DOSTAWA MEBLI I WYPOSAŻENIA MEDYCZNEGO, URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH, MEDYCZNEGO SPRZĘTU POMOCNICZEGO ORAZ MODELI ANATOMICZNYCH DLA UNIWERSYTETU HUMANISTYCZNO – PRZYRODNICZEGO IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE

Publication date 2018-10-02
End date 2018-10-10 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Humanistyczno - Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie
Miejscowość Częstochowa
Województwo śląskie
Branża
  • Pomoce naukowe,
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 631055-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331000001, 331960000, 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i wyposażenia medycznego, urządzeń medycznych, medycznego sprzętu pomocniczego oraz modeli anatomicznych dla Uniwersytetu Humanistyczno – Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części – zadania:
Zadanie nr 1: Meble i wyposażenie medyczne
Zadanie nr 2: Urządzenia medyczne
Zadanie nr 3: Medyczny sprzęt pomocniczy
Zadanie nr 4: Modele anatomiczne
3. Zakres przedmiotowy, ilościowy i szczegółowe parametry/wymagania przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 4 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4. Określone w załączniku nr 4 – Opis przedmiotu zamówienia wymagania należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań, parametrów technicznych, cech, funkcji.
5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, wolny od wad prawnych i fizycznych.
6. W zakres obowiązków Wykonawcy wchodzi dostarczenie przedmiotu zamówienia do Zamawiającego. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Uniwersytet Humanistyczno – Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie, Pracownia Pielęgniarstwa, Wydział Matematyczno – Przyrodniczy, Al. Armii Krajowej 13/15, 42-200 Częstochowa (pomieszczenia wskazane przez Zamawiającego). Ryzyko przypadkowej utraty, uszkodzenia rzeczy przejdzie na Zamawiającego po odbiorze przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego.
7. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia: minimum 24 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru.
8. Zamawiający wymaga zapewnienia przez Wykonawcę serwisu gwarancyjnego, w okresie gwarancji, z uwzględnieniem wymagań:
- reakcja serwisowa na zgłoszenie wady/usterki, rozumiana jako ustalenie zakresu naprawy i przystąpienie do naprawy – w ciągu 3 dni roboczych od zgłoszenia reklamacji
- odbiór wadliwego sprzętu i dostarczenie po naprawie do Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy, w przypadku braku możliwości naprawy u Zamawiającego.
- czas naprawy: w ciągu 21 dni roboczych licząc od dnia ustalenia zakresu naprawy.
Przez dni robocze należy rozumieć dni: od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
9. Termin realizacji zamówienia: do 30.11.2018 r., przy czym rozpoczęcie dostaw nie może nastąpić wcześniej niż w dniu 05.11.2018 r.
10. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy – załącznik nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b380227d-76cb-4aa6-8cb4-5825aac192c5
Biuletyn 631055-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Humanistyczno - Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie
Regon 149400000
Zamawiajacy adres ulica Waszyngtona
Zamawiajacy adres numer domu 4/8
Zamawiajacy miejscowosc Częstochowa
Zamawiajacy kod pocztowy 42-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 343 784 100,
Zamawiajacy fax 343784200
Zamawiajacy email a.bojarska@ajd.czest.pl,
Adres strony url www.ujd.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ujd.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 42-200, Częstochowa, Ul. Waszyngtona 4/8, pok. 32
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA MEBLI I WYPOSAŻENIA MEDYCZNEGO, URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH, MEDYCZNEGO SPRZĘTU POMOCNICZEGO ORAZ MODELI ANATOMICZNYCH DLA UNIWERSYTETU HUMANISTYCZNO – PRZYRODNICZEGO IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
Numer referencyjny ZP-371/116/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i wyposażenia medycznego, urządzeń medycznych, medycznego sprzętu pomocniczego oraz modeli anatomicznych dla Uniwersytetu Humanistyczno – Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części – zadania: Zadanie nr 1: Meble i wyposażenie medyczne Zadanie nr 2: Urządzenia medyczne Zadanie nr 3: Medyczny sprzęt pomocniczy Zadanie nr 4: Modele anatomiczne 3. Zakres przedmiotowy, ilościowy i szczegółowe parametry/wymagania przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 4 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. 4. Określone w załączniku nr 4 – Opis przedmiotu zamówienia wymagania należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań, parametrów technicznych, cech, funkcji. 5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, wolny od wad prawnych i fizycznych. 6. W zakres obowiązków Wykonawcy wchodzi dostarczenie przedmiotu zamówienia do Zamawiającego. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Uniwersytet Humanistyczno – Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie, Pracownia Pielęgniarstwa, Wydział Matematyczno – Przyrodniczy, Al. Armii Krajowej 13/15, 42-200 Częstochowa (pomieszczenia wskazane przez Zamawiającego). Ryzyko przypadkowej utraty, uszkodzenia rzeczy przejdzie na Zamawiającego po odbiorze przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego. 7. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia: minimum 24 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru. 8. Zamawiający wymaga zapewnienia przez Wykonawcę serwisu gwarancyjnego, w okresie gwarancji, z uwzględnieniem wymagań: - reakcja serwisowa na zgłoszenie wady/usterki, rozumiana jako ustalenie zakresu naprawy i przystąpienie do naprawy – w ciągu 3 dni roboczych od zgłoszenia reklamacji - odbiór wadliwego sprzętu i dostarczenie po naprawie do Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy, w przypadku braku możliwości naprawy u Zamawiającego. - czas naprawy: w ciągu 21 dni roboczych licząc od dnia ustalenia zakresu naprawy. Przez dni robocze należy rozumieć dni: od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 9. Termin realizacji zamówienia: do 30.11.2018 r., przy czym rozpoczęcie dostaw nie może nastąpić wcześniej niż w dniu 05.11.2018 r. 10. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy – załącznik nr 5 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-11-30T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni do złożenia dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego tj.: W celu wykazania, że oferowany przedmiot zamówienia będzie spełniać wymagania (parametry, funkcje, cechy) określone przez Zamawiającego w SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest złożyć opis – specyfikacje techniczne/karty katalogowe oferowanych urządzeń poświadczony (podpisany) przez Wykonawcę, zawierający konkretne parametry, funkcje i cechy oferowanych urządzeń oraz oznaczenia takie jak – producent, model/numer katalogowy. Opis (specyfikacje techniczne/karty katalogowe) musi zawierać wszystkie dane odnośnie parametrów, funkcji i cech wymaganych przez Zamawiającego w załączniku nr 4 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia
Inne dokumenty niewymienione Pełnomocnictwo (jeżeli ofertę składa pełnomocnik)
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-10-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1: Meble i wyposażenie medyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33196000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 1: Meble i wyposażenie medyczne
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2: Urządzenia medyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 2: Urządzenia medyczne
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3:Medyczny sprzęt pomocniczy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33196000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 3:Medyczny sprzęt pomocniczy
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie nr 4: modele anatomiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 4: modele anatomiczne
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria gwarancja
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)