Dostawa systemu do zarządzania informacją i zdarzeniami bezpieczeństwa (SIEM) oraz usługi w zakresie wsparcia tego systemu

Data publikacji 2018-11-28
Data zakończenia 2018-12-06 00:00:00
Instytucja Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 654479-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa, zainstalowanie i uruchomienie w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy systemu do zarządzania informacją i zdarzeniami bezpieczeństwa (SIEM, Security Information and Event Management) w formie maszyny wirtualnej, w tym podstawowe wsparcie techniczne SIEM zapewnione na okres 3 lat przez producenta systemu lub jego autoryzowanego partnera, obejmujące konsultacje dotyczące konfiguracji systemu, serwis gwarancyjny oraz dostęp do aktualizacji systemu i wzorców zagrożeń, a także usługi w zakresie wsparcia systemu, podlegające świadczeniu przez wykonawcę w ciągu 6 miesięcy od dnia odbioru systemu przez zamawiającego. Wymagane parametry techniczne, funkcjonalne, serwisowe oraz dotyczące usług w zakresie wsparcia systemu i gwarancji na te usługi, opisano w załączniku nr 1a do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ), którego treść łącznie ze zobowiązaniem wykonawcy dotyczącym funkcjonalności opcjonalnych określonych w pkt 2 OFERTY, pozostaje w ścisłym związku z istotnymi postanowieniami umowy, określonymi w załączniku nr 5 do SWIZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3481f352-888d-478e-8477-9bb0391f9511
Biuletyn 654479-N-2018
Zamawiajacy nazwa Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych
Regon 1552496010000
Zamawiajacy adres ulica Al. Jerozolimskie
Zamawiajacy adres numer domu 181 C
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-222
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 4921134, 4921135
Zamawiajacy fax 224 921 149
Zamawiajacy email zampubl@urpl.gov.pl
Adres strony url bip.urpl.gov.pl/pl
Adres strony internetowej narzedzia bip.urpl.gov.pl/pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia bip.urpl.gov.pl/pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.urpl.gov.pl/pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę oraz pozostałe dokumenty wymagane od wykonawców składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej (w postaci papierowej)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, 02-222 Warszawa, Al. Jerozolimskie 181C, Kancelaria Główna (pokój 08)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa systemu do zarządzania informacją i zdarzeniami bezpieczeństwa (SIEM) oraz usługi w zakresie wsparcia tego systemu
Numer referencyjny UR.BAG.AGZ.26.14.2018.SC
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa, zainstalowanie i uruchomienie w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy systemu do zarządzania informacją i zdarzeniami bezpieczeństwa (SIEM, Security Information and Event Management) w formie maszyny wirtualnej, w tym podstawowe wsparcie techniczne SIEM zapewnione na okres 3 lat przez producenta systemu lub jego autoryzowanego partnera, obejmujące konsultacje dotyczące konfiguracji systemu, serwis gwarancyjny oraz dostęp do aktualizacji systemu i wzorców zagrożeń, a także usługi w zakresie wsparcia systemu, podlegające świadczeniu przez wykonawcę w ciągu 6 miesięcy od dnia odbioru systemu przez zamawiającego. Wymagane parametry techniczne, funkcjonalne, serwisowe oraz dotyczące usług w zakresie wsparcia systemu i gwarancji na te usługi, opisano w załączniku nr 1a do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ), którego treść łącznie ze zobowiązaniem wykonawcy dotyczącym funkcjonalności opcjonalnych określonych w pkt 2 OFERTY, pozostaje w ścisłym związku z istotnymi postanowieniami umowy, określonymi w załączniku nr 5 do SWIZ
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-06-28T00:00:00+02:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow należyte wykonanie w okresie po 4 grudnia 2015 r. co najmniej dwóch dostaw systemów informatycznych (oprogramowań) z zakresu zarządzania lub monitorowania infrastrukturą informatyczną, każda dostawa o wartości większej niż 100 000 zł brutto
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen aktualny na dzień złożenia odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej; jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione (nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
Zakresie warunkow udzialu WYKAZ DOSTAW określonych w pkt III.1.3) wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, tj. od 5 grudnia 2015 r. do 5 grudnia 2018 r. a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W WYKAZIE DOSTAW należy podać przedmiot umowy, miesiąc i rok rozpoczęcia oraz zakończenia każdej dostawy, wartość dostawy brutto w złotych, a także podmioty (odbiorców), na rzecz których dostawy zostały wykonane. Należy załączyć dowody, o których mowa w § 2 ust. 4 pkt 2 nw. rozporządzenia, określające czy wykazane dostawy zostały wykonane należycie. W zakresie dotyczącym formy oświadczeń i dokumentów, stosuje się odpowiednio przepisy § 14-16 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. poz. 1126, ze zm.)
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium o równowartości 3 000 PLN (trzy tysiące złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: • pieniądz wpłacony przelewem na rachunek bankowy zamawiającego NRB 19 1010 1010 0094 1013 9120 0000 • poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym • gwarancje bankowe • gwarancje ubezpieczeniowe • poręczenia, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych
IV 4 4 data 2018-12-06T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 data 2019-01-04T00:00:00+01:00

Criterion

Kryteria cena łączna za dostawę systemu, w tym podstawowe wsparcie techniczne zapewnione przez producenta systemu lub jego autoryzowanego partnera w okresie 3 lat
Znaczenie 50,00
  
Kryteria okres gwarancji na usługi wykonane przez wykonawcę w zakresie wsparcia systemu, trwający minimum 6 miesięcy od dnia zakończenia wykonywania tych usług
Znaczenie 10,00
  
Kryteria funkcjonalności opcjonalne zaoferowane w ramach systemu
Znaczenie 30,00
  
Kryteria cena łączna za usługi w zakresie wsparcia systemu, świadczone przez wykonawcę w ciągu 6 miesięcy od dnia odbioru systemu przez zamawiającego
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)