Zakup aparatury medycznej dla Szpitali Pomorskich Sp. z o.o. w lokalizacjach w Gdyni

Publication date 2018-10-01
End date 2018-10-09 00:00:00
Instytucja Szpitale Pomorskie Sp. z o.o.
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 623152-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331000001, 331232103, 331941100, 331221000, 331232000, 331120000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup aparatury medycznej do lokalizacji: ul. Wójta Radtkego 1 oraz ul. Powstania Styczniowego 1 w Gdyni, szczegółowo określonych w załączniku nr 5 do SIWZ, w tym:
- Zadanie nr 1 –Kardiomonitory (9 szt. – O/Wewnętrzny A, ul. Wójta Radtkego 1);
- Zadanie nr 2 – Pompy infuzyjne (10 szt. wraz z 5 łącznikami – O/Wewnętrzny A, ul. Wójta Radtkego 1);
- Zadanie nr 3 – Defibrylator (1 szt. – O/Wewnętrzny, ul. Wójta Radtkego 1);
- Zadanie nr 4 – Pompy do żywienia pozajelitowego (3 szt. – O/Wewnętrzny A, ul. Wójta Radtkego 1);
- Zadanie nr 5 – Pompy do żywienia dojelitowego (2 szt. – O/Wewnętrzny A, ul. Wójta Radtkego 1);
- Zadanie nr 6 – Macerator (1 szt. – O/Wewnętrzny A, ul. Wójta Radtkego 1);
- Zadanie nr 7 – EKG (1 szt. – O/Wewnętrzny A, ul. Wójta Radtkego 1);
- Zadanie nr 8 – Ssak (3 szt. – O/Wewnętrzny A, ul. Wójta Radtkego 1);
- Zadanie nr 9 – USG (1 szt. – O/Wewnętrzny B)
- Zadanie nr 10 - USG (1 szt. – O/Neurologii, ul. Wójta Radtkego 1);
- Zadanie nr 11 – USG (1 szt. - Zakład Diagnostyki Obrazowej, ul. Powstania Styczniowego 1).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 50ab1841-6702-4507-895a-5018a9170fff
Biuletyn 623152-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szpitale Pomorskie Sp. z o.o.
Regon 19014161200000
Zamawiajacy adres ulica Powstania Styczniowego
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Gdynia
Zamawiajacy kod pocztowy 81-519
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 58 72 60 124
Zamawiajacy fax 58 72 60 338
Zamawiajacy email zp@szpital-morski.pl
Adres strony url www.szpitalepomorskie.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Spółka prawa handlowego
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalepomorskie.eu
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalepomorskie.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpitale Pomorskie Sp. z o.o., ul. Powstania Styczniowego 1, 81-519 Gdynia, budynek nr 6, pokój nr 4 - kancelaria szpitala
Nazwa nadana zamowieniu Zakup aparatury medycznej dla Szpitali Pomorskich Sp. z o.o. w lokalizacjach w Gdyni
Numer referencyjny D25M/252/9-52rj/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup aparatury medycznej do lokalizacji: ul. Wójta Radtkego 1 oraz ul. Powstania Styczniowego 1 w Gdyni, szczegółowo określonych w załączniku nr 5 do SIWZ, w tym: - Zadanie nr 1 –Kardiomonitory (9 szt. – O/Wewnętrzny A, ul. Wójta Radtkego 1); - Zadanie nr 2 – Pompy infuzyjne (10 szt. wraz z 5 łącznikami – O/Wewnętrzny A, ul. Wójta Radtkego 1); - Zadanie nr 3 – Defibrylator (1 szt. – O/Wewnętrzny, ul. Wójta Radtkego 1); - Zadanie nr 4 – Pompy do żywienia pozajelitowego (3 szt. – O/Wewnętrzny A, ul. Wójta Radtkego 1); - Zadanie nr 5 – Pompy do żywienia dojelitowego (2 szt. – O/Wewnętrzny A, ul. Wójta Radtkego 1); - Zadanie nr 6 – Macerator (1 szt. – O/Wewnętrzny A, ul. Wójta Radtkego 1); - Zadanie nr 7 – EKG (1 szt. – O/Wewnętrzny A, ul. Wójta Radtkego 1); - Zadanie nr 8 – Ssak (3 szt. – O/Wewnętrzny A, ul. Wójta Radtkego 1); - Zadanie nr 9 – USG (1 szt. – O/Wewnętrzny B) - Zadanie nr 10 - USG (1 szt. – O/Neurologii, ul. Wójta Radtkego 1); - Zadanie nr 11 – USG (1 szt. - Zakład Diagnostyki Obrazowej, ul. Powstania Styczniowego 1).
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 42
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym okresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym okresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym okresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 4 do SIWZ; 2) Opis oferowanego sprzętu w postaci dokumentów handlowych dla oferowanego produktu: katalogu, ulotki, folderu lub instrukcji obsługi w jednoznaczny sposób potwierdzający, że oferowany sprzęt spełnia wszystkie parametry techniczne opisane w SIWZ, w Zestawieniu parametrów wymaganych – Załączniku nr 5 do SIWZ, z adnotacją której pozycji zestawienia parametrów wymaganych dotyczy dany dokument; 3) Deklaracja zgodności CE; 4) Załącznik nr 5 zawierający numer strony w dokumencie, o którym mowa w ppkt 1.7) SIWZ, gdzie potwierdzony jest dany parametr techniczny.
