Przetarg nieograniczony na dostawę środków do dezynfekcji

Data publikacji 2018-11-28
Data zakończenia 2018-12-07 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Białymstoku
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 654585-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 330000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

dostawę środków do dezynfekcji

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c871b90d-64df-4c43-9017-02261179312c
Biuletyn 654585-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Białymstoku
Regon 5063792200000
Zamawiajacy adres ulica Fabryczna
Zamawiajacy adres numer domu 27
Zamawiajacy miejscowosc Białystok
Zamawiajacy kod pocztowy 15-471
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 85 8693550, 8694550,
Zamawiajacy fax 858 693 566
Zamawiajacy email zamowienia@zozmswia.bialystok.pl,
Adres strony url www.zozmswia.bialystok.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zozmswia.bialystok.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zozmswia.bialystok.pl
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Fabyryczna 27, Białystok
Nazwa nadana zamowieniu Przetarg nieograniczony na dostawę środków do dezynfekcji
Numer referencyjny EAZP.2344.37.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu dostawę środków do dezynfekcji
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za ważną i będzie najwyżej oceniona, zostanie wezwany do złożenia: a) karty charakterystyki preparatów, które muszą być dostarczone w wersji papierowej- za potwierdzeniem zgodności z oryginałem. W przypadku aktualizacji karty charakterystyki, wykonawca zobowiązany jest do poinformowania zamawiającego i dostarczenia jej do Zespołu Kontroli Zakażeń Zakładowych w terminie 14 dni od daty aktualizacji. b) stosowne dokumenty potwierdzające dopuszczenie zaoferowanego przedmiotu zamówienia do obrotu i używania: - dla wyrobów medycznych na zasadach określonych Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U.2017, poz. 211) - dla środków będącymi antyseptykami zgodne z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U.2018 poz. 1375) - dla środków będących produktem biobójczym zgodne z Ustawą z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych (tj. Dz.U. 2018 poz. 122) - dla środków będących kosmetykami zgodne z ustawą z dnia 30 marca 2001 r. o kosmetykach (tj.Dz.U. 2013 poz. 475) c) protokoły badań potwierdzające skuteczność preparatów w wymaganym spektrum
Inne dokumenty niewymienione DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE OD WYKONAWCÓW POTWIERDZAJĄCE BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA Z PROWADZONEGO POSTĘPOWANIA, JAKICH ZAMAWIAJACY DZIAŁAJĄC NA POSTAWIE ART. 26 UST. 2F USTAWY WYMAGA ZŁOŻENIA WRAZ Z OFERTĄ ORAZ POZOSTAŁE DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW, KTÓRE MAJĄ BYĆ ZŁOŻONE WRAZ Z OFERTĄ a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 Ustawy, b) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z prowadzonego postępowania (załącznik nr 5), c) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4), d) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych tj. (Dz. U. z 2017 r. poz. 1785) (załącznik nr 5a), e) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (załącznik nr 5a), f) oświadczenie Wykonawcy, iż wobec niego nie wydano prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. (załącznik nr 5a), g) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 2), h) wypełniony formularz cenowy (załącznik nr 7), i) wypełniony wzór umowy (załączniki nr 3 i ew. 3a), j) potwierdzenie wniesienia wadium, k) oryginał lub poświadczona notarialnie kopia pełnomocnictwa do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba wskazana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy. l) oświadczenie RODO Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 570). W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest do wskazania Zamawiającemu sygnatury postępowania, w którym wymagane dokumenty lub oświadczenia się znajdują. POZOSTAŁE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA POTWIERDZAJĄCE BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA Z PROWADZONEGO POSTĘPOWANIA Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy (protokół z otwarcia ofert), przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej o której mowa w art.24 ust 1 pkt 23 Ustawy, w formie określonej w § 14 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 poz. 1126) (załącznik nr 6). Wraz ze złożeniem powyższego oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający uzna za skutecznie złożone oświadczenie załączone do oferty, z treści którego będzie wynikało, iż Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, o ile zachodzi taka sytuacja.
Czy wadium 1
