GuidZP400 |
3481f352-888d-478e-8477-9bb0391f9511
|
Biuletyn |
654479-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych
|
Regon |
1552496010000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Jerozolimskie
|
Zamawiajacy adres numer domu |
181 C
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-222
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 4921134, 4921135
|
Zamawiajacy fax |
224 921 149
|
Zamawiajacy email |
zampubl@urpl.gov.pl
|
Adres strony url |
bip.urpl.gov.pl/pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
bip.urpl.gov.pl/pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
bip.urpl.gov.pl/pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.urpl.gov.pl/pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę oraz pozostałe dokumenty wymagane od wykonawców składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej (w postaci papierowej)
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, 02-222 Warszawa, Al. Jerozolimskie 181C, Kancelaria Główna (pokój 08)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa systemu do zarządzania informacją i zdarzeniami bezpieczeństwa (SIEM) oraz usługi w zakresie wsparcia tego systemu
|
Numer referencyjny |
UR.BAG.AGZ.26.14.2018.SC
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa, zainstalowanie i uruchomienie w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy systemu do zarządzania informacją i zdarzeniami bezpieczeństwa (SIEM, Security Information and Event Management) w formie maszyny wirtualnej, w tym podstawowe wsparcie techniczne SIEM zapewnione na okres 3 lat przez producenta systemu lub jego autoryzowanego partnera, obejmujące konsultacje dotyczące konfiguracji systemu, serwis gwarancyjny oraz dostęp do aktualizacji systemu i wzorców zagrożeń, a także usługi w zakresie wsparcia systemu, podlegające świadczeniu przez wykonawcę w ciągu 6 miesięcy od dnia odbioru systemu przez zamawiającego. Wymagane parametry techniczne, funkcjonalne, serwisowe oraz dotyczące usług w zakresie wsparcia systemu i gwarancji na te usługi, opisano w załączniku nr 1a do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ), którego treść łącznie ze zobowiązaniem wykonawcy dotyczącym funkcjonalności opcjonalnych określonych w pkt 2 OFERTY, pozostaje w ścisłym związku z istotnymi postanowieniami umowy, określonymi w załączniku nr 5 do SWIZ
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-06-28T00:00:00+02:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
należyte wykonanie w okresie po 4 grudnia 2015 r. co najmniej dwóch dostaw systemów informatycznych (oprogramowań) z zakresu zarządzania lub monitorowania infrastrukturą informatyczną, każda dostawa o wartości większej niż 100 000 zł brutto
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
aktualny na dzień złożenia odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej; jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione (nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
|
Zakresie warunkow udzialu |
WYKAZ DOSTAW określonych w pkt III.1.3) wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, tj. od 5 grudnia 2015 r. do 5 grudnia 2018 r. a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W WYKAZIE DOSTAW należy podać przedmiot umowy, miesiąc i rok rozpoczęcia oraz zakończenia każdej dostawy, wartość dostawy brutto w złotych, a także podmioty (odbiorców), na rzecz których dostawy zostały wykonane. Należy załączyć dowody, o których mowa w § 2 ust. 4 pkt 2 nw. rozporządzenia, określające czy wykazane dostawy zostały wykonane należycie. W zakresie dotyczącym formy oświadczeń i dokumentów, stosuje się odpowiednio przepisy § 14-16 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. poz. 1126, ze zm.)
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium o równowartości 3 000 PLN (trzy tysiące złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: • pieniądz wpłacony przelewem na rachunek bankowy zamawiającego NRB 19 1010 1010 0094 1013 9120 0000 • poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym • gwarancje bankowe • gwarancje ubezpieczeniowe • poręczenia, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych
|
IV 4 4 data |
2018-12-06T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 data |
2019-01-04T00:00:00+01:00
|