Zakup i dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu „Rozszerzenie oferty edukacyjnej w celu dostosowania do potrzeb lokalnego rynku pracy”

Publication date 2018-10-19
End date 2018-10-29 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół Mechaniczno - Elektrycznych
Miejscowość Żywiec
Województwo śląskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Urządzenia komputerowe,
  • Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt),
  • Urządzenia multimedialne,
  • Urządzenia głośnikowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 638433-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 302100004, 302000001, 323220006, 323424006, 301900007, 386510003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu „Rozszerzenie oferty edukacyjnej w celu dostosowania do potrzeb lokalnego rynku pracy”
2. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących części:
2.1. Część I – Laptopy, komputery, tablety, urządzenia wielofunkcyjne, drukarki, skanery, plotery, pendrive, oprogramowanie.
2.2. Część II – Rzutniki, ekrany, tablice multimedialne
2.3. Część III – Sprzęt nagłaśniający
2.4. Część IV - Urządzenia biurowe – gilotyny, niszczarki, bindownice, kasy fiskalne, laminatory
2.5. Część V - Aparaty fotograficzne, kamery cyfrowe, wizualizery, piloty
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w podziale na części zawiera Opis przedmiotu zamówienia – stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ.
4. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określają zapisy Wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 2.1/dot. części nr 1/ /i 2.2 /dot. części nr 2,3,4,5/ do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9b26fe4c-e521-4df5-8fb7-7f96332df18e
Biuletyn 638433-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół Mechaniczno - Elektrycznych
Regon 000187837
Zamawiajacy adres ulica Komisji Edukacji Narodowej
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Żywiec
Zamawiajacy kod pocztowy 34-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 33 8613428, 603044063
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email zsmekontakt@gmail.com, biuro@zsme.zywiec.pl
Adres strony url http://www.zsme.zywiec.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu „Rozszerzenie oferty edukacyjnej w celu dostosowania do potrzeb lokalnego rynku pracy” finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020, XI Oś priorytetowa „Wzmocnienie potencjału edukacyjnego”, Poddziałanie 11.2.2. Wsparcie szkolnictwa zawodowego – RIT
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Zespół Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Żywcu ul. Komisji Edukacji Narodowej 3 34-300 Żywiec
Czy przeprowadza wspolnie 1
Rodzaj zamawiajacego 9
Wspolne udzielanie zamowienia Na podstawie Porozumienia Zamawiający postanawiają utworzyć grupę zakupową oraz wspólnie przygotować i przeprowadzić postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest zakup i dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu „Rozszerzenie oferty edukacyjnej w celu dostosowania do potrzeb lokalnego rynku pracy”. Do przeprowadzenia w/w postępowania o udzielenie zamówienia, Dyrektor Zespołu Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Żywcu - Bogusław Wyleciał powołał komisję przetargową, spośród pracowników szkoły. Szkoła przeprowadza postępowania bez uzyskiwania z tego tytułu profitów. Strony ustalają, że po wyborze najkorzystniejszej oferty w prowadzonym wspólnie postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego na zakup i dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu „Rozszerzenie oferty edukacyjnej w celu dostosowania do potrzeb lokalnego rynku pracy”, Zespół Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Żywcu prześle każdej ze Stron kopię protokołu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, który stanowić będzie podstawę zawarcia odrębnych umów z poszczególnymi szkołami będącymi stronami porozumienia.
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.zsme.zywiec.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.zsme.zywiec.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy sporządzić na formularzu oferty lub według takiego samego schematu, stanowiącego załącznik nr 5.1, 5.2, 5.3, 5.4, 5.5 (odpowiednio dla poszczególnych części zamówienia) do SIWZ. Ofertę należy złożyć wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności (Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej podpisanej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu).
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkół Mechaniczno-Elektrycznych, ul. Komisji Edukacji Narodowej 3, 34-300 Żywiec , sekretariat szkoły – pokój nr 137
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu „Rozszerzenie oferty edukacyjnej w celu dostosowania do potrzeb lokalnego rynku pracy”
Numer referencyjny ZSME.DS.26.16.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu „Rozszerzenie oferty edukacyjnej w celu dostosowania do potrzeb lokalnego rynku pracy” 2. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących części: 2.1. Część I – Laptopy, komputery, tablety, urządzenia wielofunkcyjne, drukarki, skanery, plotery, pendrive, oprogramowanie. 2.2. Część II – Rzutniki, ekrany, tablice multimedialne 2.3. Część III – Sprzęt nagłaśniający 2.4. Część IV - Urządzenia biurowe – gilotyny, niszczarki, bindownice, kasy fiskalne, laminatory 2.5. Część V - Aparaty fotograficzne, kamery cyfrowe, wizualizery, piloty 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w podziale na części zawiera Opis przedmiotu zamówienia – stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określają zapisy Wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 2.1/dot. części nr 1/ /i 2.2 /dot. części nr 2,3,4,5/ do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30210000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione DOKUMENTY, KTÓRE WSZYSCY WYKONAWCY MUSZĄ ZŁOŻYĆ DO OFERTY: 1) wypełniony Formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 5.1, 5.2, 5.3, 5.4, 5.5 (odpowiednio dla poszczególnych części zamówienia) do specyfikacji; 2) Wykaz oferowanego sprzętu - sporządzone wg załącznika nr 6.1, 6.2, 6.3, 6.4, 6.5 (odpowiednio dla poszczególnych części zamówienia) do SIWZ stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące spełnienia przez oferowane dostawy minimalnych wymagań określonych przez zamawiającego, o których mowa w punkcie 6.3. SIWZ. 3) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Jeżeli osoba/osoby podpisujące ofertę działa/ją na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to powinno zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale bądź w formie notarialnie uwierzytelnionej kopii. Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeśli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeśli są wymienieni z nazwiska w odnośnym dokumencie rejestrowym. Wykonawca musi udokumentować – przy ofercie – że pełnomocnictwo ustanowione do jego reprezentacji zostało podpisane przez osobę/y uprawnione do działania w jego imieniu; 4) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty: wykaz urządzeń/wyrobów równoważnych przyjętych do kalkulacji ceny oferty oraz stosowne dokumenty potwierdzające, że zaoferowane urządzenia/wyroby zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji przetargowej. Poprzez dokumentację potwierdzającą dotyczącą minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. 5) Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ, o którym mowa w pkt 7.1. lit. b).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2.1 i 2.2 do SIWZ.
IV 4 4 data 2018-10-29T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część I – Laptopy, komputery, tablety, urządzenia wielofunkcyjne, drukarki, skanery, plotery, pendrive, oprogramowanie.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-28T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w podziale na części zawiera Opis przedmiotu zamówienia – stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określają zapisy Wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 2.1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część II – Rzutniki, ekrany, tablice multimedialne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-28T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w podziale na części zawiera Opis przedmiotu zamówienia – stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określają zapisy Wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 2.2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część III – Sprzęt nagłaśniający
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32342400-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w podziale na części zawiera Opis przedmiotu zamówienia – stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określają zapisy Wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 2.2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część IV - Urządzenia biurowe – gilotyny, niszczarki, bindownice, kasy fiskalne, laminatory
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w podziale na części zawiera Opis przedmiotu zamówienia – stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określają zapisy Wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 2.2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Część V - Aparaty fotograficzne, kamery, cyfrowe, wizualizery, piloty
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38651000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w podziale na części zawiera Opis przedmiotu zamówienia – stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określają zapisy Wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 2.2 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena brutto oferty /przedmiotu zamówienia/
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)