka
Zamawiajacy adres numer domu 123
Zamawiajacy miejscowosc Bełchatów
Zamawiajacy kod pocztowy 97-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 44 63 58 236, 44 63 58 208
Zamawiajacy fax 44 63 58 208
Zamawiajacy email z.publiczne@szpital-belchatow.pl
Adres strony url www.szpital-belchatow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital-belchatow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II w Bełchatowie, ul Czapliniecka 123, 97-400 Bełchatów
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa nabiału
Numer referencyjny GZP/3800/26/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa nabiału dla potrzeb Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Pawła II w Bełchatowie. 2. Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15500000-3 Produkty mleczarskie 3. Opis, wielkość i zakres zamówienia: określa załącznik nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 329918,01
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Nie dotyczy! Zamawiający nie określił w tym zakresie warunków.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Nie dotyczy! Zamawiający nie określił w tym zakresie warunków.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Nie dotyczy! Zamawiający nie określił w tym zakresie warunków.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Zakresie warunkow udzialu Nie dotyczy! Zamawiający nie określił w tym zakresie warunków.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy! Zamawiający nie określił w tym zakresie warunków.
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. - wzór druku oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ; Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy mogą nastąpić wyłącznie jeżeli Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. 2. Strony przewidują możliwość zmiany umowy w szczególności w przypadku: 1) wstrzymania lub zakończenia produkcji, strony dopuszczają możliwość dostarczenia odpowiednich równoważnych produktów objętych umową przy zachowaniu ich parametrów techniczno-jakościowych (co najmniej jak dotychczas dostarczane) oraz dotychczasowych cen, 2) zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta, przy czym zmiana cen jednostkowych za opakowanie handlowe odbywa się z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, przy jednoczesnym zachowaniu ceny jednostkowej za sztukę, 3) zmiany ceny, która może nastąpić tylko w szczególnie uzasadnionych przypadkach, w wyniku okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub w przypadku kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego. 4) znaczącej rynkowej obniżki lub wzrostu cen asortymentu objętego niniejszą umową, wyłącznie na podstawie umotywowanego wniosku złożonego przez każdą ze stron umowy, proporcjonalnie do sytuacji na rynku przedmiotowych dostaw właściwym dla siedziby Zamawiającego, 5) przedłużenia okresu, na który została zawarta umowa, w celu zrealizowania niewykorzystanych ilości asortymentu w terminie wykraczającym poza okres obowiązywania niniejszej umowy, 6) ustawowej zmiany umowy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w taki sposób, że cena netto pozostaje bez zmian. 3. Za wyjątkiem zmian dokonywanych na podstawie §11 ust. 2 pkt 6 wszelkie pozostałe zmiany niniejszej umowy wymagają, pod rygorem nieważności, zgody Zamawiającego wyrażonej w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2018-10-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)