dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek, środków dezynfekcyjnych oraz myjących, rękawic, materiałów szewnych, preparatów do żywienia dojelitowego(w tym mleka modyfikowanego) oraz leków (uzupełnienie)

Publication date 2018-11-30
End date 2018-12-07 00:00:00
Instytucja Powiatowe Centrum Medyczne Spółka z o.o. w Braniewie
Miejscowość Braniewo
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Produkty dla niemowląt,
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 656052-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331411104, 331400003, 336316008, 331414200, 331411214, 336925105, 158840008, 336000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek, środków dezynfekcyjnych oraz myjących, rękawic, materiałów szewnych, preparatów do żywienia dojelitowego w tym mleka modyfikowanego oraz leków (uzupełnienie)
1.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Za ofertę częściową uznaje się taką, która obejmuje jedno pełne zadanie. Opis części zamówienia w podziale na zadania:
1.2.1. Zadanie 1: Materiały opatrunkowe
1.2.2. Zadanie 2: Materiały opatrunkowe stosowane w profilaktyce i leczeniu odleżyn oraz trudno gojących się ran
1.2.3. Zadanie 3: Pieluchomajtki
1.2.4. Zadanie 4: Środki myjąco - dezynfekcyjne do narzędzi
1.2.5. Zadanie 5: Środki dezynfekcyjne do powierzchni
1.2.6. Zadanie 6: Środki myjąco -dezynfekcyjne do odkażania rąk, skóry i błon śluzowych
1.2.7. Zadanie 7: Rękawice
1.2.8. Zadanie 8: Nici chirurgiczne
1.2.9. Zadanie 9: Nici chirurgiczne typu AMIFIL M, PETERGLYD
1.2.10. Zadanie 10: Preparaty do żywienia dojelitowego
1.2.11. Zadanie 11: Mleko modyfikowane
1.2.12. Zadanie 12: Leki (uzupełnienie)
1.2.13. Zadanie 13: Leki (uzupełnienie)
1.2.14. Zadanie 14: Leki (uzupełnienie)
1.2.15. Zadanie 15: Leki (uzupełnienie)
1.2.16. Zadanie 16: Leki (uzupełnienie)
1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ Formularz cenowy stanowiący również załącznik do umowy.
1.4. Każdemu z Wykonawców przysługuje możliwość złożenia oferty na dowolną ilość wybranych przez siebie zadań
2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia
2.1. Dotyczy zadania 1:Warunki:
2.1.1. Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentu potwierdzającego walidację procesu sterylizacji wyrobów medycznych stanowiących przedmiot oferty pod postacią Raportu z ponownej kwalifikacji procesu sterylizacji, wykonanej z określoną częstotliwością zgodnie z PN - EN ISO 17665-1 dla wyrobów sterylizowanych parą wodną
2.2. Dotyczy zadania 4,5.6:Warunki:
2.2.1. Wymagane Karty charakterystyki powinny:
2.2.1.1. zawierać jednoznaczne i zwięzłe stwierdzenia napisane językiem prostym i zrozumiałym,
2.2.1.2. zawierać 16 obowiązkowych punktów zgodnie z rozporządzeniem.
2.3. Dotyczy zadania 10,11:Warunki:
2.3.1. Jeżeli po ogłoszeniu niniejszego postępowania przetargowego zostanie wstrzymana produkcja preparatu lub zostanie on wycofany z obrotu, Wykonawca winien przed złożeniem oferty zwrócić się na piśmie do Zamawiającego z prośbą o ustosunkowanie się do sprawy,
2.4. Dotyczy zadania 12-16:Warunki
2.4.1. Były zgodne z ustawą z dnia 6 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (Dz.U. z 2008r. Nr 45 poz. 271 z póź. zm.) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie,
2.4.2. Posiadały aktualne świadectwa rejestracyjne dopuszczające je do stosowania z zaznaczeniem na opakowaniach, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie,
2.4.3. Termin przydatności leków nie krótszym niż 60 dni
2.4.4. W przypadku występowania na rynku opakowań posiadających inną ilość sztuk (tabletek, ampułek, kilogramów itp.), niż zamieszczona w SIWZ; a także w przypadku, gdy wycena innych opakowań leków spełniających właściwości terapeutyczne jest korzystniejsza pod względem ekonomicznym należy podać pełne ilości opakowań zaokrąglone w górę,
2.4.5. W przypadku, gdy w zadaniach przetargowych znajdują się leki wycofane lub ich produkcja została wstrzymana, Oferent do wyceny danej pozycji winien użyć ceny przed wycofaniem lub wstrzymaniem produkcji danego asortymentu. Należy o tym fakcie zamieścić w ofercie odpowiednią adnotacje informującą Zamawiającego lub zaproponować lek równoważny w po uprzednim dopuszczeniu przez Zamawiającego,
2.4.6. Zamawiający dopuszcza zmianę postaci proponowanych preparatów – tabletki na tabletki powlekane lub kapsułki lub drażetki i odwrotnie, fiolki na ampułki i odwrotnie,
2.4.7. Zamawiający dopuszcza wycenę leku równoważnego pod względem składu chemicznego i dawki, lecz różniący się postacią (tabletki na tabletki powlekane lub kapsułki lub drażetki
i odwrotnie fiolki na ampułki i odwrotnie) przy zachowaniu tej samej drogi podania
2.5. Dostawy cząstkowe przedmiotu zamówienia Wykonawca winien realizować na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego w Braniewie przy ulicy Moniuszki 13 ( Apteka).
