Świadczenie usług związanych z realizacją działań administratora systemów komputerowych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej – II postępowanie

Publication date 2018-10-01
End date 2018-10-10 00:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Sucha Beskidzka
Województwo małopolskie
Branża
  • Usługi zarządzania oprogramowaniem sieciowym

Szczegóły

Numer ogłoszenia 623121-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 725110000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Określenie przedmiotu usługi:
Świadczenie usług związanych z realizacją działań administratora systemów komputerowych Zespołu Opieki Zdrowotnej
w Suchej Beskidzkiej – II postępowanie

2. Miejsce świadczenia usługi:
a) Szpital w Suchej Beskidzkiej;
b) Szpital w Makowie Podhalańskim;
c) ZRM i Nocna i Świąteczna Opieka Zdrowotna w Jordanowie;
d) Poradnia Zdrowia Psychicznego w Miejskiej Przychodni Rejonowej w Suchej Beskidzkiej;
e) ZRM Maków Podhalański;
f) ZRM Zawoja;
g) Poradnia Laryngologiczna w Miejskiej Przychodni Rejonowej w Makowie Podhalańskim;

3. Szczegółowy zakres zadań:

1) Osoba realizująca usługę zobowiązana jest do samodzielnego wykonywania działań związanych z polityką informatyczną i informacyjną Zamawiającego, w szczególności poprzez:
a) okresowej kontroli stanowisk komputerowych, tzn. 1 raz w roku - pod względem sprzętu i oprogramowania;
b) zabezpieczania stanowisk komputerowych przed wirusami oraz usuwanie wirusów,
c) reagowania na problemy zgłaszane przez użytkowników,
d) udzielania instruktażu użytkownikom w zakresie obsługi i użytkowania sprzętu oraz systemu komputerowego poprzez udzielanie informacji, porad, uwag, wskazania sposobu wykonywania czynności,
e) bezpośredni nadzór nad obsługą oprogramowania w zakresie: oddziałów szpitalnych, apteki centralnej, przychodni specjalistycznej, rejestracji centralnej.
f) kontroli i nadzoru nad legalnością używanego przez użytkowników oprogramowania,
g) usuwania drobnych awarii oprogramowania i pomoc w kontaktach z firmami zewnętrznymi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania,
h) przeprowadzania bieżącej konserwacji i drobnych napraw sprzętu,
i) zlecania firmom zewnętrznym, za uprzednią zgodą Zamawiającego, przeprowadzania napraw, których wykonanie leży poza granicami możliwości Wykonawcy lub gdy istnieją przeszkody natury technicznej uniemożliwiające w całości lub części wykonanie naprawy,
j) konfigurowania i administrowania funkcjonującymi systemami informatycznymi
k) wykonywania modernizacji posiadanego sprzętu komputerowego Wykonawcy ,
l) wykonywania archiwizacji danych wskazanych przez użytkowników
m) konsultacji i pomocy technicznej w utrzymaniu ciągłości działania systemu informatycznego
n) osobisty nadzór nad wdrożeniem nowych funkcjonalności w systemie CliniNet związanych z rezerwacją i rejestracją pacjentów do poradni specjalistycznych w następującym zakresie:
- asysta uruchomieniowa (wsparcie dla użytkowników, zgłaszanie błędów) przy wdrożeniu funkcjonalności w module rejestracji centralnej pozwalających na zdefiniowanie w kryteriach wyszukiwania terminów przez podanie nazwy przedziału czasowego wcześniej zdefiniowanego w grafiku
- asysta uruchomieniowa (wsparcie dla użytkowników, zgłaszanie błędów) przy wdrożeniu modułu systemu przywoławczego dla poradni specjalistycznych
o) pozostawanie w pogotowiu "pod telefonem" do usunięcia nagłych awarii
systemu informatycznego;
p) podjęcie interwencji w przypadku telefonicznego zgłoszenia nagłej awarii
systemu informatycznego - z czasem reakcji do 1 godziny od odebrania
zgłoszenia;
q) podejmowanie działań mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa danych
osobowych w systemach informatycznych Zamawiającego przed
niepowołanym dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją lub zniszczeniem –
podejmowanie odpowiednich czynności w przypadku wykrycia naruszeń
systemie zabezpieczeń.

