GuidZP400 |
ebe6c1d4-d67e-4501-9daa-f440ae5f041e
|
Biuletyn |
654496-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
30840700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wisznicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
111
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Radzyń Podlaski
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
21300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
834 132 267
|
Zamawiajacy fax |
834 132 200
|
Zamawiajacy email |
przetargi@spzozrp.pl
|
Adres strony url |
spzozrp.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Dofinansowanie zakupu sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Radzyniu Podlaskim” nr POIS.09.01.00-00-0360/18. Działanie 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego os priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
spzozrp.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
spzozrp.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SPZOZ w Radzyniu Podlaskim, ul. Wisznicka 111, 21-300 Radzyń Podlaski
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radzyniu Podlaskim
|
Numer referencyjny |
12/2018/PN
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radzyniu Podlaskim zgodnie z Zestawieniem parametrów technicznych - wymaganych - załącznik nr 3.1-3.5.
|
Cpv glowny przedmiot |
33112200-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
45
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wraz z ofertą Wykonawca ma obowiązek złożyć:
1) aktualny na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 1 do SIWZ w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu;
2) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ;
3) pełnomocnictwo określające zakres umocowania oraz podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli Wykonawcę ubiegającego się o udzielenie zamówienia reprezentuje pełnomocnik;
4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – o ile dotyczy;
5) wypełnione zestawienie parametrów technicznych- wymaganych stanowiące Załącznik nr 3.1-3.5 do SIWZ;
6) wypełnione Warunki gwarancji stanowiące Załącznik nr 6 do SIWZ;
7) Potwierdzenie wniesienia wadium. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna – oryginał dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia);
8) Katalogi, ulotki, opisy, zdjęcia, karty katalogowe oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzające wymagania wskazane w Załączniku nr 3.1-3.5 do SIWZ z oznaczeniem numeru zadania i pozycji. Jeżeli katalogi, ulotki, opisy, zdjęcia, karty katalogowe nie będą określały cech i parametrów wskazanych w załączniku nr 3.1-3.5 do SIWZ, Zamawiający w odniesieniu do tych cech i parametrów wymaga dostarczenia oświadczenia producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela określającego cechy i parametry oferowanego przedmiotu zamówienia . Dokumenty wskazane przedkładane będą również w celu weryfikacji, czy oferowany sprzęt medyczny w ramach zadania nr 1 i 2 spełnia kryteria oceny ofert.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:
Zadanie nr 1 – 5 000zł
Zadanie nr 2 – 2 600zł
Zadanie nr 3 – 250zł
Zadanie nr 4 – 1200zł
Zadanie nr 5 – 250zł
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Warunki wniesienia wadium - wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j.: Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.).
4. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi:
1) być wystawione na Zamawiającego, tj. Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Radzyniu Podlaskim [adres: ul. Wisznicka 111, 21-300 Radzyń Podlaski];
2) zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej i nieodwołalnej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego, zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP;
3) w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia – obejmować zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań opisanych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP każdego z tych Wykonawców.
5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Nr rachunku bankowego
PKO BP 56 1020 1260 0000 0402 0108 1033
z dopiskiem:
- Wadium do przetargu pn. ,,na dostawę sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radzyniu Podlaskim
Znak sprawy: 12/2018/PN
6. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w Rozdz. VIII ust. 5 przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
7. Zamawiający dopuszcza składanie do oferty dokumentów wymienionych w Rozdz. VIII ust. 3 pkt 2-5 tylko w formie oryginałów. Dowody wniesienia wadium należy umieścić w ofercie.
8. Warunki zwrotu wadium - Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a i ust. 5 PZP. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
9. Termin ważności wadium musi być zgodny z terminem związania ofertą.
10. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Postanowienia umowy zawarto we Wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2018-12-07T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:15
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Aparat USG
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33112200-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Załącznik nr 3.1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Aparat do znieczulenia ogólnego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Załącznik nr 3.2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Kardiomonitor
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33195100-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Załącznik nr 3.3 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Respirator
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33157400-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Załącznik nr 3.4 do SiWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zestaw do trudnej intubacji
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33170000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Załącznik nr 3.5 do SIWZ
|
| |