Inne dokumenty niewymienione Wraz z ofertą wykonawca składa: 1.1 Pełnomocnictwo (w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie) do reprezentowania Wykonawcy w tym do podpisania oferty, jeśli upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika bezpośrednio z innych dokumentów załączonych do oferty. Jeśli upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy wynika z innych dokumentów, Wykonawca załącza je do oferty, chyba, że Zamawiający może te dokumenty uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz 1114 oraz z 2016 poz 352). 1.2 Wypełniony Formularz Oferty - załącznik nr 1 do SIWZ; 1.3 Załącznik nr 5 wypełniony w zakresie parametrów ocenianych (pkt 65-66 ) – dotyczy Zadania nr 9 Załącznik nr 5 wypełniony w zakresie parametrów ocenianych (pkt 44-47) – dotyczy Zadania nr 10 Załącznik nr 5 wypełniony w zakresie parametrów ocenianych (pkt 50-59) – dotyczy Zadania nr 11. 2. WYKONAWCA W TERMINIE 3 DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO INFORMACJI, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH SKŁADA:Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą w przedmiotowym postępowaniu nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca może złożyć ww. oświadczenie na wzorze stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Po dokonanej i odebranej dostawie przedmiotu umowy, w trakcie trwania okresu gwarancji i w przypadku braku możliwości wyposażenia Zamawiającego w którykolwiek z elementów składającego się na przedmiot umowy Wykonawca winien zgłosić niezwłocznie ten fakt Zamawiającemu i przedstawić możliwość wyposażenia Zamawiającego w ramach gwarancji w inny element o parametrach co najmniej takich jak przedmiot umowy. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość wyposażenia go w ramach umowy w element spełniający wymagania SIWZ, lecz o parametrach lepszych niż zadeklarowany w ofercie Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że: 1) proponowany element spełniać będzie wymogi funkcjonalne, użytkowe, wymagania merytoryczno-formalne wynikające z uzgodnień z Zamawiającym; 2) element ten będzie dostarczony po cenie określonej w załączniku nr 1 – Formularz oferty 3. Termin dostawy ustalony w § 3 ust 1. może ulec zmianie w przypadku wystąpienia: 1) opóźnień wynikających z: a) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającego bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania przedmiotu umowy, pod warunkiem do¬chowania wymogów opisanych w § 9 ust. 5; 2) skrócenia terminu realizacji gdy: a) zaistnieje po stronie Zamawiającego i Wykonawcy możliwość wcześniejszego wykonania przedmiotu umowy. 4. W przedstawionych w ust. 3 przypadkach wystąpienia opóźnień, Strony mogą ustalić nowy termin w drodze aneksu do umowy. 5. Zmiana wartości umowy nastąpi w przypadku korzystnych zmian cenowych dla Zamawiającego. 6. Zamawiający przewiduje również zmiany umowy w następujących przypadkach: a) zmiany dotyczące określenia podmiotu lub osoby wykonującej w imieniu Zamawiającego czynności faktyczne i prawne związane z wykonywaniem umowy – w przypadku wystąpienia potrzeby dokonania zmiany takiego podmiotu lub osoby, b) zmiany umowy są konieczne w związku ze zmianą odpowiednich przepisów prawa, c) zmiany umowy są konieczne na skutek działania organów administracji lub instytucji upoważnionych do wydania decyzji albo innych aktów władczych lub nadzorczych, związanych z realizacją przedmiotu umowy. 7. Zmiany bądź uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane na drodze aneksu z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności w przypadkach wskazanych w art. 144 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U. z 2017 r. poz. 1579) oraz w przypadkach wskazanych powyżej w niniejszej umowie.
IV 4 4 data 2018-10-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1 –Kardiomonitory
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33123210-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis, asortyment, rodzaj, wymagane parametry i ilość podano w Zestawieniu parametrów wymaganych - załączniku nr 5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2 – Pompy infuzyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33194110-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis, asortyment, rodzaj, wymagane parametry i ilość podano w Zestawieniu parametrów wymaganych - załączniku nr 5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3 – Defibrylator
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33122100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis, asortyment, rodzaj, wymagane parametry i ilość podano w zestawieniu parametrów wymaganych - załączniku nr 5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie nr 4 – Pompy do żywienia pozajelitowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis, asortyment, rodzaj, wymagane parametry i ilość podano w zestawieniu parametrów wymaganych - załączniku nr 5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie nr 5 – Pompy do żywienia dojelitowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis, asortyment, rodzaj, wymagane parametry i ilość podano w zestawieniu parametrów wymaganych - załączniku nr 5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie nr 6 – Macerator
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis, asortyment, rodzaj, wymagane parametry i ilość podano w zestawieniu parametrów wymaganych - załączniku nr 5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie nr 7 – EKG
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33123200-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis, asortyment, rodzaj, wymagane parametry i ilość podano w zestawieniu parametrów wymaganych - załączniku nr 5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zadanie nr 8 – Ssak
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis, asortyment, rodzaj, wymagane parametry i ilość podano w zestawieniu parametrów wymaganych - załączniku nr 5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Zadanie nr 9 – USG (1 szt. – O/Wewnętrzny B)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33112000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis, asortyment, rodzaj, wymagane parametry i ilość podano w zestawieniu parametrów wymaganych - załączniku nr 5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Zadanie nr 10 - USG (1 szt. – O/Neurologii, ul. Wójta Radtkego 1)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33112000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis, asortyment, rodzaj, wymagane parametry i ilość podano w zestawieniu parametrów wymaganych - załączniku nr 5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Zadanie nr 11 – USG (1 szt. - Zakład Diagnostyki Obrazowej, ul. Powstania Styczniowego 1)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33112000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis, asortyment, rodzaj, wymagane parametry i ilość podano w zestawieniu parametrów wymaganych - załączniku nr 5 do SIWZ.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)