2.6. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w załączniku nr 2 do SIWZ opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, dopuszcza składania ofert równoważnych. Pod pojęciem oferty równoważnej Zamawiający rozumie przedmiot zamówienia o parametrach takich samych jak opisane w Załączniku nr 2 SIWZ lub o parametrach wyższych. Dokonanie równoważności przedmiotu spoczywa na Wykonawcy
2.7. Dopuszcza się inne opakowania niż zostały określone w formularzach cenowych pod warunkiem odpowiedniego ich przeliczenia do potrzeb Zamawiającego Wykonawca winien powiadamiać Zamawiającego o wszelkich wycofanych, wstrzymanych w obrocie produktach przedmiotu umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4d05f284-931f-4d86-a787-5df66acf5bce
Biuletyn 656052-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiatowe Centrum Medyczne Spółka z o.o. w Braniewie
Regon 28024206800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Moniuszki
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Braniewo
Zamawiajacy kod pocztowy 14500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 556 208 361
Zamawiajacy fax 556 208 362
Zamawiajacy email zamowienia@szpital-braniewo.home.pl
Adres strony url www.szpital-braniewo.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Powiatowe Centrum Medyczne Spółka z o. o.
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital-braniewo.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital-braniewo.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą tradycyjną, kurierem lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiatowe Centrum Medyczne Spółka z o.o. w Braniewie, Ul. Moniuszki 13, 14-500 Braniewo, (Sekretariat pok. 219, Budynek Administracji)
Nazwa nadana zamowieniu dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek, środków dezynfekcyjnych oraz myjących, rękawic, materiałów szewnych, preparatów do żywienia dojelitowego(w tym mleka modyfikowanego) oraz leków (uzupełnienie)
Numer referencyjny PCM/ZP 08/I/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek, środków dezynfekcyjnych oraz myjących, rękawic, materiałów szewnych, preparatów do żywienia dojelitowego w tym mleka modyfikowanego oraz leków (uzupełnienie) 1.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Za ofertę częściową uznaje się taką, która obejmuje jedno pełne zadanie. Opis części zamówienia w podziale na zadania: 1.2.1. Zadanie 1: Materiały opatrunkowe 1.2.2. Zadanie 2: Materiały opatrunkowe stosowane w profilaktyce i leczeniu odleżyn oraz trudno gojących się ran 1.2.3. Zadanie 3: Pieluchomajtki 1.2.4. Zadanie 4: Środki myjąco - dezynfekcyjne do narzędzi 1.2.5. Zadanie 5: Środki dezynfekcyjne do powierzchni 1.2.6. Zadanie 6: Środki myjąco -dezynfekcyjne do odkażania rąk, skóry i błon śluzowych 1.2.7. Zadanie 7: Rękawice 1.2.8. Zadanie 8: Nici chirurgiczne 1.2.9. Zadanie 9: Nici chirurgiczne typu AMIFIL M, PETERGLYD 1.2.10. Zadanie 10: Preparaty do żywienia dojelitowego 1.2.11. Zadanie 11: Mleko modyfikowane 1.2.12. Zadanie 12: Leki (uzupełnienie) 1.2.13. Zadanie 13: Leki (uzupełnienie) 1.2.14. Zadanie 14: Leki (uzupełnienie) 1.2.15. Zadanie 15: Leki (uzupełnienie) 1.2.16. Zadanie 16: Leki (uzupełnienie) 1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ Formularz cenowy stanowiący również załącznik do umowy. 1.4. Każdemu z Wykonawców przysługuje możliwość złożenia oferty na dowolną ilość wybranych przez siebie zadań 2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia 2.1. Dotyczy zadania 1:Warunki: 2.1.1. Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentu potwierdzającego walidację procesu sterylizacji wyrobów medycznych stanowiących przedmiot oferty pod postacią Raportu z ponownej kwalifikacji procesu sterylizacji, wykonanej z określoną częstotliwością zgodnie z PN - EN ISO 17665-1 dla wyrobów sterylizowanych parą wodną 2.2. Dotyczy zadania 4,5.6:Warunki: 2.2.1. Wymagane Karty charakterystyki powinny: 2.2.1.1. zawierać jednoznaczne i zwięzłe stwierdzenia napisane językiem prostym i zrozumiałym, 2.2.1.2. zawierać 16 obowiązkowych punktów zgodnie z rozporządzeniem. 2.3. Dotyczy zadania 10,11:Warunki: 2.3.1. Jeżeli po ogłoszeniu niniejszego postępowania przetargowego zostanie wstrzymana produkcja preparatu lub zostanie on wycofany z obrotu, Wykonawca winien przed złożeniem oferty zwrócić się na piśmie do Zamawiającego z prośbą o ustosunkowanie się do sprawy, 2.4. Dotyczy zadania 12-16:Warunki 2.4.1. Były zgodne z ustawą z dnia 6 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (Dz.U. z 2008r. Nr 45 poz. 271 z póź. zm.) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie, 2.4.2. Posiadały aktualne świadectwa rejestracyjne dopuszczające je do stosowania z zaznaczeniem na opakowaniach, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie, 2.4.3. Termin przydatności leków nie krótszym niż 60 dni 2.4.4. W przypadku występowania na rynku opakowań posiadających inną ilość sztuk (tabletek, ampułek, kilogramów itp.), niż zamieszczona w SIWZ; a także w przypadku, gdy wycena innych opakowań leków spełniających właściwości terapeutyczne jest korzystniejsza pod względem ekonomicznym należy podać pełne ilości opakowań zaokrąglone w górę, 2.4.5. W przypadku, gdy w zadaniach przetargowych znajdują się leki wycofane lub ich produkcja została wstrzymana, Oferent do wyceny danej pozycji winien użyć ceny przed wycofaniem lub wstrzymaniem produkcji danego asortymentu. Należy o tym fakcie zamieścić w ofercie odpowiednią adnotacje informującą Zamawiającego lub zaproponować lek równoważny w po uprzednim dopuszczeniu przez Zamawiającego, 2.4.6. Zamawiający dopuszcza zmianę postaci proponowanych preparatów – tabletki na tabletki powlekane lub kapsułki lub drażetki i odwrotnie, fiolki na ampułki i odwrotnie, 2.4.7. Zamawiający dopuszcza wycenę leku równoważnego pod względem składu chemicznego i dawki, lecz różniący się postacią (tabletki na tabletki powlekane lub kapsułki lub drażetki i odwrotnie fiolki na ampułki i odwrotnie) przy zachowaniu tej samej drogi podania 2.5. Dostawy cząstkowe przedmiotu zamówienia Wykonawca winien realizować na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego w Braniewie przy ulicy Moniuszki 13 ( Apteka). 2.6. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w załączniku nr 2 do SIWZ opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, dopuszcza składania ofert równoważnych. Pod pojęciem oferty równoważnej Zamawiający rozumie przedmiot zamówienia o parametrach takich samych jak opisane w Załączniku nr 2 SIWZ lub o parametrach wyższych. Dokonanie równoważności przedmiotu spoczywa na Wykonawcy 2.7. Dopuszcza się inne opakowania niż zostały określone w formularzach cenowych pod warunkiem odpowiedniego ich przeliczenia do potrzeb Zamawiającego Wykonawca winien powiadamiać Zamawiającego o wszelkich wycofanych, wstrzymanych w obrocie produktach przedmiotu umowy.
Cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Określenie warunków: Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę aktualnej koncesji lub zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego albo ministra właściwego do spraw zdrowia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej lub wytwarzania(producenci) oraz w przypadkach uzasadnionych przedmiotem zamówienia, dodatkowe właściwe aktualne zezwolenie na prowadzenie obrotu hurtowego środkami odurzającymi, substancjami psychotropowymi i prekursorami grupy I-R Informacje dodatkowe Wykonawca spełni powyższy warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że posiada koncesję na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub zezwolenie na wytwarzanie(producenci) i/lub dodatkowe właściwe aktualne zezwolenie na prowadzenie obrotu hurtowego środkami odurzającymi, substancjami psychotropowymi i prekursorami grupy I-R 9 (dotyczy zadania 12-16)
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy. 2.oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - wykonawca na podstawie art. 24 ust. 11 Pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu oświadczenia. Warunek ten Powinien spełnić każdy wykonawca
Zakresie warunkow udzialu aktualna koncesja lub zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego albo ministra właściwego do spraw zdrowia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej lub wytwarzania(producenci) oraz w przypadkach uzasadnionych przedmiotem zamówienia, dodatkowe właściwe aktualne zezwolenie na prowadzenie obrotu hurtowego środkami odurzającymi, substancjami psychotropowymi i prekursorami grupy I-R (dotyczy zadania 12-16)
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 2.3.1. Oświadczenie o dopuszczeniu asortymentu do obrotu – załącznik nr 6 2.3.2. Przedłożenie bezpłatnych próbek wyrobów opatrzonych etykietami zawierającymi wszystkie niezbędne dla wyrobów medycznych dane / po jednej sztuce do wszystkich pozycji oprócz 1,17,18,19,25,26,27,28,29,30,31,32,33,34,35,36,46,47,48,50,51,65,66,67,68, gotowe do użycia w warunkach szpitalnych (dotyczy zadania 1; Materiały opatrunkowe) 2.3.3. Aktualne Karty charakterystyki na oferowane środki dezynfekcyjne w formie drukowanej (w j. polskim) lub zeskanowane i nagrane na płytę CD (dotyczy zadań na środki dezynfekcyjne: nr 4, 5, 6,) 2.3.4. Przedłożenie bezpłatnych próbek wyrobów po 2 pary do każdej pozycji (dotyczy zadania 7: Rękawice) 2.3.5. Ulotka, karta z katalogu na oferowany asortyment (dotyczy: zadania 3: Pieluchomajtki, zadania 7: Rękawice 2.3.6. dokument potwierdzający walidację procesu sterylizacji wyrobów medycznych stanowiących przedmiot oferty pod postacią Raportu z ponownej kwalifikacji procesu sterylizacji, wykonanej z określoną częstotliwością zgodnie z PN - EN ISO 17665-1 dla wyrobów sterylizowanych parą wodną dotyczy zadania 1
Inne dokumenty niewymienione Formularz oferty, Formularz cenowy, Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału, podpisane przez Wykonawcę lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (jeżeli dotyczy),Wzór umowy (dotyczy zadania 1-9), wzór umowy n(dotyczy zadania 10,11), wzór umowy n(dotyczy zadania 12-16)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst § 7. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian, zgodnie z Zał nr 7 umowa zadanie (1-9) § 7. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian, zgodnie z Zał nr 7 umowa zadanie (10-11) § 7. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian, zgodnie z Zał nr 7 umowa zadanie (12-16)
IV 4 4 data 2018-12-07T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie 1: Materiały opatrunkowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis zgodnie z opisem zawartym w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2: Materiały opatrunkowe stosowane w profilaktyce i leczeniu odleżyn oraz trudno gojących się ran
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis zgodnie z opisem zawartym w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie 3: Pieluchomajtki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis zgodnie z opisem zawartym w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie 4: Środki myjąco - dezynfekcyjne do narzędzi
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis zgodnie z opisem zawartym w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie 5: Środki dezynfekcyjne do powierzchni
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis zgodnie z opisem zawartym w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie 6: Środki myjąco -dezynfekcyjne do odkażania rąk, skóry i błon śluzowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis zgodnie z opisem zawartym w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie 7: Rękawice
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141420-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis zgodnie z opisem zawartym w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zadanie 8: Nici chirurgiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141121-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis zgodnie z opisem zawartym w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Zadanie 9: Nici chirurgiczne typu AMIFIL M, PETERGLYD
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141121-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis zgodnie z opisem zawartym w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Zadanie 10: Preparaty do żywienia dojelitowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33692510-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis zgodnie z opisem zawartym w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Zadanie 11: Mleko modyfikowane
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15884000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Zadanie 12: Leki (uzupełnienie)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-10-23T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis zgodnie z opisem zawartym w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Zadanie 13: Leki (uzupełnienie)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-10-23T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis zgodnie z opisem zawartym w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Zadanie 14: Leki (uzupełnienie)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-10-23T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis zgodnie z opisem zawartym w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Zadanie 15: Leki (uzupełnienie)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-10-23T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis zgodnie z opisem zawartym w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Zadanie 16: Leki (uzupełnienie)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-10-23T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis zgodnie z opisem zawartym w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ)
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)