Wyposażenie Centrum Integracji Społecznej w Poraju w ramach projektu „Centrum Integracji Społecznej w gminie Poraj szansą na zmianę społeczną” etap- VI - zakup i dostawa materiałów na potrzeby pracowni budowlanej , artystycznej i ogrodniczej

Publication date 2018-11-27
End date 2018-12-05 00:00:00
Instytucja Urząd Gminy
Miejscowość Poraj
Województwo śląskie
Branża
  • Elektryczna aparatura do wyłączania lub ochrony obwodów elektrycznych,
  • Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne,
  • Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)

Szczegóły

Numer ogłoszenia 653096-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 440000000, 441900008, 444110004, 315000001, 445100008, 31210005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia :

Przedmiotem zamówienia jest : Wyposażenie Centrum Integracji Społecznej w Poraju w ramach projektu „Centrum Integracji Społecznej w gminie Poraj szansą na zmianę społeczną” V etap- dostawa materiałów na potrzeby pracowni budowlanej , artystycznej i ogrodniczej. wg ilości i rodzaju określonych w wykazie stanowiącym zał. nr. 1 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia jest został podzielony na 5 części tj. :
Część 1 - Zakup i dostawa materiałów budowlano – wykończeniowych na potrzeby CIS Poraj
Część 2- Zakup i dostawa materiałów niezbędnych do wykonania instalacji sanitarnych i hydraulicznych na potrzeby CIS Poraj
Część 3 – Zakup i dostawa materiałów niezbędnych do wykonania instalacji elektrycznych na potrzeby CIS Poraj
Część 4 – Zakup i dostawa materiałów wykorzystywanych do plotera laserowego na potrzeby pracowni artystycznej CIS Poraj.
Część 5 -Zakup i dostawa narzędzi na potrzeby pracowni ogrodniczej CIS Poraj
Przedmiotem zamówienia jest dostawa asortymentów zgodnie z zał. nr. 1 do niniejszej SIWZ, w którym wskazano asortyment i ich przewidywaną ilość. Wszelkie oferowane materiały muszą być fabrycznie nowe i najwyższej jakości.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 64a6b590-9ac7-436c-b9d4-b7dab9c84ccb
Biuletyn 653096-N-2018
Zamawiajacy nazwa Urząd Gminy
Regon 54519400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jasna
Zamawiajacy adres numer domu 21
Zamawiajacy miejscowosc Poraj
Zamawiajacy kod pocztowy 42360
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 343 145 251
Zamawiajacy fax 343 145 006
Zamawiajacy email poraj@ug.pl
Adres strony url www.poraj.bip.net.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Ślaskiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.poraj.bip.net.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.poraj.bip.net.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny przesyłką pocztową, kurierską lub osobiście w zamkniętej kopercie.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Poraj ul. Jasna 21,42-360 Poraj
Nazwa nadana zamowieniu Wyposażenie Centrum Integracji Społecznej w Poraju w ramach projektu „Centrum Integracji Społecznej w gminie Poraj szansą na zmianę społeczną” etap- VI - zakup i dostawa materiałów na potrzeby pracowni budowlanej , artystycznej i ogrodniczej
Numer referencyjny GK.271.5.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Opis przedmiotu zamówienia : Przedmiotem zamówienia jest : Wyposażenie Centrum Integracji Społecznej w Poraju w ramach projektu „Centrum Integracji Społecznej w gminie Poraj szansą na zmianę społeczną” V etap- dostawa materiałów na potrzeby pracowni budowlanej , artystycznej i ogrodniczej. wg ilości i rodzaju określonych w wykazie stanowiącym zał. nr. 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia jest został podzielony na 5 części tj. : Część 1 - Zakup i dostawa materiałów budowlano – wykończeniowych na potrzeby CIS Poraj Część 2- Zakup i dostawa materiałów niezbędnych do wykonania instalacji sanitarnych i hydraulicznych na potrzeby CIS Poraj Część 3 – Zakup i dostawa materiałów niezbędnych do wykonania instalacji elektrycznych na potrzeby CIS Poraj Część 4 – Zakup i dostawa materiałów wykorzystywanych do plotera laserowego na potrzeby pracowni artystycznej CIS Poraj. Część 5 -Zakup i dostawa narzędzi na potrzeby pracowni ogrodniczej CIS Poraj Przedmiotem zamówienia jest dostawa asortymentów zgodnie z zał. nr. 1 do niniejszej SIWZ, w którym wskazano asortyment i ich przewidywaną ilość. Wszelkie oferowane materiały muszą być fabrycznie nowe i najwyższej jakości.
Cpv glowny przedmiot 44000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 7
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu dot. wszystkich części
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu dot. wszystkich części
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu dot. wszystkich części
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia składa oświadczenie zgodnie z art. 25 a ust.1 pkt.1 ustawy Pzp (wzór-zał. nr.4 do SIWZ)
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu dot.: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, c) zdolności technicznej lub zawodowej składając oświadczenie zgodnie z art. 25a ust.1 pkt.1 (ał. Nr.3)
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1) przestoje i opóźnienia zawinione przez Zamawiającego lub inne podmioty niezależne od Zamawiającego (np. opóźnienia przygotowania/przekazania miejsca realizacji dostawy z powodów od niego niezależnych) uniemożliwiające Wykonawcy dostarczenie przedmiotu umowy w terminie umownym; 2) działanie siły wyższej mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonania dostaw; 3) wystąpienie innych okoliczności, mających wpływ na terminowość realizacji umowy, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,
IV 4 4 data 2018-12-05T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa materiałów budowlano – wykończeniowych na potrzeby CIS Poraj
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Zakup i dostawa materiałów budowlano – wykończeniowych na potrzeby CIS Poraj zgodnie z zał. 1 do sowz
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa -Zakup i dostawa materiałów niezbędnych do wykonania instalacji sanitarnych i hydraulicznych na potrzeby CIS Poraj
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44411000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis - Zakup i dostawa materiałów niezbędnych do wykonania instalacji sanitarnych i hydraulicznych na potrzeby CIS Poraj zgodnie z zał.Nr. 1
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa materiałów niezbędnych do wykonania instalacji elektrycznych na potrzeby CIS Poraj
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31500000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Zakup i dostawa materiałów niezbędnych do wykonania instalacji elektrycznych na potrzeby CIS Poraj zgodnie z zał. nr.1
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa – Zakup i dostawa materiałów wykorzystywanych do plotera laserowego na potrzeby pracowni artystycznej CIS Poraj.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44510000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis – Zakup i dostawa materiałów wykorzystywanych do plotera laserowego na potrzeby pracowni artystycznej CIS Poraj zgodnie z zał. nr. 1 do siwz
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa narzędzi na potrzeby pracowni ogrodniczej CIS Poraj
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03121000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Zakup i dostawa narzędzi na potrzeby pracowni ogrodniczej CIS Poraj zgodnie z zał. nr. 1 do siwz
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria płatność
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)