Zakup sprzętu medycznego dla Oddziału Intensywnej Terapii i Oddziału Anestezjologii Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego w Warszawie Sp. z o.o.

Publication date 2018-11-30
End date 2018-12-07 00:00:00
Instytucja Mazowiecki Szpital Bródnowski w Warszawie Sp. z o.o.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 654290-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 330000000
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup sprzętu medycznego dla Oddziału Intensywnej Terapii i Oddziału Anestezjologii Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego w Warszawie Sp. z o.o.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c2a0d8bc-fe9f-445d-84e7-18d6eb9505c6
Biuletyn 654290-N-2018
Zamawiajacy nazwa Mazowiecki Szpital Bródnowski w Warszawie Sp. z o.o.
Regon 141983460
Zamawiajacy adres ulica ul. Ludwika Kondratowicza
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 03-242
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48223265353
Zamawiajacy fax +48223265834
Zamawiajacy email dzial.zamowien.publicznych@brodnowski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny osoba prawna wiadcząca usługi o charakterze powszechnym
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny poczta, kurier lub osobiacie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Ludwika Kondratowicza 8, 03-242 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Zakup sprzętu medycznego dla Oddziału Intensywnej Terapii i Oddziału Anestezjologii Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego w Warszawie Sp. z o.o.
Numer referencyjny MSB/PN/89/11/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zakup sprzętu medycznego dla Oddziału Intensywnej Terapii i Oddziału Anestezjologii Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego w Warszawie Sp. z o.o.
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc pln
Okres w miesiacach 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 2) Wypełniona i podpisana specyfikacja asortymentowo-cenowa - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 3) Wypełniona i podpisana specyfikacja parametrów techniczno - użytkowych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 A do SIWZ – dotyczy wszystkich części, 4) Wypełnione i podpisane zestawienie kryterium nr 2 „okres gwarancji” – załącznik nr 6 do SIWZ – dotyczy wszystkich części. 5) Wypełnione i podpisane warunki serwisu pogwarancyjnego - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ – dotyczy części 1-7.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na korzyść Zamawiającego w zakresie: 1) w zakresie zmian w komparycji umowy (dotyczących np.: nazwy, siedziby), literówek, systematyki umowy, podstaw prawnych aktów prawnych przywołanych w umowie, osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy, podwykonawców, zasad realizacji umowy, warunków płatności, numeru rachunku bankowego, 2) zmian strukturalnych w wyniku wewnętrznej reorganizacji, sukcesji uniwersalnej lub częściowej w prawa i obowiązki pierwotnego wykonawcy, w wyniku restrukturyzacji, w tym przejęcia, połączenia, nabycia lub upadłości, przez innego wykonawcę, który spełnia pierwotnie ustalone kryteria kwalifikacji podmiotowej, pod warunkiem że nie pociąga to za sobą innych istotnych modyfikacji umowy i nie ma na celu obejścia stosowania przepisów ustawy, 3) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. Zmiany umowy wymagają zawarcia aneksu do umowy. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania ewentualnych zmian umowy, w przypadku: 1) wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy, 2) wprowadzenia nowej technologii, Zamawiający dopuszcza jego zastąpienie jedynie produktem równoważnym lub o wyższych parametrach jakościowych, 3) wystąpienia incydentu medycznego dotyczącego przedmiotu objętego umową Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił produkt „zamienny“ będący odpowiednikiem oferowanego w umowie w cenie nie wyższej i jakości nie niższej niż określone w umowie.
IV 4 4 data 2018-12-07T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Endoskop do trudnych intubacji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 1
Zalacznik krotki opis Endoskop do trudnych intubacji
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Videolaryngoskop
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 1
Zalacznik krotki opis Videolaryngoskop
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Urządzenie do ogrzewania pacjenta wraz z podstawką jezdną + 80 sztuk kołderek grzewczych na każde urządzenie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 1
Zalacznik krotki opis Urządzenie do ogrzewania pacjenta wraz z podstawką jezdną + 80 sztuk kołderek grzewczych na każde urządzenie
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Defibrylator manualny z funkcją kardiowersji i Defibrylator manualny z funkcją kardiowersji i stymulacji przezskórnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 1
Zalacznik krotki opis Defibrylator manualny z funkcją kardiowersji i Defibrylator manualny z funkcją kardiowersji i stymulacji przezskórnej
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Przepływowy ogrzewacz płynów infuzyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 1
Zalacznik krotki opis Przepływowy ogrzewacz płynów infuzyjnych
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Respirator transportowy z podstawą jezdną i torbą transportową
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 1
Zalacznik krotki opis Respirator transportowy z podstawą jezdną i torbą transportową
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zestaw do bronchoskopii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 1
Zalacznik krotki opis Zestaw do bronchoskopii
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Krzesło medyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 1
Zalacznik krotki opis Krzesło medyczne
  

Criterion

Kryteria Warunki serwisu pogwarancyjnego
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin okresu gwarancji
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)