GuidZP400 |
c871b90d-64df-4c43-9017-02261179312c
|
Biuletyn |
654585-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Białymstoku
|
Regon |
5063792200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Fabryczna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
27
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Białystok
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
15-471
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
85 8693550, 8694550,
|
Zamawiajacy fax |
858 693 566
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@zozmswia.bialystok.pl,
|
Adres strony url |
www.zozmswia.bialystok.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zozmswia.bialystok.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zozmswia.bialystok.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Fabyryczna 27, Białystok
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przetarg nieograniczony na dostawę środków do dezynfekcji
|
Numer referencyjny |
EAZP.2344.37.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
dostawę środków do dezynfekcji
|
Cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za ważną i będzie najwyżej oceniona, zostanie wezwany do złożenia:
a) karty charakterystyki preparatów, które muszą być dostarczone w wersji papierowej- za potwierdzeniem zgodności z oryginałem. W przypadku aktualizacji karty charakterystyki, wykonawca zobowiązany jest do poinformowania zamawiającego i dostarczenia jej do Zespołu Kontroli Zakażeń Zakładowych w terminie 14 dni od daty aktualizacji.
b) stosowne dokumenty potwierdzające dopuszczenie zaoferowanego przedmiotu zamówienia do obrotu i używania:
- dla wyrobów medycznych na zasadach określonych Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U.2017, poz. 211)
- dla środków będącymi antyseptykami zgodne z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U.2018 poz. 1375)
- dla środków będących produktem biobójczym zgodne z Ustawą z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych (tj. Dz.U. 2018 poz. 122)
- dla środków będących kosmetykami zgodne z ustawą z dnia 30 marca 2001 r. o kosmetykach (tj.Dz.U. 2013 poz. 475)
c) protokoły badań potwierdzające skuteczność preparatów w wymaganym spektrum
|
Inne dokumenty niewymienione |
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE OD WYKONAWCÓW POTWIERDZAJĄCE BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA Z PROWADZONEGO POSTĘPOWANIA, JAKICH ZAMAWIAJACY DZIAŁAJĄC NA POSTAWIE ART. 26 UST. 2F USTAWY WYMAGA ZŁOŻENIA WRAZ Z OFERTĄ ORAZ POZOSTAŁE DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW, KTÓRE MAJĄ BYĆ ZŁOŻONE WRAZ Z OFERTĄ
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 Ustawy,
b) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z prowadzonego postępowania (załącznik nr 5),
c) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4),
d) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych tj. (Dz. U. z 2017 r. poz. 1785) (załącznik nr 5a),
e) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu
ubiegania się o zamówienia publiczne (załącznik nr 5a),
f) oświadczenie Wykonawcy, iż wobec niego nie wydano prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. (załącznik nr 5a),
g) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 2),
h) wypełniony formularz cenowy (załącznik nr 7),
i) wypełniony wzór umowy (załączniki nr 3 i ew. 3a),
j) potwierdzenie wniesienia wadium,
k) oryginał lub poświadczona notarialnie kopia pełnomocnictwa do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba wskazana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy.
l) oświadczenie RODO
Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 570). W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest do wskazania Zamawiającemu sygnatury postępowania, w którym wymagane dokumenty lub oświadczenia się znajdują.
POZOSTAŁE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA POTWIERDZAJĄCE BRAK PODSTAW DO
WYKLUCZENIA Z PROWADZONEGO POSTĘPOWANIA
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy (protokół z otwarcia ofert), przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej o której mowa w art.24 ust 1 pkt 23 Ustawy, w formie określonej w § 14 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 poz. 1126)
(załącznik nr 6).
Wraz ze złożeniem powyższego oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zamawiający uzna za skutecznie złożone oświadczenie załączone do oferty, z treści którego będzie wynikało, iż Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, o ile zachodzi taka sytuacja.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Oferta musi być zabezpieczona kwotą wadium zgodnie w wysokości zgodnej z załącznikiem nr 8.
Wadium może być wniesione w następujących formach:
a) pieniądzu
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. nr 2018 poz. 110)
Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy 84 1130 1059 0017 3261 0420 0002 Bank Gospodarstwa Krajowego.
Za skuteczne wniesienie wadium przelewem Zamawiający uważa wadium, które wpłynie na w/w rachunek przed upływem składania ofert.
W przypadku wybrania formy wadium w postaci poręczenia bankowego, gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej Wykonawca oryginał składa w oddzielnej odpowiednio oznakowanej kopercie dołączonej do oferty, kopię zamieszcza w ofercie.