Wadium Oferta musi być zabezpieczona kwotą wadium zgodnie w wysokości zgodnej z załącznikiem nr 8. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. nr 2018 poz. 110) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy 84 1130 1059 0017 3261 0420 0002 Bank Gospodarstwa Krajowego. Za skuteczne wniesienie wadium przelewem Zamawiający uważa wadium, które wpłynie na w/w rachunek przed upływem składania ofert. W przypadku wybrania formy wadium w postaci poręczenia bankowego, gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej Wykonawca oryginał składa w oddzielnej odpowiednio oznakowanej kopercie dołączonej do oferty, kopię zamieszcza w ofercie. Wadium wnoszone w gwarancjach bankowych i ubezpieczeniowych mają być udzielone do końca terminu związania ofertą. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 Ustawy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazuje się zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wskazanych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, bądź w niniejszej umowie. 2. Działając na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1) w/w ustawy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru w przypadku: a) zmiany ceny zgodnie z postanowieniami ust. 4 i 5 niniejszego paragrafu, b) wydłużenia okresu trwania umowy – w przypadku niewyczerpania całości towaru określonego w Załączniku nr 1 do umowy do wyczerpania tego towaru z zastrzeżeniem zapisów § 5 ust. 1 niniejszej umowy. c) szczególnych okoliczności, takich jak zakończenie produkcji, wystąpienia przejściowego braku towaru z przyczyn leżących po stronie producenta lub będące następstwem działania organów administracji publicznej, wycofanie towaru z rynku, pojawienia się jego nowej generacji o identycznych parametrach i nowych opcjach, po wcześniejszym powiadomieniu i za pisemną zgodą Zamawiającego, dopuszcza się zmianę na towar nowy o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej nie wyższej niż zaoferowanej w ofercie. d) zmiany parametrów lub innych cech charakterystycznych dla towaru, w tym zmiany numeru katalogowego bądź jego nazwy własnej, zmiany sposobu konfekcjonowania po wcześniejszym powiadomieniu i za pisemną zgodą Zamawiającego e) zmiany danych teleadresowych Stron zapisanych w umowie; f) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji zapisów umowy, g) zmiany postanowień umowy, związanych z zaistnieniem okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany limitów ilościowych zamawianych towarów w stosunku do określonych w poszczególnych pakietach objętych umową zarówno „in plus” jak i „in minus” bez wzrostu wartości brutto danego pakietu i bez zmiany ceny jednostkowej, a Wykonawca oświadcza, że wyraża na to zgodę. Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia względem Zamawiającego. 4. Zamawiający dopuszcza zmianę cen jednostkowych towarów wskazanych w Załączniku nr 1 do umowy w przypadku: a) zmiany stawki VAT - zmiana ceny następuje z dniem powstania obowiązku podatkowego, przy czym zmianie ulegnie tylko cena brutto, a cena netto pozostanie bez zmian; b) zmiany stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz; przy czym wzrost cen będzie następował o taki sam procent, jaki wynika z podwyżek należnych, bez procentowego zwiększenia przysługującej mu marży; zmiana ceny następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę; c) zmniejszenie ceny w każdym przypadku, 5. Wykonawca zobowiązuje się do udzielania Zamawiającemu wszelkich rabatów, promocji w stosunku do towarów objętych umową, zaistniałych w trakcie realizacji niniejszej umowy, udzielanych innym odbiorcom. Zmiany takie obowiązują przez okres wskazany w ofercie promocyjnej. 6. Wszelkie zmiany treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem pozostałych zapisów umowy. 7. Zmiany, o których mowa ust. 2 pkt c)–d), ust. 4 pkt c) oraz ust. 5 niniejszego paragrafu nie stanowią zmiany umowy i nie wymagają formy aneksu.
IV 4 4 data 2018-12-07T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe * preparaty, które nie zawierają w swoim składzie aldehydów Uwaga! Podane parametry, spektrum i czas działania muszą być zgodne z metodami właściwymi do zastosowania w obszarze medycznym. Zamawiający w razie wątpiwości może zwrócić się o dostarczenie protokołów badań potwierdzających skuteczność prepatatów w wymaganym spektrum. Wykonujący zobowiązuje się do dostarczenia w cenie oferty wanien dezynfekcyjnych z sitem, pokrywą o pojemności - 10 L- w ilości 1szt. oraz o pojemności 8 l - w ilosci 2 szt.
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 1 - dezynfekcja narzędzi chirurgicznych
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Uwaga! Podane parametry, spektrum i czas działania muszą być zgodne z metodami właściwymi do zastosowania w obszarze medycznym. Zamawiający w razie wątpiwości może zwrócić się o dostarczenie protokołów badań potwierdzających skuteczność prepatatów w wymaganym spektrum. Zamawiający wymaga aby: - preparaty w poz. 1- 3 były ze sobą kompatybilne , pochodziły od jednego producenta - w cenie ofety Wykonawca dokona przestawienia urządzeń dozujących środki dezynfekcyjne posiadane przez Zamawiającego
