GuidZP400 |
a777c9d6-2e3b-425b-945e-720d493c6eb9
|
Biuletyn |
653611-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 3
|
Regon |
1579813000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Przyczółkowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
27
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02968
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 648 49 35
|
Zamawiajacy fax |
22 648 49 35
|
Zamawiajacy email |
anetaswieczak@wp.pl
|
Adres strony url |
https://zsp3.edupage.org/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://zsp3.edupage.org/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://zsp3.edupage.org/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Zamawiający wymaga aby oferty były dostarczone za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 3 - Szkoła Podstawowa nr 104 im. Macieja Rataja i Przedszkole nr 223 Skarby Powsina (ul. Przyczółkowa 27, 02-968 Warszawa) Sekretariat, pok. nr 11 w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego Nr 3 przy ul. Przyczółkowej 27 w Warszawie.
|
Numer referencyjny |
9/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
7
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego Nr 3 przy ul. Przyczółkowej 27 w Warszawie.
Części 1 zamówienia (ryby i mrożonki) CPV 15.00.00.00-8, 15.22.00.00-6.
Części 2 zamówienia (świeże warzywa i owoce) CPV 15.00.00.00-8, 15.30.00.00-1.
Części 3 zamówienia (mięso i wędliny) CPV 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9.
Części 4 zamówienia (produkty ogólnospożywcze) CPV 15.00.00.00-8, 15.80.00.00-6.
Części 5 zamówienia (wyroby garmażeryjne) CPV 15.00.00.00-8, 15.89.42.00-3.
Części 6 zamówienia (pieczywo) CPV 15.00.00.00-8, 15.81.10.00-9.
Części 7 zamówienia (wyroby cukiernicze) CPV 15.00.00.00-8, 15.81.10.00-9.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
1. Sukcesywne dostawy, w miarę potrzeb Zamawiającego, będą realizowane w terminie od 02.01.2019 r. do 31.12.2019 r. albo do dnia, w którym Zamawiający wykorzysta kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia, w zależności od tego, które ze zdarzeń wystąpi wcześniej.
2. W sytuacji, gdy realizacja dostaw nie będzie mogła być wykonywana od dnia 02.01.2019 r. świadczenie przedmiotu zamówienia rozpocznie się z dniem następnym po dniu zawarcia umowy. Nie ma to jednak wpływu na termin zakończenia realizacji zamówienia, które będzie wykonywane do 31.12.2019 r., albo do dnia, w którym Zamawiający wykorzysta kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia, w zależności od tego, które ze zdarzeń wystąpi wcześniej.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca, niezależnie od liczby części na które składana jest oferta, zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 dostawy artykułów spożywczych o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 złotych brutto, każda z nich. (przez artykuły spożywcze należy rozumieć asortyment objęty niniejszym zamówieniem)
W przypadku, gdy wartość została wyrażona w walucie innej niż PLN, Wykonawca zobowiązany jest do jej przeliczenia na PLN przyjmując jako podstawę średni kurs danej waluty opublikowany przez NBP (wg tabeli A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji niniejszego ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt. 1) ustawy Pzp, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp. W tym zakresie zastosowanie ma art. 26 ust. 6 ustawy Pzp;
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w pkt 7 SIWZ, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały zrealizowane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 5 do SIWZ (Wykaz dostaw).
Dowodami, o których wyżej mowa, są:
• referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy były wykonywane, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
• oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać referencji bądź innych dokumentów, o których wyżej mowa.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oświadczenie o innych podmiotach, na zasoby których Wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wraz z informacją dotyczącą podstaw
wykluczenia innego podmiotu, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp – jeżeli dotyczy.
Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie miał rzeczywisty dostęp do zasobów tych podmiotów w zakresie niezbędnym do należytego wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z treści załączonych dokumentów powinien wynikać:
1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia,
4) czy inne podmioty, na zdolności których Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują usługi, których wskazane zdolności dotyczą – jeżeli dotyczy.
2. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.
3. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wystawione zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp). Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.
4. Oferta musi być podpisana przez pełnomocnika/osobę umocowaną do reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Na zasadach określonych w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2018-12-07T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
14:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
(ryby i mrożonki)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego Nr 3 przy ul. Przyczółkowej 27 w Warszawie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
(świeże warzywa i owoce)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego Nr 3 przy ul. Przyczółkowej 27 w Warszawie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
(mięso i wędliny)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego Nr 3 przy ul. Przyczółkowej 27 w Warszawie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
(produkty ogólnospożywcze)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego Nr 3 przy ul. Przyczółkowej 27 w Warszawie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
(wyroby garmażeryjne)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego Nr 3 przy ul. Przyczółkowej 27 w Warszawie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
(pieczywo)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego Nr 3 przy ul. Przyczółkowej 27 w Warszawie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
(wyroby cukiernicze)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego Nr 3 przy ul. Przyczółkowej 27 w Warszawie.
|
| |