Wadium wnoszone w gwarancjach bankowych i ubezpieczeniowych mają być udzielone do końca terminu związania ofertą.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 Ustawy.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zakazuje się zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wskazanych
w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, bądź w niniejszej umowie.
2. Działając na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1) w/w ustawy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru w przypadku:
a) zmiany ceny zgodnie z postanowieniami ust. 4 i 5 niniejszego paragrafu,
b) wydłużenia okresu trwania umowy – w przypadku niewyczerpania całości towaru określonego w Załączniku nr 1 do umowy do wyczerpania tego towaru z zastrzeżeniem zapisów § 5 ust. 1 niniejszej umowy.
c) szczególnych okoliczności, takich jak zakończenie produkcji, wystąpienia przejściowego braku towaru z przyczyn leżących po stronie producenta lub będące następstwem działania organów administracji publicznej, wycofanie towaru z rynku, pojawienia się jego nowej generacji o identycznych parametrach i nowych opcjach, po wcześniejszym powiadomieniu i za pisemną zgodą Zamawiającego, dopuszcza się zmianę na towar nowy o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej nie wyższej niż zaoferowanej w ofercie.
d) zmiany parametrów lub innych cech charakterystycznych dla towaru, w tym zmiany numeru katalogowego bądź jego nazwy własnej, zmiany sposobu konfekcjonowania po wcześniejszym powiadomieniu i za pisemną zgodą Zamawiającego
e) zmiany danych teleadresowych Stron zapisanych w umowie;
f) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji zapisów umowy,
g) zmiany postanowień umowy, związanych z zaistnieniem okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany limitów ilościowych zamawianych towarów w stosunku do określonych w poszczególnych pakietach objętych umową zarówno „in plus” jak i „in minus” bez wzrostu wartości brutto danego pakietu i bez zmiany ceny jednostkowej, a Wykonawca oświadcza, że wyraża na to zgodę. Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia względem Zamawiającego.
4. Zamawiający dopuszcza zmianę cen jednostkowych towarów wskazanych w Załączniku nr 1 do umowy w przypadku:
a) zmiany stawki VAT - zmiana ceny następuje z dniem powstania obowiązku podatkowego, przy czym zmianie ulegnie tylko cena brutto, a cena netto pozostanie bez zmian;
b) zmiany stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz; przy czym wzrost cen będzie następował o taki sam procent, jaki wynika z podwyżek należnych, bez procentowego zwiększenia przysługującej mu marży; zmiana ceny następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę;
c) zmniejszenie ceny w każdym przypadku,
5. Wykonawca zobowiązuje się do udzielania Zamawiającemu wszelkich rabatów, promocji w stosunku do towarów objętych umową, zaistniałych w trakcie realizacji niniejszej umowy, udzielanych innym odbiorcom. Zmiany takie obowiązują przez okres wskazany w ofercie promocyjnej.
6. Wszelkie zmiany treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem pozostałych zapisów umowy.
7. Zmiany, o których mowa ust. 2 pkt c)–d), ust. 4 pkt c) oraz ust. 5 niniejszego paragrafu nie stanowią zmiany umowy i nie wymagają formy aneksu.
|
IV 4 4 data |
2018-12-07T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
pakiet nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
* preparaty, które nie zawierają w swoim składzie aldehydów
Uwaga! Podane parametry, spektrum i czas działania muszą być zgodne z metodami właściwymi do zastosowania w obszarze medycznym.
Zamawiający w razie wątpiwości może zwrócić się o dostarczenie protokołów badań potwierdzających skuteczność prepatatów w wymaganym spektrum.
Wykonujący zobowiązuje się do dostarczenia w cenie oferty wanien dezynfekcyjnych z sitem, pokrywą o pojemności - 10 L- w ilości 1szt. oraz o pojemności 8 l - w ilosci 2 szt.
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 1 - dezynfekcja narzędzi chirurgicznych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
pakiet nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Uwaga! Podane parametry, spektrum i czas działania muszą być zgodne z metodami właściwymi do zastosowania w obszarze medycznym.
Zamawiający w razie wątpiwości może zwrócić się o dostarczenie protokołów badań potwierdzających skuteczność prepatatów w wymaganym spektrum.
Zamawiający wymaga aby:
- preparaty w poz. 1- 3 były ze sobą kompatybilne , pochodziły od jednego producenta
- w cenie ofety Wykonawca dokona przestawienia urządzeń dozujących środki dezynfekcyjne posiadane przez Zamawiającego
|
Zalacznik krotki opis |
mycie i dezynfekcja narzędzi chirurgicznych w myjniach dezynfektorach
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
pakiet nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Uwaga! Podane parametry, spektrum i czas działania muszą być zgodne z metodami właściwymi do zastosowania w obszarze medycznym.
