GuidZP400 |
c2a0d8bc-fe9f-445d-84e7-18d6eb9505c6
|
Biuletyn |
654290-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Mazowiecki Szpital Bródnowski w Warszawie Sp. z o.o.
|
Regon |
141983460
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Ludwika Kondratowicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
03-242
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48223265353
|
Zamawiajacy fax |
+48223265834
|
Zamawiajacy email |
dzial.zamowien.publicznych@brodnowski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
osoba prawna wiadcząca usługi o charakterze powszechnym
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
poczta, kurier lub osobiacie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Ludwika Kondratowicza 8, 03-242 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup sprzętu medycznego dla Oddziału Intensywnej Terapii i Oddziału Anestezjologii Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego w Warszawie Sp. z o.o.
|
Numer referencyjny |
MSB/PN/89/11/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zakup sprzętu medycznego dla Oddziału Intensywnej Terapii i Oddziału Anestezjologii Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego w Warszawie Sp. z o.o.
|
Cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
pln
|
Okres w miesiacach |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
2) Wypełniona i podpisana specyfikacja asortymentowo-cenowa - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
3) Wypełniona i podpisana specyfikacja parametrów techniczno - użytkowych
- wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 A do SIWZ – dotyczy wszystkich części,
4) Wypełnione i podpisane zestawienie kryterium nr 2 „okres gwarancji” – załącznik nr 6 do SIWZ – dotyczy wszystkich części.
5) Wypełnione i podpisane warunki serwisu pogwarancyjnego - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ – dotyczy części 1-7.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na korzyść Zamawiającego
w zakresie:
1) w zakresie zmian w komparycji umowy (dotyczących np.: nazwy, siedziby), literówek, systematyki umowy, podstaw prawnych aktów prawnych przywołanych
w umowie, osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy, podwykonawców, zasad realizacji umowy, warunków płatności, numeru rachunku bankowego,
2) zmian strukturalnych w wyniku wewnętrznej reorganizacji, sukcesji uniwersalnej lub częściowej w prawa i obowiązki pierwotnego wykonawcy, w wyniku restrukturyzacji, w tym przejęcia, połączenia, nabycia lub upadłości, przez innego wykonawcę, który spełnia pierwotnie ustalone kryteria kwalifikacji podmiotowej, pod warunkiem że nie pociąga to za sobą innych istotnych modyfikacji umowy i nie ma na celu obejścia stosowania przepisów ustawy,
3) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
Zmiany umowy wymagają zawarcia aneksu do umowy.
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania ewentualnych zmian umowy, w przypadku:
1) wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy,
2) wprowadzenia nowej technologii, Zamawiający dopuszcza jego zastąpienie jedynie produktem równoważnym lub o wyższych parametrach jakościowych,
3) wystąpienia incydentu medycznego dotyczącego przedmiotu objętego umową Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił produkt „zamienny“ będący odpowiednikiem oferowanego w umowie w cenie nie wyższej i jakości nie niższej niż określone w umowie.
|
IV 4 4 data |
2018-12-07T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Endoskop do trudnych intubacji
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
1
|
Zalacznik krotki opis |
Endoskop do trudnych intubacji
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Videolaryngoskop
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
1
|
Zalacznik krotki opis |
Videolaryngoskop
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Urządzenie do ogrzewania pacjenta wraz z podstawką jezdną + 80 sztuk kołderek grzewczych na każde urządzenie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
1
|
Zalacznik krotki opis |
Urządzenie do ogrzewania pacjenta wraz z podstawką jezdną + 80 sztuk kołderek grzewczych na każde urządzenie
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Defibrylator manualny z funkcją kardiowersji i Defibrylator manualny z funkcją kardiowersji i stymulacji przezskórnej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
1
|
Zalacznik krotki opis |
Defibrylator manualny z funkcją kardiowersji i Defibrylator manualny z funkcją kardiowersji i stymulacji przezskórnej
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Przepływowy ogrzewacz płynów infuzyjnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
1
|
Zalacznik krotki opis |
Przepływowy ogrzewacz płynów infuzyjnych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Respirator transportowy z podstawą jezdną i torbą transportową
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
1
|
Zalacznik krotki opis |
Respirator transportowy z podstawą jezdną i torbą transportową
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Zestaw do bronchoskopii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
1
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw do bronchoskopii
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Krzesło medyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
1
|
Zalacznik krotki opis |
Krzesło medyczne
|
| |