2). Jednorazowe wdrożenie systemu rezerwacji i rejestracji pacjentów w systemie informatycznym CliniNet.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 566fb205-d422-4707-bbf9-c70fc1aaa6ad
Biuletyn 623121-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej
Regon 000304415
Zamawiajacy adres ulica ul. Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 22
Zamawiajacy miejscowosc Sucha Beskidzka
Zamawiajacy kod pocztowy 34-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon +48338723111
Zamawiajacy fax +480338723111
Zamawiajacy email zozsuchabeskidzka@wp.pl
Adres strony url www.zozsuchabeskidz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zozsuchabeskidzka.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zozsuchabeskidzka.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Szpitalna 22, 34-200 Sucha Beskidzka
Nazwa nadana zamowieniu Świadczenie usług związanych z realizacją działań administratora systemów komputerowych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej – II postępowanie
Numer referencyjny ZOZ.V.010/DZP/72/18
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Określenie przedmiotu usługi: Świadczenie usług związanych z realizacją działań administratora systemów komputerowych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej – II postępowanie 2. Miejsce świadczenia usługi: a) Szpital w Suchej Beskidzkiej; b) Szpital w Makowie Podhalańskim; c) ZRM i Nocna i Świąteczna Opieka Zdrowotna w Jordanowie; d) Poradnia Zdrowia Psychicznego w Miejskiej Przychodni Rejonowej w Suchej Beskidzkiej; e) ZRM Maków Podhalański; f) ZRM Zawoja; g) Poradnia Laryngologiczna w Miejskiej Przychodni Rejonowej w Makowie Podhalańskim; 3. Szczegółowy zakres zadań: 1) Osoba realizująca usługę zobowiązana jest do samodzielnego wykonywania działań związanych z polityką informatyczną i informacyjną Zamawiającego, w szczególności poprzez: a) okresowej kontroli stanowisk komputerowych, tzn. 1 raz w roku - pod względem sprzętu i oprogramowania; b) zabezpieczania stanowisk komputerowych przed wirusami oraz usuwanie wirusów, c) reagowania na problemy zgłaszane przez użytkowników, d) udzielania instruktażu użytkownikom w zakresie obsługi i użytkowania sprzętu oraz systemu komputerowego poprzez udzielanie informacji, porad, uwag, wskazania sposobu wykonywania czynności, e) bezpośredni nadzór nad obsługą oprogramowania w zakresie: oddziałów szpitalnych, apteki centralnej, przychodni specjalistycznej, rejestracji centralnej. f) kontroli i nadzoru nad legalnością używanego przez użytkowników oprogramowania, g) usuwania drobnych awarii oprogramowania i pomoc w kontaktach z firmami zewnętrznymi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania, h) przeprowadzania bieżącej konserwacji i drobnych napraw sprzętu, i) zlecania firmom zewnętrznym, za uprzednią zgodą Zamawiającego, przeprowadzania napraw, których wykonanie leży poza granicami możliwości Wykonawcy lub gdy istnieją przeszkody natury technicznej uniemożliwiające w całości lub części wykonanie naprawy, j) konfigurowania i administrowania funkcjonującymi systemami informatycznymi k) wykonywania modernizacji posiadanego sprzętu komputerowego Wykonawcy , l) wykonywania archiwizacji danych wskazanych przez użytkowników m) konsultacji i pomocy technicznej w utrzymaniu ciągłości działania systemu informatycznego n) osobisty nadzór nad wdrożeniem nowych funkcjonalności w systemie CliniNet związanych z rezerwacją i rejestracją pacjentów do poradni specjalistycznych w następującym zakresie: - asysta uruchomieniowa (wsparcie dla użytkowników, zgłaszanie błędów) przy wdrożeniu funkcjonalności w module rejestracji centralnej pozwalających na zdefiniowanie w kryteriach wyszukiwania terminów przez podanie nazwy przedziału czasowego wcześniej zdefiniowanego w grafiku - asysta uruchomieniowa (wsparcie dla użytkowników, zgłaszanie błędów) przy wdrożeniu modułu systemu przywoławczego dla poradni specjalistycznych o) pozostawanie w pogotowiu "pod telefonem" do usunięcia nagłych awarii systemu informatycznego; p) podjęcie interwencji w przypadku telefonicznego zgłoszenia nagłej awarii systemu informatycznego - z czasem reakcji do 1 godziny od odebrania zgłoszenia; q) podejmowanie działań mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa danych osobowych w systemach informatycznych Zamawiającego przed niepowołanym dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją lub zniszczeniem – podejmowanie odpowiednich czynności w przypadku wykrycia naruszeń systemie zabezpieczeń. 2). Jednorazowe wdrożenie systemu rezerwacji i rejestracji pacjentów w systemie informatycznym CliniNet.
Cpv glowny przedmiot 72511000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 20
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga, aby osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadały odpowiednią wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu, usług informatycznych związanych z przedmiotem zamówienia- zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie załącznik nr 2 do SIWZ
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie załącznik nr 2 do SIWZ Dokumenty potwierdzające posiadaną doświadczenie i kwalifikacje wykazane w załączniku nr 4 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 wraz z załącznikiem nr 1a do specyfikacji. 2. Załącznik nr 5- oświadczenie RODO. 3. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 4. Wypełniony załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Dokumenty potwierdzające posiadane doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia określone w rozdz. XI, pkt. 1D SIWZ.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności .Zmiany umowy są dopuszczalne w zakresie dozwolonym przez art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy , w przypadku zmiany: a) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę b) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu, wysokości stawki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę c) przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia w sektorze przedsiębiorstw bez wypłat nagród z zysku w czwartym kwartale według Obwieszczenia Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w stosunku do roku poprzedniego, obowiązująca od 1 stycznia każdego roku kalendarzowego trwania umowy. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia w 2019 roku o 5%oraz w 2020 roku o 5% wartości brutto wynagrodzenia określonego w § 7.
IV 4 4 data 2018-10-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena brutto za 1 godz dyżuru po telefonem
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Cena brutto za ryczałt miesięczny
Znaczenie 45,00
  
Kryteria Cena brutto za 1 godz interwencji
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Cena brutto za jednorazową usługę wdrożenia systemu rezerwacji i rejestracji pacjentów w systemie informatycznym CliniNet
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)