Zalacznik krotki opis mycie i dezynfekcja narzędzi chirurgicznych w myjniach dezynfektorach
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Uwaga! Podane parametry, spektrum i czas działania muszą być zgodne z metodami właściwymi do zastosowania w obszarze medycznym. Zamawiający w razie wątpiwości może zwrócić się o dostarczenie protokołów badań potwierdzających skuteczność prepatatów w wymaganym spektrum.
Zalacznik krotki opis mycie w myjce ultradźwiękowej
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa pakiet nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe W cenie oferty personelu w zakresie stosowania produktów. Uwaga! Podane parametry, spektrum i czas działania muszą być zgodne z metodami właściwymi do zastosowania w obszarze medycznym. Zamawiający w razie wątpiwości może zwrócić się o dostarczenie protokołów badań potwierdzających skuteczność prepatatów w wymaganym spektrum.
Zalacznik krotki opis mycie i dezynfekcja endoskopów
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa pakiet nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Uwaga! Podane parametry, spektrum i czas działania muszą być zgodne z metodami właściwymi do zastosowania w obszarze medycznym. W cenie oferty Wykonawca przeprowadzi szkolenie z higieny rąk Zamawiający w razie wątpiwości może zwrócić się o dostarczenie protokołów badań potwierdzających skuteczność prepatatów w wymaganym spektrum. * W cenie oferty wymiana dozowników w trakcie trwania umowy przy ewentualnym ich zniszczeniu. # Wykonawca na w cenie oferty wymieni w Szpitalu wszystkie dozowniki na nowe, które będą kompatybilne z tego rodzaju opakowaniami . **Wykonujący zobowiązuje się do dostarczenia w ramach ceny oferty dozowników na łóżko kompatybilnych z oferowanym produktem w ilości 100 szt.
Zalacznik krotki opis mycie i dezynfekcja rąk
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa pakiet nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Uwaga! Podane parametry, spektrum i czas działania muszą być zgodne z metodami właściwymi do zastosowania w obszarze medycznym. Dla produktów leczniczych wymagane dostarczenie wraz z ofertą charakterystyki produktu leczniczego Zamawiający w razie wątpiwości może zwrócić się o dostarczenie protokołów badań potwierdzających skuteczność prepatatów w wymaganym spektrum.
Zalacznik krotki opis dezynfekcja skóry i błon śluzowych
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa pakiet nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający w razie wątpiwości może zwrócić się o dostarczenie protokołów badań potwierdzających skuteczność prepatatów w wymaganym spektrum. Uwaga! Podane parametry, spektrum i czas działania muszą być zgodne z metodami właściwymi do zastosowania w obszarze medycznym. * Zamawiający wymaga w cenie oferty dostarczenia i zamontowania urządzeń ściennych do przygotowania roztworów roboczych preparatu dezynfekcyjnego oraz walidacji ich dozowania minimum 1x w roku.
Zalacznik krotki opis dezynfekcja powierzchni i wyrobów medycznych
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa pakiet nr 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Uwaga! Podane parametry, spektrum i czas działania muszą być zgodne z metodami właściwymi do zastosowania w obszarze medycznym. *Wykonujący zobowiązuje się do dostarczenia w cenie oferty dozowników na łóżko kompatybilnych z oferowanym produktem w ilości 100 szt. Zamawiający w razie wątpiwości może zwrócić się o dostarczenie protokołów badań potwierdzających skuteczność prepatatów w wymaganym spektrum.
Zalacznik krotki opis mycie , dezynfekcja i pielęgnacja rąk
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa pakiet nr 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Uwaga! Podane parametry, spektrum i czas działania muszą być zgodne z metodami właściwymi do zastosowania w obszarze medycznym. Zamawiający w razie wątpiwości może zwrócić się o dostarczenie protokołów badań potwierdzających skuteczność prepatatów w wymaganym spektrum.
Zalacznik krotki opis wstępne mycie endoskopów
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa pakiet nr 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Uwaga! Podane parametry, spektrum i czas działania muszą być zgodne z metodami właściwymi do zastosowania w obszarze medycznym. Zamawiający w razie wątpiwości może zwrócić się o dostarczenie protokołów badań potwierdzających skuteczność prepatatów w wymaganym spektrum. * MYJNIA NA OKRESIE GWARANCJI ** Kalibracja myjni w przypadku zmiany środków leży po stronie Wykonującego
Zalacznik krotki opis mycie i dezynfekcja endpskopów w myjni automatycznej typu WASSENBURG WD 440* na bazie kwasu nadoctowego
  

Criterion

Kryteria czas dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)