Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego Nr 3 przy ul. Przyczółkowej 27 w Warszawie.

Publication date 2018-11-28
End date 2018-12-07 00:00:00
Instytucja Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 3
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 653611-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego Nr 3 przy ul. Przyczółkowej 27 w Warszawie.
Części 1 zamówienia (ryby i mrożonki) CPV 15.00.00.00-8, 15.22.00.00-6.
Części 2 zamówienia (świeże warzywa i owoce) CPV 15.00.00.00-8, 15.30.00.00-1.
Części 3 zamówienia (mięso i wędliny) CPV 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9.
Części 4 zamówienia (produkty ogólnospożywcze) CPV 15.00.00.00-8, 15.80.00.00-6.
Części 5 zamówienia (wyroby garmażeryjne) CPV 15.00.00.00-8, 15.89.42.00-3.
Części 6 zamówienia (pieczywo) CPV 15.00.00.00-8, 15.81.10.00-9.
Części 7 zamówienia (wyroby cukiernicze) CPV 15.00.00.00-8, 15.81.10.00-9.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a777c9d6-2e3b-425b-945e-720d493c6eb9
Biuletyn 653611-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 3
Regon 1579813000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Przyczółkowa
Zamawiajacy adres numer domu 27
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02968
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 648 49 35
Zamawiajacy fax 22 648 49 35
Zamawiajacy email anetaswieczak@wp.pl
Adres strony url https://zsp3.edupage.org/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://zsp3.edupage.org/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://zsp3.edupage.org/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający wymaga aby oferty były dostarczone za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 3 - Szkoła Podstawowa nr 104 im. Macieja Rataja i Przedszkole nr 223 Skarby Powsina (ul. Przyczółkowa 27, 02-968 Warszawa) Sekretariat, pok. nr 11 w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego Nr 3 przy ul. Przyczółkowej 27 w Warszawie.
Numer referencyjny 9/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 7
Okreslenie przedmiotu Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego Nr 3 przy ul. Przyczółkowej 27 w Warszawie. Części 1 zamówienia (ryby i mrożonki) CPV 15.00.00.00-8, 15.22.00.00-6. Części 2 zamówienia (świeże warzywa i owoce) CPV 15.00.00.00-8, 15.30.00.00-1. Części 3 zamówienia (mięso i wędliny) CPV 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9. Części 4 zamówienia (produkty ogólnospożywcze) CPV 15.00.00.00-8, 15.80.00.00-6. Części 5 zamówienia (wyroby garmażeryjne) CPV 15.00.00.00-8, 15.89.42.00-3. Części 6 zamówienia (pieczywo) CPV 15.00.00.00-8, 15.81.10.00-9. Części 7 zamówienia (wyroby cukiernicze) CPV 15.00.00.00-8, 15.81.10.00-9.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow 1. Sukcesywne dostawy, w miarę potrzeb Zamawiającego, będą realizowane w terminie od 02.01.2019 r. do 31.12.2019 r. albo do dnia, w którym Zamawiający wykorzysta kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia, w zależności od tego, które ze zdarzeń wystąpi wcześniej. 2. W sytuacji, gdy realizacja dostaw nie będzie mogła być wykonywana od dnia 02.01.2019 r. świadczenie przedmiotu zamówienia rozpocznie się z dniem następnym po dniu zawarcia umowy. Nie ma to jednak wpływu na termin zakończenia realizacji zamówienia, które będzie wykonywane do 31.12.2019 r., albo do dnia, w którym Zamawiający wykorzysta kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia, w zależności od tego, które ze zdarzeń wystąpi wcześniej.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca, niezależnie od liczby części na które składana jest oferta, zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 dostawy artykułów spożywczych o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 złotych brutto, każda z nich. (przez artykuły spożywcze należy rozumieć asortyment objęty niniejszym zamówieniem) W przypadku, gdy wartość została wyrażona w walucie innej niż PLN, Wykonawca zobowiązany jest do jej przeliczenia na PLN przyjmując jako podstawę średni kurs danej waluty opublikowany przez NBP (wg tabeli A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji niniejszego ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt. 1) ustawy Pzp, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp. W tym zakresie zastosowanie ma art. 26 ust. 6 ustawy Pzp;
Zakresie warunkow udzialu 1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w pkt 7 SIWZ, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały zrealizowane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 5 do SIWZ (Wykaz dostaw). Dowodami, o których wyżej mowa, są: • referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy były wykonywane, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; • oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać referencji bądź innych dokumentów, o których wyżej mowa.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oświadczenie o innych podmiotach, na zasoby których Wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wraz z informacją dotyczącą podstaw wykluczenia innego podmiotu, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp – jeżeli dotyczy. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie miał rzeczywisty dostęp do zasobów tych podmiotów w zakresie niezbędnym do należytego wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z treści załączonych dokumentów powinien wynikać: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, 4) czy inne podmioty, na zdolności których Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują usługi, których wskazane zdolności dotyczą – jeżeli dotyczy. 2. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 3. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wystawione zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp). Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 4. Oferta musi być podpisana przez pełnomocnika/osobę umocowaną do reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Na zasadach określonych w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
IV 4 4 data 2018-12-07T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 14:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa (ryby i mrożonki)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego Nr 3 przy ul. Przyczółkowej 27 w Warszawie.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa (świeże warzywa i owoce)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego Nr 3 przy ul. Przyczółkowej 27 w Warszawie.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa (mięso i wędliny)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego Nr 3 przy ul. Przyczółkowej 27 w Warszawie.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa (produkty ogólnospożywcze)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego Nr 3 przy ul. Przyczółkowej 27 w Warszawie.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa (wyroby garmażeryjne)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego Nr 3 przy ul. Przyczółkowej 27 w Warszawie.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa (pieczywo)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego Nr 3 przy ul. Przyczółkowej 27 w Warszawie.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa (wyroby cukiernicze)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego Nr 3 przy ul. Przyczółkowej 27 w Warszawie.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)