Zamawiający w razie wątpiwości może zwrócić się o dostarczenie protokołów badań potwierdzających skuteczność prepatatów w wymaganym spektrum.
|
Zalacznik krotki opis |
mycie w myjce ultradźwiękowej
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
pakiet nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
W cenie oferty personelu w zakresie stosowania produktów.
Uwaga! Podane parametry, spektrum i czas działania muszą być zgodne z metodami właściwymi do zastosowania w obszarze medycznym.
Zamawiający w razie wątpiwości może zwrócić się o dostarczenie protokołów badań potwierdzających skuteczność prepatatów w wymaganym spektrum.
|
Zalacznik krotki opis |
mycie i dezynfekcja endoskopów
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
pakiet nr 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Uwaga! Podane parametry, spektrum i czas działania muszą być zgodne z metodami właściwymi do zastosowania w obszarze medycznym.
W cenie oferty Wykonawca przeprowadzi szkolenie z higieny rąk
Zamawiający w razie wątpiwości może zwrócić się o dostarczenie protokołów badań potwierdzających skuteczność prepatatów w wymaganym spektrum.
* W cenie oferty wymiana dozowników w trakcie trwania umowy przy ewentualnym ich zniszczeniu.
# Wykonawca na w cenie oferty wymieni w Szpitalu wszystkie dozowniki na nowe, które będą kompatybilne z tego rodzaju opakowaniami .
**Wykonujący zobowiązuje się do dostarczenia w ramach ceny oferty dozowników na łóżko kompatybilnych z oferowanym produktem w ilości 100 szt.
|
Zalacznik krotki opis |
mycie i dezynfekcja rąk
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
pakiet nr 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Uwaga! Podane parametry, spektrum i czas działania muszą być zgodne z metodami właściwymi do zastosowania w obszarze medycznym.
Dla produktów leczniczych wymagane dostarczenie wraz z ofertą charakterystyki produktu leczniczego
Zamawiający w razie wątpiwości może zwrócić się o dostarczenie protokołów badań potwierdzających skuteczność prepatatów w wymaganym spektrum.
|
Zalacznik krotki opis |
dezynfekcja skóry i błon śluzowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
pakiet nr 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający w razie wątpiwości może zwrócić się o dostarczenie protokołów badań potwierdzających skuteczność prepatatów w wymaganym spektrum.
Uwaga! Podane parametry, spektrum i czas działania muszą być zgodne z metodami właściwymi do zastosowania w obszarze medycznym.
* Zamawiający wymaga w cenie oferty dostarczenia i zamontowania urządzeń ściennych do przygotowania roztworów roboczych preparatu dezynfekcyjnego oraz walidacji ich dozowania minimum 1x w roku.
|
Zalacznik krotki opis |
dezynfekcja powierzchni i wyrobów medycznych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
pakiet nr 8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Uwaga! Podane parametry, spektrum i czas działania muszą być zgodne z metodami właściwymi do zastosowania w obszarze medycznym.
*Wykonujący zobowiązuje się do dostarczenia w cenie oferty dozowników na łóżko kompatybilnych z oferowanym produktem w ilości 100 szt.
Zamawiający w razie wątpiwości może zwrócić się o dostarczenie protokołów badań potwierdzających skuteczność prepatatów w wymaganym spektrum.
|
Zalacznik krotki opis |
mycie , dezynfekcja i pielęgnacja rąk
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
pakiet nr 9
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Uwaga! Podane parametry, spektrum i czas działania muszą być zgodne z metodami właściwymi do zastosowania w obszarze medycznym.
Zamawiający w razie wątpiwości może zwrócić się o dostarczenie protokołów badań potwierdzających skuteczność prepatatów w wymaganym spektrum.
|
Zalacznik krotki opis |
wstępne mycie endoskopów
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
pakiet nr 10
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Uwaga! Podane parametry, spektrum i czas działania muszą być zgodne z metodami właściwymi do zastosowania w obszarze medycznym.
Zamawiający w razie wątpiwości może zwrócić się o dostarczenie protokołów badań potwierdzających skuteczność prepatatów w wymaganym spektrum.
* MYJNIA NA OKRESIE GWARANCJI
** Kalibracja myjni w przypadku zmiany środków leży po stronie Wykonującego
|
Zalacznik krotki opis |
mycie i dezynfekcja endpskopów w myjni automatycznej typu WASSENBURG WD 440* na bazie kwasu nadoctowego
|
| |