Dostawa nabiału dla Domu Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Grabowiecka 7 w 2019 roku

Publication date 2018-11-28
End date 2018-12-10 00:00:00
Instytucja DOM POMOCY SPOŁECZNEJ
Miejscowość OSTROWIEC ŚWIĘTOKRZYSKI
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 654173-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nabiału dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej
w Ostrowcu Świętokrzyskim w ilościach i rodzajach określonych w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ w okresie od dnia 01.01.2019 r.,
do dnia 31.12.2019 r.
2. W sytuacji odmiennego nazewnictwa poszczególnych produktów dopuszcza się możliwość zastosowania nazw własnych (firmowych) producenta, ale pod warunkiem,
że produkowany przez niego produkt jest tożsamy w procesie produkcji, składu i grupy technologicznej z artykułem podanym w przedmiocie zamówienia lub równoważne tj., równoważny pod względem jakości i właściwości organoleptycznych (kolor, konsystencja, zapach i smak). Nazwa takiego oferowanego produktu musi znaleźć się
w ofercie.
3. Produkty wymienione w formularzu ofertowym muszą odpowiadać Polskiej Normie lub normom zawartym w klasyfikacjach ujętych w ustawie z dnia 29.06.1995 r.,
o statystyce publicznej (Dz. U. Nr 88 poz. 439 z późn. zm.).
4. Ilości podanych artykułów są ilościami szacunkowymi ustalonymi na podstawie realizacji dostaw i zużycia przez okres ostatnich 12 miesięcy oraz przewidywanego zapotrzebowania. Z powodu braku możliwości określenia dokładnej liczby pensjonariuszy przebywających w Domu Pomocy Społecznej, Zamawiający zgodnie z art. 34.1 pkt 5 zastrzega sobie prawo do zmiany ilości dostarczanych produktów do +/- 10 % zamówienia podstawowego w związku z czym Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie służy roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych przez Zamawiającego.
5. Sposób wykonania zamówienia:
- Wykonawca zobowiązany będzie do sprzedaży oraz sukcesywnego dostarczania nabiału.
- Zamawiający będzie dokonywał zamówień nabiału na podstawie zamówień jednostkowych określonych przez Zamawiającego i przekazanych Wykonawcy telefonicznie, e-mailem lub faksem najpóźniej w dniu poprzedzającym dostawę.
- Dostawy realizowane będą transportem Wykonawcy, na jego koszt. W przypadku dostarczania produktów wskazanych w przepisach sanitarnych, wymagających decyzji inspekcji sanitarnej o dopuszczeniu środka transportu, Wykonawca zobowiązany jest posiadać taką decyzję do wglądu Zamawiającego (kiedy będzie tego wymagał Zamawiający).
- Wykonawca przedłoży Zamawiającemu na żądanie (w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego ewentualnych uwag dotyczących smaku, zapachu, konsystencji itp), aktualne atesty wydane przez uprawnione instytucje dopuszczające artykuły żywnościowe do sprzedaży.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6fb95dde-3b40-4cef-ae7e-10d283dbbf74
Biuletyn 654173-N-2018
Zamawiajacy nazwa DOM POMOCY SPOŁECZNEJ
Regon ---
Zamawiajacy adres ulica GRABOWIECKA
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc OSTROWIEC ŚWIĘTOKRZYSKI
Zamawiajacy kod pocztowy 27-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 41 262 00 23
Zamawiajacy email biuro.dps7@home.pl
Adres strony url www.ostrowiec.naszdps.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Pomoc Społeczna DPS
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa nabiału dla Domu Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Grabowiecka 7 w 2019 roku
Numer referencyjny ZP.271.29.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nabiału dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim w ilościach i rodzajach określonych w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ w okresie od dnia 01.01.2019 r., do dnia 31.12.2019 r. 2. W sytuacji odmiennego nazewnictwa poszczególnych produktów dopuszcza się możliwość zastosowania nazw własnych (firmowych) producenta, ale pod warunkiem, że produkowany przez niego produkt jest tożsamy w procesie produkcji, składu i grupy technologicznej z artykułem podanym w przedmiocie zamówienia lub równoważne tj., równoważny pod względem jakości i właściwości organoleptycznych (kolor, konsystencja, zapach i smak). Nazwa takiego oferowanego produktu musi znaleźć się w ofercie. 3. Produkty wymienione w formularzu ofertowym muszą odpowiadać Polskiej Normie lub normom zawartym w klasyfikacjach ujętych w ustawie z dnia 29.06.1995 r., o statystyce publicznej (Dz. U. Nr 88 poz. 439 z późn. zm.). 4. Ilości podanych artykułów są ilościami szacunkowymi ustalonymi na podstawie realizacji dostaw i zużycia przez okres ostatnich 12 miesięcy oraz przewidywanego zapotrzebowania. Z powodu braku możliwości określenia dokładnej liczby pensjonariuszy przebywających w Domu Pomocy Społecznej, Zamawiający zgodnie z art. 34.1 pkt 5 zastrzega sobie prawo do zmiany ilości dostarczanych produktów do +/- 10 % zamówienia podstawowego w związku z czym Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie służy roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych przez Zamawiającego. 5. Sposób wykonania zamówienia: - Wykonawca zobowiązany będzie do sprzedaży oraz sukcesywnego dostarczania nabiału. - Zamawiający będzie dokonywał zamówień nabiału na podstawie zamówień jednostkowych określonych przez Zamawiającego i przekazanych Wykonawcy telefonicznie, e-mailem lub faksem najpóźniej w dniu poprzedzającym dostawę. - Dostawy realizowane będą transportem Wykonawcy, na jego koszt. W przypadku dostarczania produktów wskazanych w przepisach sanitarnych, wymagających decyzji inspekcji sanitarnej o dopuszczeniu środka transportu, Wykonawca zobowiązany jest posiadać taką decyzję do wglądu Zamawiającego (kiedy będzie tego wymagał Zamawiający). - Wykonawca przedłoży Zamawiającemu na żądanie (w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego ewentualnych uwag dotyczących smaku, zapachu, konsystencji itp), aktualne atesty wydane przez uprawnione instytucje dopuszczające artykuły żywnościowe do sprzedaży.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w posterowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Zakresie warunkow udzialu BRAK
Zakresie kryteriow selekcji BRAK
Wykaz potwierdzenie okolicznosci BRAK
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-12-10T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:45
IV 4 4 jezyki JĘZYK POLSKI

Criterion

Kryteria TERMIN ZAPŁATY
Znaczenie 40,00
  
Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)