Dostawy materiałów kancelaryjnych

Publication date 2018-10-01
End date 2018-10-09 00:00:00
Instytucja Komenda Stołeczna Policji
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 622662-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 301920001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Postępowanie prowadzone jest w celu zawarcia umów ramowych na dostawy materiałów kancelaryjnych.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, który będzie zakupywany w ramach zamówień publicznych realizowanych na podstawie zawartych umów ramowych zawiera Załącznik nr 1 do dokumentacji zamówienia, a planowe ich ilości załącznik nr 7 do dokumentacji zamówienia.
3.Zamawiający dokonywał będzie zakupów asortymentu w ramach umów wykonawczych w rodzaju oraz ilości wynikających z rzeczywistych potrzeb w tym zakresie, przy czym łączna wartość udzielonych w ramach umowy ramowej zamówień publicznych nie przekroczy kwoty, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówień publicznych realizowanych na podstawie zawartych umów ramowych.
4.W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie dokonuje zakupu asortymentu. Celem niniejszego postępowania jest zawarcie przez Zamawiającego umów ramowych z maksymalnie 5 (pięcioma) Wykonawcami, których ceny ofert wyliczone przez Zamawiającego zgodnie z zapisem Rozdz. XII pkt 1 dokumentacji do zamówienia, nie przekroczą kwoty, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówień publicznych realizowanych na podstawie zawartych umów ramowych i uzyskają w kryteriach oceny ofert pozycje od 1 do 5 chyba, że oferty niepodlegające odrzuceniu złoży mniej Wykonawców.
5.Zamawiający będzie udzielał zamówień publicznych wysyłając do Wykonawców, z którymi zawrze umowę ramową zaproszenia do złożenia oferty, w których określi ilość i rodzaj asortymentu. Postanowienia zawarte w umowie ramowej będą wiążące dla Stron.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 64f790c0-0a74-4c64-bec0-610fb85dc7f4
Biuletyn 622662-N-2018
Zamawiajacy nazwa Komenda Stołeczna Policji
Regon 012126482
Zamawiajacy adres ulica ul. Nowolipie
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-150
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon (22) 6038608
Zamawiajacy fax (22) 603 76 42
Zamawiajacy email zamowienia@ksp.policja.gov.pl
Adres strony url www. policja.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 2
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.policja.waw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.policja.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty oraz oświadczenia, sporządza się pod rygorem nieważności w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Komenda Stołeczna Policji, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy materiałów kancelaryjnych
Numer referencyjny WZP-5002/18/221/Z
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1.Postępowanie prowadzone jest w celu zawarcia umów ramowych na dostawy materiałów kancelaryjnych. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, który będzie zakupywany w ramach zamówień publicznych realizowanych na podstawie zawartych umów ramowych zawiera Załącznik nr 1 do dokumentacji zamówienia, a planowe ich ilości załącznik nr 7 do dokumentacji zamówienia. 3.Zamawiający dokonywał będzie zakupów asortymentu w ramach umów wykonawczych w rodzaju oraz ilości wynikających z rzeczywistych potrzeb w tym zakresie, przy czym łączna wartość udzielonych w ramach umowy ramowej zamówień publicznych nie przekroczy kwoty, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówień publicznych realizowanych na podstawie zawartych umów ramowych. 4.W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie dokonuje zakupu asortymentu. Celem niniejszego postępowania jest zawarcie przez Zamawiającego umów ramowych z maksymalnie 5 (pięcioma) Wykonawcami, których ceny ofert wyliczone przez Zamawiającego zgodnie z zapisem Rozdz. XII pkt 1 dokumentacji do zamówienia, nie przekroczą kwoty, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówień publicznych realizowanych na podstawie zawartych umów ramowych i uzyskają w kryteriach oceny ofert pozycje od 1 do 5 chyba, że oferty niepodlegające odrzuceniu złoży mniej Wykonawców. 5.Zamawiający będzie udzielał zamówień publicznych wysyłając do Wykonawców, z którymi zawrze umowę ramową zaproszenia do złożenia oferty, w których określi ilość i rodzaj asortymentu. Postanowienia zawarte w umowie ramowej będą wiążące dla Stron.
Cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 18
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej i zawodowej. Zamawiający żąda, by Wykonawca wykazał , że posiada doświadczenie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie w zakresie należytego wykonania, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywania co najmniej dwóch dostaw materiałów kancelaryjnych o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 PLN brutto każda w ramach jednej umowy. W przypadku nadal wykonywanych dostaw Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wartość dostawy już zrealizowanej wyniesie co najmniej 200 000,00 PLN brutto dla każdej dostawy w ramach jednej umowy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty, wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, tj.: Wykazu dostaw z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawy zostały wykonane (wzór załącznik nr 5 do dokumentacji zamówienia) wraz z dowodami określającymi czy te dostawy zostały wykonane należycie lub są należycie wykonywane. Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od daty zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymi Wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór załącznika zostanie zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego wraz z informacją z otwarcia ofert).
Czy ograniczenie liczby uczestnikow 1
Ograniczenie liczby uczestnikow 5
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Zamawiający zastrzega możliwość zmiany umowy w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa – nie skutkujących zmianą załącznika nr 2 do umowy ramowej. 2.Strony dopuszczają zmianę stawki podatku VAT, wskazaną w załączniku nr 2 do umowy ramowej, w przypadku jej ustawowej zmiany wymagającej aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2018-10-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)