Wyposażenie Centrum Integracji Społecznej w Poraju w ramach projektu „Centrum Integracji Społecznej w gminie Poraj szansą na zmianę społeczną” etap- VI - zakup i dostawa materiałów na potrzeby pracowni budowlanej , artystycznej i ogrodniczej

Data publikacji 2018-11-27
Data zakończenia 2018-12-05 00:00:00
Instytucja Urząd Gminy
Miejscowość Poraj
Województwo śląskie
Branża
  • Elektryczna aparatura do wyłączania lub ochrony obwodów elektrycznych,
  • Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne,
  • Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)

Szczegóły

Numer ogłoszenia 653096-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 440000000, 441900008, 444110004, 315000001, 445100008, 31210005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia :

Przedmiotem zamówienia jest : Wyposażenie Centrum Integracji Społecznej w Poraju w ramach projektu „Centrum Integracji Społecznej w gminie Poraj szansą na zmianę społeczną” V etap- dostawa materiałów na potrzeby pracowni budowlanej , artystycznej i ogrodniczej. wg ilości i rodzaju określonych w wykazie stanowiącym zał. nr. 1 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia jest został podzielony na 5 części tj. :
Część 1 - Zakup i dostawa materiałów budowlano – wykończeniowych na potrzeby CIS Poraj
Część 2- Zakup i dostawa materiałów niezbędnych do wykonania instalacji sanitarnych i hydraulicznych na potrzeby CIS Poraj
Część 3 – Zakup i dostawa materiałów niezbędnych do wykonania instalacji elektrycznych na potrzeby CIS Poraj
Część 4 – Zakup i dostawa materiałów wykorzystywanych do plotera laserowego na potrzeby pracowni artystycznej CIS Poraj.
Część 5 -Zakup i dostawa narzędzi na potrzeby pracowni ogrodniczej CIS Poraj
Przedmiotem zamówienia jest dostawa asortymentów zgodnie z zał. nr. 1 do niniejszej SIWZ, w którym wskazano asortyment i ich przewidywaną ilość. Wszelkie oferowane materiały muszą być fabrycznie nowe i najwyższej jakości.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 64a6b590-9ac7-436c-b9d4-b7dab9c84ccb
Biuletyn 653096-N-2018
Zamawiajacy nazwa Urząd Gminy
Regon 54519400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jasna
Zamawiajacy adres numer domu 21
Zamawiajacy miejscowosc Poraj
Zamawiajacy kod pocztowy 42360
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 343 145 251
Zamawiajacy fax 343 145 006
Zamawiajacy email poraj@ug.pl
Adres strony url www.poraj.bip.net.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Ślaskiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.poraj.bip.net.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.poraj.bip.net.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny przesyłką pocztową, kurierską lub osobiście w zamkniętej kopercie.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Poraj ul. Jasna 21,42-360 Poraj
Nazwa nadana zamowieniu Wyposażenie Centrum Integracji Społecznej w Poraju w ramach projektu „Centrum Integracji Społecznej w gminie Poraj szansą na zmianę społeczną” etap- VI - zakup i dostawa materiałów na potrzeby pracowni budowlanej , artystycznej i ogrodniczej
Numer referencyjny GK.271.5.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Opis przedmiotu zamówienia : Przedmiotem zamówienia jest : Wyposażenie Centrum Integracji Społecznej w Poraju w ramach projektu „Centrum Integracji Społecznej w gminie Poraj szansą na zmianę społeczną” V etap- dostawa materiałów na potrzeby pracowni budowlanej , artystycznej i ogrodniczej. wg ilości i rodzaju określonych w wykazie stanowiącym zał. nr. 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia jest został podzielony na 5 części tj. : Część 1 - Zakup i dostawa materiałów budowlano – wykończeniowych na potrzeby CIS Poraj Część 2- Zakup i dostawa materiałów niezbędnych do wykonania instalacji sanitarnych i hydraulicznych na potrzeby CIS Poraj Część 3 – Zakup i dostawa materiałów niezbędnych do wykonania instalacji elektrycznych na potrzeby CIS Poraj Część 4 – Zakup i dostawa materiałów wykorzystywanych do plotera laserowego na potrzeby pracowni artystycznej CIS Poraj. Część 5 -Zakup i dostawa narzędzi na potrzeby pracowni ogrodniczej CIS Poraj Przedmiotem zamówienia jest dostawa asortymentów zgodnie z zał. nr. 1 do niniejszej SIWZ, w którym wskazano asortyment i ich przewidywaną ilość. Wszelkie oferowane materiały muszą być fabrycznie nowe i najwyższej jakości.
Cpv glowny przedmiot 44000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 7
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu dot. wszystkich części
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu dot. wszystkich części
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu dot. wszystkich części
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia składa oświadczenie zgodnie z art. 25 a ust.1 pkt.1 ustawy Pzp (wzór-zał. nr.4 do SIWZ)
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu dot.: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, c) zdolności technicznej lub zawodowej składając oświadczenie zgodnie z art. 25a ust.1 pkt.1 (ał. Nr.3)
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1) przestoje i opóźnienia zawinione przez Zamawiającego lub inne podmioty niezależne od Zamawiającego (np. opóźnienia przygotowania/przekazania miejsca realizacji dostawy z powodów od niego niezależnych) uniemożliwiające Wykonawcy dostarczenie przedmiotu umowy w terminie umownym; 2) działanie siły wyższej mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonania dostaw; 3) wystąpienie innych okoliczności, mających wpływ na terminowość realizacji umowy, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,
IV 4 4 data 2018-12-05T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa materiałów budowlano – wykończeniowych na potrzeby CIS Poraj
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Zakup i dostawa materiałów budowlano – wykończeniowych na potrzeby CIS Poraj zgodnie z zał. 1 do sowz
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa -Zakup i dostawa materiałów niezbędnych do wykonania instalacji sanitarnych i hydraulicznych na potrzeby CIS Poraj
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44411000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis - Zakup i dostawa materiałów niezbędnych do wykonania instalacji sanitarnych i hydraulicznych na potrzeby CIS Poraj zgodnie z zał.Nr. 1
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa materiałów niezbędnych do wykonania instalacji elektrycznych na potrzeby CIS Poraj
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31500000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Zakup i dostawa materiałów niezbędnych do wykonania instalacji elektrycznych na potrzeby CIS Poraj zgodnie z zał. nr.1
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa – Zakup i dostawa materiałów wykorzystywanych do plotera laserowego na potrzeby pracowni artystycznej CIS Poraj.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44510000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis – Zakup i dostawa materiałów wykorzystywanych do plotera laserowego na potrzeby pracowni artystycznej CIS Poraj zgodnie z zał. nr. 1 do siwz
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa narzędzi na potrzeby pracowni ogrodniczej CIS Poraj
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03121000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Zakup i dostawa narzędzi na potrzeby pracowni ogrodniczej CIS Poraj zgodnie z zał. nr. 1 do siwz
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria płatność
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)